Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Mick

De aardige jongeman van de telefoon, vroeg laatst, toen ik met dit zelfde internet probleem belde naar de "KPN" ook wat dat voor een modem was, die mijnheer had er ook niet van gehoord. Nou zo nieuw is'ie ander niet meer hoor, heb hem toch al een paar jaar, ach hij kan nog goed mee.

Nou heb ik aan die knopjes zitten draaien, maar nou zie ik helemaal geen bal meer. Het is maar goed dat ik blind typen kan, want anders kon ik dit berichtje niet sturen, nietwaar?

Een goede vriend van mij, helaas te vroeg van ons heengegaan (hij zit nu bij de concurent, en wordt beter betaald dan ik... :( ) zei altijd "Iv joe furst doont sukseed, traai en traai aggen!) Nou is mijn engels niet zo goed, maar volgens mij betekent het dat je iets iedere keer opnieuw moet proberen totdat je er bij neervalt. (Kan het mis hebben) dus die it'ers doen het volgens mij goed.

Overigens was zijn IT'ers?

IT was toch dat buitenaardse wezentje uit die film??? Zijn er buitenaardse mensen bij jullie daar dan? Hoelang is dat al zo?

!!! Moet toch mijn televisie eens laten repareren, hij ontvangt Nederland 2 niet meer zo goed... Hij is pas 30 jaar oud! Ik meen het serieus, ze maken die dingen niet meer zo als vroegah!

Oi, er komt rood uit mijn monitor!!! Het is maar goed dat het vrouwtje niet thuis is, mag hier niet gerookt worden!

Bij dezen teken ik, wens u de hartelijke groeten, en zie u in "toch is het zo" wederom op later tijdstip terug. (dit wil zeggen, als dat tv ding het weer doet, want ik kan niet blind lezen.)
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

BobaFett

Citaat van: mehn op 05-11-2004 14:44:35
Boulderdash  ;D

Pitfall 2, River Raid, Pacman, etc...

mr T

Het spelletje tennis, van de Philips 2000 computer uit mijn jeugd zit ook op mijn hypermoderne telefoon, heb het niet gemist maar vindt het wel leuk dat ik het weer kan spelen......
Gr. Marcel

BobaFett

"Neuk rustig en niet te snel, kom je vandaag niet dan morgen wel.
Houdt de rust in ere, alleen een konijn neukt zich de klere!"

Wat moet ik daar nu nog aan toevoegen  ;)

mr T

Citaat van: Boba Fett op 12-11-2004 20:34:24
"Neuk rustig en niet te snel, kom je vandaag niet dan morgen wel.
Houdt de rust in ere, alleen een konijn neukt zich de klere!"

Wat moet ik daar nu nog aan toevoegen  ;)

lijkt me duidelijk, je eigen voorkeur natuurlijk!  ;D
Gr. Marcel

Mick

Bij deze wil ik graag de groeten doen aan:

Mijn oma, opa, tante jo, tante ka, mijn mama, mijn papa en natuurlijk Ome wim, tante Wim, Ome Henk, Peter en Timo!!
Om niet te vergeten Piet, Johan, Willemien, Saar, Monique ;D, Joke, Jan en Jan!

Zou ook nog de groeten willen doen aan Simon... Maar die ken ik niet!

En natuurlijk jullie ook de groetjes van mij!

:o ::)
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

BobaFett

Mijn naam is Boba en ik doe Woodie Woodpecker na....

Wehehe weheehee hehehehehehehe

thuur

Raad de quote

"Thank you.. Thank you very much, you're a beautiful audience. Love you, goodnight!"

Gr 8)

Reitse

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rai

Amieke850

mr T

Gr. Marcel

thuur

Citaat van: Reitse op 21-11-2004 13:26:43
Elvis Presley?

Het enige juiste antwoord! Ken uw klassiekers: The King ;D

Gr 8)

PS: Wat hadden jullie nou verwacht ;)

Mick