Past een volvo sc801 bigfront in een '92?

Gestart door bert_jansen, 22-04-2003 18:49:48

Vorige topic - Volgende topic

bert_jansen

k heb net een sc801 gekocht voor mijn volvo, maar nu kwam ik erachter dat het gedeelte waar de radio in moet opgedeelt is in 2 gedeeltes. hoe kan ik nu toch mijn sc801 plaatsten?
en de originele volvo stekkers van de radio zijn eraf geknipt, hoe kan ik dit oplossen?

MVG Bert
GBJ

bert_jansen

en heeft iemand een bedradings schema om hem aan te sluiten? de bedrading si destijds zo afgeknipt en de stekkers zijn er dus niet meer. ??? ???
GBJ

Serge

Hallo,

Het tussenschot zul je moeten wegbreken en mooi egaal maken aan de zijkanten. Ging zo bij mijn '92.

Met het schema kan ik je helaas niet helpen. Foei voor de vorige eigenaar om de stekker er af te knippen  :-\
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Reitse

Als het goed is kun je de losse draden volgen tot één (soms meerdere) stekkers die vastzitten op de middenconsole, maar dan achter je radio. Van de zijkant kan je daar het beste bij, even de hangende plaat in het voetenruim van de passagier losmaken (3x Torx) en dan de vloerbedekking wat wegtrekken. Met een beetje geluk kom je dan ook nog een stekkertje tegen voor de CD-wisselaar.
OVerigens kun je misschien nog wat interessants vinden in de thread  "speakers" in techniek.