Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

En vergeet je valiumpje niet....  ;)

Reitse

eeehh Peace mán  [smiley=cwm32.gif] [smiley=cwm32.gif] [smiley=cwm9.gif]

Walter

CiteerDus, mocht er nog iemand een leuke vrijgezelle dochter of zus hebben.....

Ik denk dat je vanzelf opgepakt wordt als je iets met mijn dochter doet... Zijn bepaalde wetten tegen  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

CiteerHmmm.. eigenlijk wel een best aantal aannames...
Kijk Kijken? hoe weet jij, en hoe weten wij, zeker dat er gekeken wordt? iemand kan ook met braille-toetsenbord in de weer zijn, dan kijk je niet maar voel je. Misschien wordt het wel voorgelezen, dan kijk je niet maar hoor je.

eindelijk eindelijk? valt wel mee toch, het surrealistische niveau van deze thread is zo hoog de laatste tijd dat iedereen het wel of niet met je eens zou kunnen zijn, vermits er duidelijk is waarom er eensgezindheid zou moeten zijn en dan ook waarover.

iemand Weet je zeker dat het een iemand is, en niet een specifiek persoon of een machine die de controle over iemand overgenomen heeft?

die op dezelfde lijn staat Ik heb nog geen lijn kunnen ontdekken hier, laat staan dat je er op zou kunnen gaan staan. En wat voor lijn zou het moeten zijn, een rode? En moet het een getunede lijn zijn? En zo ja, hoe tune je een lijn...

Ik ga even liggen denk ik... ;) :D

Ben je het weekend naar James Bond geweest? Of heb je een 007 marathon gehouden: alle films achter elkaar?

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Joris_Scholte

CiteerIk denk dat je vanzelf opgepakt wordt als je iets met mijn dochter doet... Zijn bepaalde wetten tegen  ;D

Ik bedoel ook ouder dan 21, had ik er ff bij moeten zetten....

Reitse

CiteerBen je het weekend naar James Bond geweest? Of heb je een 007 marathon gehouden: alle films achter elkaar?
Beiden niet ;) Helemaal op eigen kracht voor elkaar gekregen, is ook knap, toch? ;)

Reitse

CiteerIk bedoel ook ouder dan 21, had ik er ff bij moeten zetten....
Hmm.. ouder dan 18 mag al ;)

edit: jaaa! 26 :D

SIPS Master

CiteerHmmm.. eigenlijk wel een best aantal aannames...
Kijk Kijken? hoe weet jij, en hoe weten wij, zeker dat er gekeken wordt? iemand kan ook met braille-toetsenbord in de weer zijn, dan kijk je niet maar voel je. Misschien wordt het wel voorgelezen, dan kijk je niet maar hoor je.

eindelijk eindelijk? valt wel mee toch, het surrealistische niveau van deze thread is zo hoog de laatste tijd dat iedereen het wel of niet met je eens zou kunnen zijn, vermits er duidelijk is waarom er eensgezindheid zou moeten zijn en dan ook waarover.

iemand Weet je zeker dat het een iemand is, en niet een specifiek persoon of een machine die de controle over iemand overgenomen heeft?

die op dezelfde lijn staat Ik heb nog geen lijn kunnen ontdekken hier, laat staan dat je er op zou kunnen gaan staan. En wat voor lijn zou het moeten zijn, een rode? En moet het een getunede lijn zijn? En zo ja, hoe tune je een lijn...

Ik ga even liggen denk ik... ;) :D

Ik heb nogal de indruk dat er veel gekeken wordt naar de televisie, dus van daar dat kijken,

Het moet iemand geweest zijn, als "het" nu ookal gaat meedoen, wordt het helemaal geen zuivere koffie meer. En moet je weer de olie verversen.

En eindelijk, ik ben er mee begonnen, dus het is zo.

Oh, dat over die lijn, dan kunnen ook al die zwarte randjes zijn die je hier ziet, om nog maar niet te spreken over witte lijntjes.

Ugh,

Ik heb gesproken.

Up the Irons!

denkweb

CiteerDus, mocht er nog iemand een leuke vrijgezelle dochter of zus hebben.....

Ik heb nog wel een vrijgezellige zus... wellicht dat jij geen blauw oog bij haar oploopt als je er mee probeert te converseren, mij is het al 21 jaar niet gelukt er een gesprek mee te houden zonder er een discussie van te maken...

(en nee, dat ligt NATUURLIJK nooit aan mij!!)

Joris_Scholte

CiteerIk heb nog wel een vrijgezellige zus... wellicht dat jij geen blauw oog bij haar oploopt als je er mee probeert te converseren, mij is het al 21 jaar niet gelukt er een gesprek mee te houden zonder er een discussie van te maken...

(en nee, dat ligt NATUURLIJK nooit aan mij!!)

Is het wat? Neem anders maar mee de 26e  ;D

Walter

CiteerIk bedoel ook ouder dan 21, had ik er ff bij moeten zetten....

Hmmm, lijkt me wat lastig... ben zelf 26, en dan een dochter hebben waar jij iets aan hebt, kan dat biologisch-technisch gesproken?
Dat bedoelde ik ook, als ik nu een dochter zou hebben kan je er beter vanaf blijven  ;D

Facta non verba

Walter

CiteerIs het wat? Neem anders maar mee de 26e  ;D

Ja, neem maar mee. Zal wel op een vleeskeuring gaan lijken, met al die jonge vrijgezelle dekhengsten en 1 onschuldig lief klein meisje  ;D

Facta non verba

Reitse

CiteerIk heb nogal de indruk dat er veel gekeken wordt naar de televisie, dus van daar dat kijken,

Het moet iemand geweest zijn, als "het" nu ookal gaat meedoen, wordt het helemaal geen zuivere koffie meer. En moet je weer de olie verversen.

En eindelijk, ik ben er mee begonnen, dus het is zo.

Oh, dat over die lijn, dan kunnen ook al die zwarte randjes zijn die je hier ziet, om nog maar niet te spreken over witte lijntjes.

Ugh,

Ik heb gesproken.

Jij internet op een televisie??
Waar komt die koffie nou ineens vandaan? Of zit je met Irish coffee te kijken?
Als jij zegt dat het zo is, dan zal het ongetwijfeld zo zijn, alleen blijkt al 26 pagina's lang dat wat zo zou zijn misschien wel zo is, maar dat nog niet vastgesteld laat worden wat nou zo zou moeten zijn wat volgens jou zo is.

Lijntjes, streepjes... ik zie het even niet meer.

En zo staat het getypt.

Reitse

CiteerJa, neem maar mee. Zal wel op een vleeskeuring gaan lijken, met al die jonge vrijgezelle dekhengsten en 1 onschuldig lief klein meisje  ;D
Ál die jonge vrijgezelle dekhengsten???????? ;) :D

SIPS Master

Hier?????????????? ::)
Up the Irons!