waar 'n leek van opkeek !

Gestart door kyro, 27-01-2007 11:37:33

Vorige topic - Volgende topic

kyro

bij deze 'n korte anekdote, waar je als volkomen niet technisch car-driver wel tegenaan kunt lopen (inmiddels iets bij-geschaafd)

in het begin van mijn v70 avontuur, dacht ik 'n probleem (meende ik
met m,n voorgloei installatie te hebben ! ik anwb gebeld, en er zou wel is iemand komen kijken ! bij z,n aankomst probleem uitgelegd, kap open en hij speuren. omdat hij niks kon vinden, zelfs td van anwb gebeld.
na het eea losgehaald te hebben, en gechekt, werd niks afwijkends gevonden. alles weer keurig vast gezet, en ik moest het maar is ff in de gaten houden ! oke doen we ::) kap weer dicht, hij er van tussen, en ik snel naar binnen (koud)
moest volgende ochtend naar m,n werk, auto in, op contact en voorgloei lampje brande ong 4 sec ! starten en lopen (super :))
hobbele met de geit, naar korte tijd trok een lampje m,n aandacht die weigerde uit te gaan! gestopt, en het boekje erbij ! afbeelding gevonden ! het bleek het lamje van het motor-manegment te zijn! wat te doen dan volgens boekje:    NIET VERDER RIJDEN!!!  MOTOR ONMIDELIJK UITZETTEN, EN VOLVO TECHN. INSCHAKELEN !!!! :(
ooooojeeeeeeee, foute boel, gaat weer een berg treuries kosten :-\
dealer gebeld, met m,n verhaal, incl anwb. zegt de persoon in kwestie dood leuk: OCH, RIJ MAAR GEWOON DOOR, GAAT VANZELF WEL UIT !!!    maaarrrr euhhhh in het boekje staat ................
no worry's gaat wel uit ! ik nog snel ff tel. no. gechekt ( had toch niet toevallig jomanda gebeld ?)  nou, dan toch maar de raad op te volgen,  motor koud, buiten 2+, en toch had ik het warm ! en warempel na ong 5min ging het lampje uit :) na navraag bleek doordat accu kabel e.d los waren geweest was 't normaal dat het lampje zou gaan branden ( maar wist ik veel )
voor de meeste van jullie was dit 'n eitje geweest !!!  voor mij toen 'n behoorlijke knieen-knikker :eusa_drool: en zo zullen er nog wel legio voorbeelden zijn, onder onze hoogbegaafde a-technisie  kunt er achteraf wel hartelijk om lachen :eusa_drool: ;D                                                 

haRtV70R

[move][/move]

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1

elianmars

Taranis

haha komt bekend voor ;D Ma heeft dat ook eens met de T4 gehad, en schreeuwde dus ook moord en brand dat 'die k*tauto' niet te vertrouwen was enzo... 2 minuten later ging het uit en het is nooit meer terug aan gegaan, en er was ook geen foutcode opgeslagen ;D

Philip850

;D prachtig. Ik snap wel dat je je op zo'n moment doodschrikt, dus zo leekachtig vind ik het niet. Wel als je regelmatig bij het tankstation komt waar ik tank, waar de afgelopen weken zeker 3(!) vrouwen het verschil tussen benzine en diesel vergeten waren  :eusa_dance:

Groetjes Philip

edit: niet vrouw onvriendelijk bedoeld, maar toch was het echt zo  ;D
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

lange

leuk man

zo heb ik er nog een

ik was nog geen week in het bezit van mijn  850
met startblokeering (zoon pennetje van volvo)
ik kwam thuis van mijn werk en ben nog geen 2 stappen binnen
laat ik de sleutels uit mijn handen vallen
wist ik veel dat die k.t dingen daar niet tegen kunnen
ik zal je vertelle ik was strond sjagerijnig toen ik s'avonds ff naar de mc wilde
om een brootje te haalen en do volvo deet niets
geen lid van de anwb wat nu?
oja papa bellen die is wel lid
de anwb kwam om 22.00 uur en ging na het damonteren van de komplete startblokeerin om 00.15 uur weg

de anwb helpt zelfs niet leden dus
de portemonnee was leeg dus de Volvo weg.
auw auw auw
een Suzuki ignis terug gekocht

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: