ook effe voorstellen (FOTOOTJE ERBIJ!)

Gestart door wkolff, 19-10-2004 16:22:58

Vorige topic - Volgende topic

wkolff

Hallo iedereen,

Heb al twee vragen gesteld op andere onderdelen van dit forum, maar kom er nu pas achter dat je je ook kunt voorstellen.

Ik ben sinds een tijdje de trotse eigenaar van een volvo 850 t5 estate automaat uit 1994 (zwart met beige leer interieur). Deze auto is altijd dealer-onderhouden en heeft slechts 286.000 km gelopen. Helaas is twee weken geleden de automatische bak overleden, wat een duur geintje was.

Ik ben 27 jaar, werk als kandidaat-notaris en heb daarnaast een eigen uitzendbureau. Ik zal binnenkort een fotootje van de auto plaatsen.

Groet,

Wouter

NB Vandaag effe een fotootje op internet gezet, gemaakt in Monaco tijdens de vakantie:

The Saint

Welkom op het forum (waar je al even actief was) Wouter.

Mooie kleurencombinatie auto/interieur heeft je T5!
No shirt no shoes, no pinball

wkolff

Dank je. Ik ben er ook erg gecharmeerd van. Er komen deze week nog V70 classic achterlichten op, aangezien de mijne redelijk dof zijn.

Boeijke

welkom wouter,

Is inderdaad een mooie combinatie. zwart met beige. Ben benieuwd naar de foto's. Of nog beter. De auto "live" op een meeting oid.

Grtzz.

Willem

speedyT5

Hallo Wouter

Ondanks je automatische tegenslag toch veel plezier met je T5 gewenst.
Persoonlijk zou dit mijn 2e keuze geweest zijn in deze combinatie, rij zelf in dezelfde maar dan blauw/beige estate autom.uit 94.

Veel rijplezier  ;D

groet
piet
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

wkolff

Dank je wel. Komt helemaal goed. Heb het autootje alweer verwend met nieuwe V70 classic achterlichten!

Boeijke

Strak bakkie hoor. En dat geheel in stijl in Monaco!

)()()sT

Ja, mooie wagen en veel plezier ermee, ondanks de tegenslag m.b.t. de automaat (hebben wij ook gehad, echter bij 150k  :-\). Maar nu roffelt ie weer vrolijk verder, net als de jouwe!

Citaat van: Boeijke op 22-10-2004 01:14:33
Strak bakkie hoor. En dat geheel in stijl in Monaco!

Idd.... STIJL, beter als die Duitse bak erachter  8)

Boeijke

wkolff

Hallo allemaal,

Mezelf heb ik hier als ´s voorgesteld, maar mijn nieuwe auto nog niet. Vandaag verkoop ik mijn 850 t5 estate uit 1994 (gisteravond 300.000 km)en zaterdag krijg ik mijn nieuwe: een c70 t5 luxury line uit 1998 (148.000 km). Binnenkort zal ik een foto toevoegen.

Tot snel,

Wouter

Effe een fotootje toegevoegd (hij rijdt geweldig...)

De auto is uitgerust met grijs lederen interieur, elektrisch schuifdak, elektrisch verstelbare stoelen, Dolby Surround 900 radio en nieuwe Michelin 225/40/18 banden. Binnenkort even een beurtje geven en een paar hele kleine euvels verhelpen (rechterstoel klapt niet naar voren en een raamrubber vervangen) en gaan met die banaan...

Peth©oni

Wow..... dat is een mooie stap zeg.... !!!!!

congrats

Boeijke

Dat is inderdaad niet zo'n hele slechte omschakeling. Gefeliciteerd ermee. Ben benieuwd naar de foto's.

(Dat er iets aan zat te komen leek me al duidelijk. Had je advertentie nl gezien op marktplaats.)

Willem

toycar

;D
Gefeliciteerd Wouter.
Is de aanschaf te danken aan het feit dat "kandidaat notaris" notaris is geworden?

Viper850

Beetje inleveren aan ruimte, maar ach, waar zeur ik over....... 't is een T5 en da's het belangrijkste!

Feli

The Saint

Dat klinkt errug goed Wouter!

Koop en verkoop sluit goed op elkaar aan, je moet alleen morgen ff op de fiets... ;)

Veel plezier Rmee!
No shirt no shoes, no pinball