Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Joenes T-5

Citaat van: Freulig op 10-10-2006 15:35:21
De sedan is ook gewoon fijner. Dat is wetenschap, immers de carrosserie en geluidsisolatie zijn meer gericht op comfort dan op ruimte, dus hij is beter.

Het is geen feit dat comfort beter is dan ruimte, dus het is geen wetenschap dat de sedan beter is, maar een mening  :eusa_naughty:
Een pertinent onjuiste mening weliswaar, maar ook dat is weer een mening...  :eusa_doh:

de sedan is fijner.. kan wel een mening zijn, maar toch is het zo!
:eusa_dance:

-D©©©L-

D'r zijn zelfs estate bezitters die grote (printer) dozen toch stiekem ophalen met een sierlijke sedan, het is dus toch zo !  ;D

Freulig

Ach, de waarheid is een perceptie.  Daarmee wetenschap ook. Mijn waarheid is dat de sedan beter is. Dus toch is het zo.

Vertigo

dat ik in een ander topic een opmerking maar niet gepost heb omdat ik die toch "te" was...

Had hem al wel getypt, hoefde alleen nog maar op verzenden te drukken

GeertG

Citaat van: Claudia op 11-10-2006 09:40:25
Citaat van: Vertigo op 11-10-2006 01:31:58
dat ik in een ander topic een opmerking maar niet gepost heb omdat ik die toch "te" was...

Is het nu écht zo......dat ik nu de enige ben die wil weten wát voor opmerking dat was...en wáár ie had moeten staan? ::)

nope
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Hen3

Is het nu écht zo......dat ik nu de enige ben die wil weten wát voor opmerking dat was...en wáár ie had moeten staan? ::)

Ik denk dat iedereen wel benieuwd is nu....

Vertigo

Citaat van: Hen3 op 11-10-2006 09:56:32

Ik denk dat iedereen wel benieuwd is nu....
En dat is zo

Die opmerking had te maken met lenigheid. Ik denk dat jullie nu ook wel weten in welk topic die opmerking had moeten staan.

Als ik degene op wie ik gereageerd zou hebben echt zou hebben gekend (en weet dat ie tegen zo'n opmerking kan) had ik de opmerking wel geplaatst.

Hen3

Citaat van: Vertigo op 11-10-2006 12:34:00

Die opmerking had te maken met lenigheid. Ik denk dat jullie nu ook wel weten in welk topic die opmerking had moeten staan.

Als ik degene op wie ik gereageerd zou hebben echt zou hebben gekend (en weet dat ie tegen zo'n opmerking kan) had ik de opmerking wel geplaatst.

Volvo estate meest geschikt voor sex topic neem ik dan aan...

Als je nu bij voorbaat je excuses aanbied voor het verkeerd vallen van de opmerking en dan alsnog de opmerking plaatst kan die persoon er misschien wel tegen...

Freulig

Ben

Of je zet er gewoon een heleboel  ;) ;) ;) ;) ;) bij

Freulig

Vertigo

Citaat van: Freulig op 11-10-2006 15:16:58
Bert ?

Citaat van: Freulig op 11-10-2006 19:36:21
Bertje ?
En topic aan maken met als onderwerp "Bert" levert eerder een reactie van Bert op dan hier verborgen in dit topic.

Turbobiker

Dat is zeker zo.
De Tussenpaus

Freulig

Ben

Nee, Henk kan ik me niet voorstellen.