BBQ Meeting (26-08-2007)

Gestart door Turbobiker, 30-01-2007 20:42:15

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: OMD op 04-07-2007 12:00:58
Barry:

Ik tank 1.56 per liter, en 500km is over het algemeen als het een beetje doorrijden is meer dan 1 tank! ;)

Hier hetzelfde. Ik haal nog geen 400 km met een tank. 't Had leuk geweest, maar ik vind 't te ver rijden. Ik kan wel allerlei smoesjes verzinnen, maar ik vind 't dus gewoon te ver. Sorry.......  :eusa_shifty:

phhouben

Aangemeld of de kids meegaan weet ik nog niet, zij moeten de volgende dag weer naar school.

M a r c

Citaat van: denkweb op 04-07-2007 09:46:24
Als alles meezit diesel in zelf die kant op. Nog even wachten of ik vrij krijg, had net dienst die dag.
Omgekeerd is het in ieder geval wel zo dat er in het Noorden relatief weinig meetings worden gehouden, derhalve is het wel zo netjes om ook de leden aldaar eens een paar kilometertjes te besparen. Als ik de laatste Volvo 850 Club meetings bekijk zijn we er al 2 jaar niet meer geweest (rollenbankmeeting Oudehaske en jaar daarvoor Elfstedentoertocht). Wel waren er leden uit het Noorden te vinden in ondermeer Goes!!

Kortom; het is niet mogelijk het altijd voor iedereen naar de zin te maken, helaas!

...en zo is het maar net.  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Spin!

Mits ik niet op vakantie ben of andere wilde plannen krijg...kom ik denk ik maar eens even bekijken hoe het noorden van NL eruit ziet!

En geen probleem die afstand, het banaantje rijdt ruim 700km op 1 tank, en het is maar 450 km heen en terug. Eitje...tijdens een toertocht blaas je ook een tank leeg...Elandrun 3 tanks voor sommigen ;)

www.vm-parts.nl

Rayman

Als de juiste salades maar geserveerd worden...;D Wil ik wel es een vorkje meeprikken

Reitse

Gister ff BBQ gedaan "Karel-style" ;)

Zal niet teveel reclame gaan maken maar de deelnemers hoeven zich over kwaliteit en kwantiteit écht geen zorgen te maken!!! Goed spul, goed geregeld ;D

nico1

ik kom ook niet ,ik vind het niet te ver of zo[ik kom wel uit denhaag], maar ikwil mijn volvo verkopen rond die tijd dus ik heb dan misschien geen volvo meer, kan moeilijk met een wrx aan komen, toch?
carbon blauw das mijn volvo nou

M a r c

Citaat van: nico1 op 07-07-2007 23:35:18
ik kom ook niet ,ik vind het niet te ver of zo[ik kom wel uit denhaag], maar ikwil mijn volvo verkopen rond die tijd dus ik heb dan misschien geen volvo meer, kan moeilijk met een wrx aan komen, toch?

ga je mond spoelen!  een wrx.... dan ga je er dus op achteruit  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

matRRR

jaja, heb gistermiddag ook wat mogen meenemen voor de mensen thuis.
Die zeiden vandaag dat ze van karel's worst genoten hadden ??? :'(

>:( voel je je ook zo overbodig thuis.. :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Maar een goeie slager en kerel is het, die karel! ;)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Rudi

Altijd gezellig die Noorden meetings :eusa_dance:,maar weet het nog niet...jarig en zo ::)  Laat het nog wel weten ;)
Dr.Go-Fast...

Reitse

Vandaag voor de derde opeenvolgende dag met de BBQ aan de gang geweest... En het blijft ook lekker he!

Alleen dat ding weer schoonkrijgen... wordt nog fijn klusje...

matRRR

tip: dasty! = ontvetter van de wibra, als je dan toch lekker bezig bent, meteen even lekker je motorblokje meepakken! ;)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Reitse

ok :) morgen ff zien of dat makkelijk te vinden is, anders stoer doen met Dreft ;)

Enno

Citaat van: elianmars op 04-07-2007 23:13:13
Citaat van: OMD op 04-07-2007 12:00:58
Barry:

Ik tank 1.56 per liter, en 500km is over het algemeen als het een beetje doorrijden is meer dan 1 tank! ;)

Hier hetzelfde. Ik haal nog geen 400 km met een tank. 't Had leuk geweest, maar ik vind 't te ver rijden. Ik kan wel allerlei smoesjes verzinnen, maar ik vind 't dus gewoon te ver. Sorry.......  :eusa_shifty:

Wordt het niet TIJD voor een LPi installatie ;) 400 KM nou ja 320 KM op een tank van 40 liter.....en gemiddeld 49 cent per liter...dan zit je niet met de moeizame afweging...fun / KOSTEN....

Spin!

Het is vrij laat, en ik ben vrij hongerig...zit op 't forum te bladeren en zie BBQ meet weer voorbij komen! Daarmee verdwijnt helaas niet mijn eetlust, maar wakkert wel mijn nieuwsgierigheid aan om te vragen wie er allemaal komen...om te beginnen:

Spin! - met le Chiquita! ( en de messen reeds geslepen! )

...wie volgt?

www.vm-parts.nl