*UPDATE* achteruitrijcamera met IR (JVC KW-AVX706 dvd radio)

Gestart door face.flava, 30-01-2007 22:25:51

Vorige topic - Volgende topic

face.flava

Op een gegeven moment begon ik me echt te ergeren aan de SC-900 in mijn C70. Hij geeft prima geluid maar oh zo traag, soms leest hij cd's niet of alleen het eerste nummer en de rest niet. Als ik in de auto stap, begint hij pas na 15 min te spelen,..... nou ja zo kan ik doorgaan.

Ik heb besloten deze JVC aan te schaffen, aangezien ik een enorme muziek fan ben. De JVB bevalt prima! 5.1 dolby digital, elke box is apart in te stellen, grootte, afstand en volume. Ik heb er een SD kaart in zitten van 2GB daar heb ik nu 300+ mp3tjes op.
Een zeer fijne unit!
Ik heb de radio op de originele 400watt versterker aangesloten de kwaliteit is super! (ps. ik heb de originele prologic pakket) Ook zij er 2 versterkers bij gekomen een kleine voor de 25watt center speaker op he dashboard en een 350Watt RMS voor de 400watt Rms 12" rockfortfosgate.  8)

Roy V70R

Ja, ziet er goed uit. :eusa_dance:
Heb je de verloopstekker voor de orig. versterker zelf gemaakt.
Loop ook al een tijdje te dubben om dit te doen. :eusa_think:

Greetz Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

face.flava

Ja die heb ik zelf gemaakt,..... ik heb de pinout opgeschreven, zoals het hoort, dus als je die wilt. Er zijn een aantal verloopstekkers te koop (+/- 50 euro) maar die hebben maar 1 ingang. Dat is troep want je hebt natuurlijk front en rear, bij die stekkers zijn front en rear samen.

Laserblue

cool gedaan!

staat toch wel erg gaaf een 2din inbouwscherm 8)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

face.flava

Citaat van: Laserblue op 31-01-2007 08:36:05
cool gedaan!

staat toch wel erg gaaf een 2din inbouwscherm 8)

thx,.... alleen een beetje diefstalgevoelig   :eusa_shifty:
iemand een idee??

Dave

Mooie unit. Ikzelf ben ook aan het overwegen om een multimedia-systeem in mijn wagen te installeren maar ik ben er nog niet goed uit hetwelke. Vanwaar uw keuze?
Front is er waarschijnlijk niet af te nemen?

pwassink

Citaat van: Dolf op 31-01-2007 20:49:22
Mooie unit. Ikzelf ben ook aan het overwegen om een multimedia-systeem in mijn wagen te installeren maar ik ben er nog niet goed uit hetwelke. Vanwaar uw keuze?
Front is er waarschijnlijk niet af te nemen?

Ook al zou het er af kunnen, je borstzakje is er veel te klein voor ..   :angel:

(dus toch maar onder de stoel ? )
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Michael

Hmm interresant heb nu ook een sc 900 en daar wordt ik ook niet vrolijk van! Wat kost alles zo'n beetje bij elkaar ongeveer?  :eusa_think:

haRtV70R

[move][/move]

face.flava

Citaat van: Michael op 31-01-2007 20:59:28
Hmm interresant heb nu ook een sc 900 en daar wordt ik ook niet vrolijk van! Wat kost alles zo'n beetje bij elkaar ongeveer?  :eusa_think:
Citaat van: haRtV70R op 31-01-2007 21:01:06
Mooi spul!! Kostta?? :eusa_clap:

Nou als je de verloopstekker zelf maakt, en geen andere versterkers erbij wilt, ongeveer 660 euro.
Mijn complete installatie is + 1000 euro ongeveer ( 2 extra versterkers 1 condensator een rockfortfosgate 12" sub en kabels)

ps. ik heb nu ook een achteruitrijcamera besteld (ebay.de). Die kan je op de radio aansluiten, als je de auto in R zet wordt het beeld automatisch op het scherm weer gegeven + IR dus ook als het pikdonker is.

Ik moet nog kijken waar ik het cameraatje inbouw,...... liever geen gaten  :eusa_shifty:

Iemand een idee????  ???

Michael

Hmm ben niet zo technisch bouw je zoiets ook in bij anderen?  :eusa_whistle:

Esveldt

Hmmm, vind het erg interessant!

Weet je toevallig ook als je een DVD afspeeltijd op bijv. de schermpjes voor achterin of je dan op hetzelfde moment kan navigeren?

Oke, ik weet het er moet dan wel een extra navi module aangesloten worden!

face.flava

Citaat van: Michael op 31-01-2007 21:39:27
Hmm ben niet zo technisch bouw je zoiets ook in bij anderen?  :eusa_whistle:

Stuur maar een pm-etje. komt goed :)

face.flava

Citaat van: Esveldt op 31-01-2007 21:44:00
Hmmm, vind het erg interessant!

Weet je toevallig ook als je een DVD afspeeltijd op bijv. de schermpjes voor achterin of je dan op hetzelfde moment kan navigeren?

Oke, ik weet het er moet dan wel een extra navi module aangesloten worden!

Ja dat kan ook,... je kan achter iets anders weergeven (op de schermpjes) en voor naar muziek luisteren of navigeren. Ik heb het nog niet geprobreerd. Ik weet niet zeker of er voor de jvc een module. Je kan de instructies (boekje) op de site van jvc downloaden.

Esveldt

Hahaha, gebruiksaanwijzing van 235 pagina's!!