Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

george

CiteerEn tussen Kerst en O&N ???
Alleen K&N.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Reitse

CiteerMmmm....... rare jongens die Friezen!!
Een beetje vreemd... maar wel lekker :D

Reitse

CiteerTussen kerst en Oud en Nieuw is het zeker zo, anders kunnen we net zo goed naar huis gaan.

:D :D
En als nu blijkt dat we allemaal gezellig thuis zitten, is het dan ook nog steeds zo, of het is het dan eigenlijk niet zo, maar omdat het feest is, is het toch zo...  ;D

Reitse

Nou, reactie nummer 250 in deze thread dan ook maar maken. Zijn we daar ook weer af, en hij staat weer bovenaan :D :D

SIPS Master

250 reacties onzin, heerlijk........

;D ;D ;D
Up the Irons!

Walter

Tweede Kerstdag, net ontbeten en zit nu bij te komen van al dat vreten en zuipen (mag geen eten en drinken meer heten). Dus ff gauw forum checken, kijken of er nog iets stomzinnigs te zeggen valt. En dat bevalt wel. Wat niet valt is de sneeuw, tenminste, niet hier.  :'( Wel regen, lots of it!

Nou ja, verder effies niets meer te liegen. Ga zo naar mijn vader, en dan begint dat vreet gebeuren opnieuw. Straks pas ik niet meer in de roffel ;D

Ik heb trauwes gisteren ons probleem aan Santa voorgelegd. Hem de situatie uitgelegd en hij kan zich de discussie begrijpen. Toen hij alle feiten bekeken had, kwam hij tot een schokkende conclusie:

Het blijkt hélémaal niet zo te zijn!!! Dus we zijn behoorlijk op het verkeerde been gebracht, maar door wie dan  ???

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Roy_Heitzer

Hohohohoho,ik had het al aan Sinterklaas gevraagd en hij zij dat het toch zo is,ik zeg laat het die twee uitvechten!!!In zo`n kooigevecht ofzo........... ;D

Rudi

Citeer250 reacties onzin, heerlijk........

;D ;D ;D

Mijn bijdrage ;D

Dr.Go-Fast...

Johann

Was Claus nou een broer van Santa of toch niet??

18 is van MIJ!! Yesss... :D

Reitse

Citeer250 reacties onzin, heerlijk........

;D ;D ;D
Juh, geweldig toch!

Reitse

CiteerTweede Kerstdag, net ontbeten en zit nu bij te komen van al dat vreten en zuipen (mag geen eten en drinken meer heten). Dus ff gauw forum checken, kijken of er nog iets stomzinnigs te zeggen valt. En dat bevalt wel. Wat niet valt is de sneeuw, tenminste, niet hier.  :'( Wel regen, lots of it!

Nou ja, verder effies niets meer te liegen. Ga zo naar mijn vader, en dan begint dat vreet gebeuren opnieuw. Straks pas ik niet meer in de roffel ;D

Ik heb trauwes gisteren ons probleem aan Santa voorgelegd. Hem de situatie uitgelegd en hij kan zich de discussie begrijpen. Toen hij alle feiten bekeken had, kwam hij tot een schokkende conclusie:

Het blijkt hélémaal niet zo te zijn!!! Dus we zijn behoorlijk op het verkeerde been gebracht, maar door wie dan  ???
Gatver! Ja, wie zit ons steeds op het verkeerde been te zetten en hoezo dan eigenlijk? Het wordt weer tijd voor een rood wijntje!  :D

Reitse

CiteerWas Claus nou een broer van Santa of toch niet??

18 is van MIJ!! Yesss... :D
... En dat is 700! Onze kerst is goed of niet Johann!  ;) :D ;D

SIPS Master

Citeer... En dat is 700! Onze kerst is goed of niet Johann!  ;) :D ;D

18??? 700??? Het moet hier niet veel gekker worden. Anders mislukken strax ook nog de oliebollen.... En om nog maar te zwijgen van de klap op de vuurpijl. Als het zo door gaat, is de magnetisch flux helemaal gecondenseert. En kun je er alleen nog mee stiften! En dat wil toch niemand???

Zo, nu eerst een Bavaria....
Up the Irons!

Johann

Nou SIPS, ik weet niet waar je 't nu weer over hebt maar daar klopt dus werkelijk helemaal niets van.

Niets. nakkes nada.. ;)

SIPS Master

CiteerNou SIPS, ik weet niet waar je 't nu weer over hebt maar daar klopt dus werkelijk helemaal niets van.

Niets. nakkes nada.. ;)

In welk opzicht???
Up the Irons!