Uiterlijk probleembje!

Gestart door Maurice, 22-04-2003 11:54:22

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Hallo Roffelaars,
Ik ben een eigenaar van een Volvo 850 glt uit 1994 en heb een vraag. Op het dak zitten twee zwarten belijningen, nou is het geval dat de kunstoflaag hiervan loslaat, is hier wat aan te doen? Zijn ze te koop zoja wat zouden ze kosten, en is het een beetje makkelijk los te halen? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
BVD Maurice.
Volvo 850 GLT 1994
Lidnr: 0203258

Joris_Scholte

Heb ik ook gehad. En dan alleen aan de linkerkant. Heb het gewoon bij de dealer laten vervangen, maar weet niet meer wat het me kostte.

)()()sT

Ik heb hetzelfde probleem bij mijn 850 estate uit 1993. Rechts is alles nog perfect, maar aan de linkerkant is de (lak)laag ook gebarsten en laat bijna los. Ik ben aan het twijfelen of ik m eens probeer te plakken (zo goed en zo kwaad) als het gaat, maar ik ben ook benieuwd naar reacties.

trap

Toen ik mijn '93-er estate wilde kopen, nu een maand of 2 terug, was het de strip aan de rechterkant, langs het raam, die lelijk was. Mn dealer heeft die nog voor de aanschaf vervangen. Het is een strip die loopt tot aan de dakrail en kan je volgens mij de kop niet kosten. OF je het zelf kunt aanbrengen weet ik echter niet..IK ben in ieder geval niet zo handig en moedig.
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

denkweb

kun je nu niet beter een strip voor de rechterzijde aan de linkerzijde monteren ;-)

nonaka

vanB

Begreep van de dealer dat het op zich geen kwaad kan, maar het staat inderdaad niet zo netjes.
kostte je de kop niet, maar je zou even moeten bellen voor exacte prijs. Dacht E140 voor een setje (voor sedan).