Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Ik vind films met gewone mensen veel leuker. Maar daar is een ander topic voor.

ik weet het zeker, denk ik.

thuur

Citaat van: Ben XC70 op 17-05-2005 10:40:05
Ik vind films met gewone mensen veel leuker. Maar daar is een ander topic voor.
...
ik weet het zeker, denk ik.

Gewone mensen? Iedereen die ik ken heeft een pesthekel aan regen en loopt echt niet de hele dag (redelijk zuiver :o) te zingen ???

Gr ;D

Ben

Dan maar liever een namaakprinses in bikini?

:o

Ik weet het zeker, denk ik :P

Reitse

Die namaakprinses leed ook nog aan een depressie...

Reitse

Citaat van: Boba Fett op 17-05-2005 13:17:56
Citaat van: Reitse op 17-05-2005 13:07:31

Wie niet.....
Je moet een aardig eind heen zijn wil je een klinische diagnose "depressiviteit" krijgen hoor...
Zogeheten "mood-swings" zijn geen enkele aanleiding om tot die diagnose te komen.

thuur

Citaat van: Reitse op 17-05-2005 13:27:14

Wie niet.....
Je moet een aardig eind heen zijn wil je een klinische diagnose "depressiviteit" krijgen hoor...
Zogeheten "mood-swings" zijn geen enkele aanleiding om tot die diagnose te komen.

Kijk eens goed naar die foto, is die ver heen 'oder wass'? ;D

Gr ;)

thuur

Ben

Liever een cappucino, op dit moment eigenlijk

Ik weet het zeker denk ik

Reitse

Citaat van: thuur op 17-05-2005 13:59:21
Citaat van: Reitse op 17-05-2005 13:27:14

Wie niet.....

Kijk eens goed naar die foto, is die ver heen 'oder wass'? ;D

Gr ;)
hehe, soms zijn foto's bedriegelijk.

In een boek over klinische psychologie staat een foto van een aantal mensen die in het baseball-team zitten van een psychiatrische inrichting. Die foto is aan mensen getoond zonder verdere uitleg behalve bovenstaande. De meesten dachten aan de mensen te kunnen zien dat ze toch wel erg ver heenwaren met hun psychoses, neuroses of andere mentale ellende.
Jammer alleen dat de meeste mensen op de foto niet eens in de betreffende instelling werkten maar alleen voor die instelling speelden. Ze hadden dus helemaal nergens last van :P

thuur

Mwoah, ik ben liever van de

Pennsylvania Pub Serves Nine Pound Burger!

No one has ever finished
this $23.95 whopper

Where's the beef?  As you can see, it's at Denny's Beer Barrel Pub in Clearfield, Pennsylvania. Denny's is the home of the world's largest hamburger: a NINE POUND meat monster!

This humongous burger, listed on the pub's menu as Ye Olde 96er, sells for $23.95 and contains a full six pounds of meat plus three pounds of trimmings: two whole tomatoes, a half-head of lettuce, twelve slices of American cheese, a full cup of peppers, two whole onions, and "a river of mayonnaise, ketchup, and mustard" according to pub owner Dennis Liegey.

Not that hungry?  Denny's offers two- and three-pound burgers for those of us with slightly smaller appetites. Denny's Beer Barrel Pub is located at 1423 Dorey St., Clearfield, Pennsylvania. For more information, call (814) 765-7190 or visit their web site at www.dennysbeerbarrelpub.com

Gr ;D

PS: @Reitse: je geeft de mensen dan wel bevooroordeelde voorkennis, dat vervormt je beeldvorming.

[edit] maar dan met minder kaas, ik ben niet zo van de zuivel [/edit]

thuur

En wat wil je er bij drinken? ;D

Ben trouwens gefascineerd door die Piano Man in Engeland (man in kletsnat pak, zonder labels, zegt geen woord, tekent gedetailleerd piano's ook van binnen en heeft 4u aan een stuk gespeeld in het opvanghuis). Is het echt of is dit de nieuwe manier om je cd te promoten? ;D ;)
Wel een arme kerel om te zien hoor

Gr 8)

Ben

Oh, nu al 4 uur, gisteren zei de BBC nog dat het 2 uur was  ;D

het nieuws verdubbelt zichzelf zonder dat je er erg in hebt.

Maar intrigerend is het wel natuurlijk. In nat pak, op het strand, begint een beetje op Star Strek (of was het nou Star Wars) te lijken. Spooky! Zou ie puntoren hebben?

ik weet nu echt niet meer 8)

PS. wil er nog iemand een Cappucino?

mr T

Iemand gisteren naar Gek op wielen gekeken?
Zag het met zappen(zeggen ze allemaal natuurlijk), en had het na een paar minuten echt helemaal met Bavo gehad. Wat een ballenprogramma.
Gr. Marcel

Ben

Nee, niet gekeken. Welk merk heeft het programma van gisteren betaald?
En Bavo denkt dat ie leuk is maar dat is helemaal niet zo. Hij heeft het alleen nog niet in de gaten.

Ik weet het zeker, denk ik.

mr T

Nou, ik weet alleen maar zeker dat ik er de volgende keer heel snel langszap. Het ging over motoren, en eigenlijk nergens over. Dat laatste weet ik ook we zeker denk ik.
Gr. Marcel