vraagprijs reeel?

Gestart door T-5Rwin, 28-01-2007 10:21:26

Vorige topic - Volgende topic

T-5Rwin

Nadat ik me voorgesteld onder Goede morgen!, heb ik onder die zelfde post ook de vraag gesteld wat jullie van de volgende 850 R estate vinden.
IK heb rond geplozen op het net en ik kwam deze 850 tegen in de rubriek vraag en aanbod van de volvo club 850:
http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_marketplace&page=show_ad&catid=6&adid=8&Itemid=139.

Het is niet mijn bedoeling om dubbel te posten, maar de vraag was niet op zijn plaats onder de rubriek "wie ben Ik ".

Het moeilijke is dat ik nog geen lid ben en daardoor niet alle informatie kan opvragen. de eigenaar geeft tot op heden alleen foto's en de vraagprijs lijkt me aan de meer dan stevige kant.

wie kent deze auto? en waarom staat die niet op het forum?

Rayman

Citaat van: win op 28-01-2007 10:21:26
Nadat ik me voorgesteld onder Goede morgen!, heb ik onder die zelfde post ook de vraag gesteld wat jullie van de volgende 850 R estate vinden.
IK heb rond geplozen op het net en ik kwam deze 850 tegen in de rubriek vraag en aanbod van de volvo club 850:
http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_marketplace&page=show_ad&catid=6&adid=8&Itemid=139.

Het is niet mijn bedoeling om dubbel te posten, maar de vraag was niet op zijn plaats onder de rubriek "wie ben Ik ".

Het moeilijke is dat ik nog geen lid ben en daardoor niet alle informatie kan opvragen. de eigenaar geeft tot op heden alleen foto's en de vraagprijs lijkt me aan de meer dan stevige kant.

wie kent deze auto? en waarom staat die niet op het forum?

De keuze om een advertentie op het forum te zetten is altijd persoonlijk. Maar ik vermoed dat deze 850 rijder geen forum/clublid is.

Ik heb deze volvo wel vaker gezien, want deze staat in mijn woonplaats. Ik vraag me echter alleen nog af in hoeverre deze nog te koop staat.

Gewoon een mailtje sturen.

de boekhouder

De R is echt een liefhebbers auto.
M.b.t. de prijs wordt het zo langzamerhand een beetje "wat de gek er voor geeft".......

Mits goed onderhouden is het meer wat jij er voor over hebt dan wat die feitelijk waard is.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Rayman

Citaat van: de boekhouder op 28-01-2007 10:33:58
De R is echt een liefhebbers auto.
M.b.t. de prijs wordt het zo lanzamerhand een beetje "wat de gek er voor geeft".......

Klopt helemaal :)

T-5Rwin

Ik heb gemaild en om verdere info gevraagd ( specs , onderhoudshistorie, etc.) maar ik kreeg alleen foto's en de vraagprijs ging gelijk €1000 omlaag zonder dat ik daar naar vroeg. Daarnaast was recentelijk de automaat vervangen. Dat was de enige tekst die ik meekreeg. Ik heb het idee dat het geen forum/clublid is en daarom  wilde weten of jullie ervan vinden. Nazoeken op het net laat zien dat 850-R met 245k km behoorlijk wat minder opbrengen  :eusa_think:

de boekhouder

automaat vervangen ? geen onderhoudshistorie ?

zou ik nog even goed over na denken.......
(dd.)

Frans Harkema

Die auto staat al heel lang te koop, naar mijn weten al ruim 1,5 jaar.

de boekhouder

(dd.)

Roy V70R

Citaat van: win op 28-01-2007 10:50:39
Ik heb gemaild en om verdere info gevraagd ( specs , onderhoudshistorie, etc.) maar ik kreeg alleen foto's en de vraagprijs ging gelijk €1000 omlaag zonder dat ik daar naar vroeg. Daarnaast was recentelijk de automaat vervangen. Dat was de enige tekst die ik meekreeg. Ik heb het idee dat het geen forum/clublid is en daarom  wilde weten of jullie ervan vinden. Nazoeken op het net laat zien dat 850-R met 245k km behoorlijk wat minder opbrengen  :eusa_think:

Niet teveel over nadenken.
Gewoon de auto bekijken en dan pas een oordeel geven.
850 GLT - 855 T5 - V70R