Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: Misha op 13-08-2008 22:19:11
dat borsten bij mensen eigenlijk voor hun functie niet meer dan tepels hoeven te zijn !

en dat na die post van fearless  :police:

Kingfisher

dat borsten bij mensen eigenlijk voor hun functie niet meer dan tepels hoeven te zijn !

Staat die functie dan al vast? Ik dacht dat die variabel is............. :eusa_think:

Freakybaby

Citaat van: Kingfisher op 14-08-2008 07:52:50

Staat die functie dan al vast? Ik dacht dat die variabel is............. :eusa_think:

De functie of eigenlijk de functies zijn zeker discutabel
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Kingfisher

Klopt, we hebben er thuis best discussies over wat er wel of (vooral) niet mee te doen  ;D

Misha

Voor het voeden van de zuigelingen is het niet nodig om daar grote welvingen te hebben. Kijk ook naar bavianen en andere apen.
Theorie is dat ze een sexuele lokfunctie hebben voor mannen, omdat wij als mensen rechtop lopen. Apen lokken met hun kont; maar dat zit te laag voor mensen, je moet dan echt naar beneden gaan kijken en borsten zijn dan natuurlijk mooi in het blikveld. De vorm en het opbinden van het decollete zorgen ervoor dat er een soort 'bilvorm'  op ooghoogte hangt van eventuele paringspartners.

Maar of die sexuele lokfunctie nu wel zo is....
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts

Citaat van: Misha op 14-08-2008 08:02:25

Voor het voeden van de zuigelingen is het niet nodig om daar grote welvingen te hebben. Kijk ook naar bavianen en andere apen.
Theorie is dat ze een sexuele lokfunctie hebben voor mannen, omdat wij als mensen rechtop lopen. Apen lokken met hun kont; maar dat zit te laag voor mensen, je moet dan echt naar beneden gaan kijken en borsten zijn dan natuurlijk mooi in het blikveld. De vorm en het opbinden van het decollete zorgen ervoor dat er een soort 'bilvorm'  op ooghoogte hangt van eventuele paringspartners.

Maar of die sexuele lokfunctie nu wel zo is....

Dat zou betekenen dat vrouwen die getrouwd zijn ofwel spontaan "terug" moeten vallen naar een cup A- of stiekum nog "in de markt" zijn :eusa_think:
Waren wij niet (tot op zekere hoogte) monogaam?

Freakybaby

Citaat van: viking_in_shorts op 14-08-2008 08:38:08
of stiekum nog "in de markt" zijn :eusa_think:

En dat is ook zo.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Maar of de borsten bij een vrouw er alleen maar zijn voor de sexuele aantrekkingskracht naar mannen toe, durf ik toch enigszins (niet onderbouwd) te betwijfelen. Tuurlijk vind ook ik ze leuk om naar te kijken, dat even buiten kijf, maar of je er nu door aangetrokken voelt......neuh, niet echt.  Net zo goed als ik de zogenaamde monogamie van mensen durf te betwijfelen, althans ik en mijn (vrouwelijke) partner zijn het niet, net zoals velen rond ons heen niet.  Maar er eerlijk voor uit durven te komen zijn er helaas maar weinig... de zogenoemde dubbel-levens zien wij ook helaas heel veel in onze omgeving... erg jammer dat mensen ze zich anders voor (moeten) doen omdat ze zich schamen c.q. niet geaccepteerd worden door hun omgeving.  Wat dit allemaal met borsten te maken heeft weet ik ook niet, maar het is wel zo :)

Kingfisher

Gezien het "billen vs. apen" verhaal van Misha, ben ik kennelijk dus toch een halve baviaan.
Mag in ieder geval graag wat lager kijken dan de standaard "oog-op-tiet"  hoogte ;D ;D

Misha

Citaat van: Kingfisher op 14-08-2008 15:32:04
Gezien het "billen vs. apen" verhaal van Misha, ben ik kennelijk dus toch een halve baviaan.
Mag in ieder geval graag wat lager kijken dan de standaard "oog-op-tiet"  hoogte ;D ;D
Nou baviaan.. Da's wat ver gezocht
Gewoon iets minder ver in de evolutie.

Kingfisher

Oh ja Apen, maar hoe kwam ik nou weer bij "Baviaan" dan :eusa_doh:

Taranis

Een wijze uil was ooit een uilskuiken.

En dat is zo.

Misha

Citaat van: Taranis op 22-08-2008 20:00:04
Een wijze uil was ooit een uilskuiken.

En dat is zo.
Maar een hele stomme uil was dat ook.

En voor elke wijze uil staan er minstens 80 erg stomme.
Is  bij mensen ook zo volgens mij.

Johann

Toch heb ik nooit 80 mensen bij een wijze uit zien staan.

Marc O.

Citaat van: Johann op 23-08-2008 09:13:57
Toch heb ik nooit 80 mensen bij een wijze uit zien staan.

Hoe herken je een "wijze uit"? :eusa_shifty:
...The Nile isn't just a river in Africa...