schade t5

Gestart door titje, 20-02-2003 15:22:07

Vorige topic - Volgende topic

titje

er is een bod van 2350,-euro, bied erover en hij is van jou/jullie. het is echt de moeite waard.

0614-846182

Mellow_yellow

Beste Titje, adverteren doe je a.u.b. ergens anders! Het is hier geen Marktplaats...  >:(

denkweb

Enneh... bieden op iets wat we niet kennen??

Dreamer

Citeerer is een bod van 2350,-euro, bied erover en hij is van jou/jullie. het is echt de moeite waard.

0614-846182
is er haast geboden?

Naja, ik rij geen T5 dus ik hoef die schade niet
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

Reitse

Regel 1 bij het aanschaffen van een auto, ga nooit in op een aanbod als er alleen een mobiel nummer bij staat.

micha

Waarom niet? Als ik mijne te koop zou zetten zou ik ook alleen mijn mobiele nummer opgeven. Als de verkoper niet bij zijn thuis adres af wil spreken zou ik pas achterdochtig worden.

Reitse

De kans op een malafide verkoper is groter indien er alleen een mobiel telefoonnummer vermeldt wordt. Bonafide verkopers doen niet heel moeilijk om ook hun vaste nummer te vermelden.... Ik zeg niet dát het zo is, alleen dat de kans groter is.

Dreamer2

Dus je belt dat nummer en de volgende dag heb je voor 2350 euro schade aan je T5?

Iets zegt me dat dit bij > DIT < onderwerp hoort, maar waarom dan niet gewoon hierin verder posten?

Hmm zelfde username, ben ik nou weer zo dom?
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Ramon

Ik heb "Titje" diverse malen telefonisch over zijn T5 gesproken. Hij zou anderhalve week geleden reeds een bod van 2750 euro hebben gehad..............

Ik vraag me dus af waarom de auto nu voor ongeveer 2350 euro weg kan ???

Als je het mij vraagt  ??? ??? ??? ???

STAAN LATEN  !!!!!!!! :o :o :o

Ramon.
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

s©ub@

afgelopen week nog gebeld:

€ 6.000,- minimaal  :o
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

Hmmm... Of Titje rijdt aan de lopende band T5's in elkaar of hij weet niet wat hij er mee aanmoet...

denkweb

maximaal 2500, en dan moet er echt nog iets aan te halen zijn...