Waar heb jij je Volvo verzekerd?

Gestart door HJ850, 31-01-2007 08:18:22

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Interpolis Alles-in-1

WA + Casco 554 euro p/jaar (geen eigen risico)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Taranis

Citaat van: Gaspieppe op 31-01-2007 08:50:29
Volvo Insurance, gewoon via de dealer te regelen of telefonisch 0345 688274

mee eens, per 1 januari. Zat eerst bij ZLM, ben overgestapt omdat het me ruim € 200,- per jaar scheelt en ik 2 andere schades bij de ZLM heb lopen die beneden alle niveau afgehandeld worden (terwijl ik gewoon recht heb op een uitkering). Bovendien zijn de voorwaarden van Volvo Insurance een stuk beter. WA verzekerd, beperkt casco was niet bespreekbaar bij een auto van ouder dan 10 jaar.

S. Brouwer

Het is misschien handig om erbij te vermelden hoeveel no-claim je hebt. Anders kan je deze prijzen nooit met elkaar vergelijken.

CeeBee

WA plus, 70% korting, €48,- per maand bij Univé.

15 schadevrije jaren.

V70N 2.5T AWD

Taranis

Citaat van: S. Brouwer op 31-01-2007 12:18:46
Het is misschien handig om erbij te vermelden hoeveel no-claim je hebt. Anders kan je deze prijzen nooit met elkaar vergelijken.

0 schadevrije jaren, 30% korting (jaja, netjes  :eusa_dance: ), inclusief schade-inzittendenverzekering, exclusief rechtsbijstandverzekering.

ewing

WA bij AMEV voor € 110,01 per kwartaal.

MaxieS70

Wa met 2 schadevrije jaren 20% korting.

60 euro per maand....  :eusa_doh:

Toch eens kijken of die volvo insurance niet iets voordeliger is  :-\

Taranis

Citaat van: MaxieS70 op 31-01-2007 13:06:36

Ik PB wel ff, anders raakt het te ver off-topic, maar die 30% kostte wel wat moeite ;D

OMD

S. Brouwer

Citaat van: MaxieS70 op 31-01-2007 13:06:36

wa 2 schadevrije jaren 45%

€49 pmaand

thuur

WA+beperkt casco (heet dat zo?) voor ik dacht een euro of 55 per maand bij Aegon als ik me niet vergis :-[

Gr ;D

Flipjes 850 R

Ik betaal +/- 45 euro per mnd aan Delta llyod. Hiervoor heb ik : WA en Mini-casco, 1500,- euro accosoires, inzittende en rechtsbijstandverzekering. Ik heb 77 % no-claim en een onbeperkt aantal km's per jaar. Al deze verschillende dekkingen kunnen de premie per mnd fors hoger of lager doen uitvallen. Ik heb wel even wat moeite moeten doen om mijn auto tegen een normale premie te kunnen verzekeren. Delta Llyod zag het eerst niet echt zitten, een 25 jarige met een 850 R. Ze vonden de nieuwprijs (who give's a f*ck na 10 jaar  ??? ) en het vermogen niet helemaal de geschikte combi voor iemand van mijn leeftijd. Maar omdat ik nog twee auto's bij hun in de verzekering heb, gingen ze toch maar overstag. Niet meteen alles pikken wat ze je voorschotelen helpt dus.  ;)
855 R Automaat Dark Olive Pearl

martin850

unive, woonde ik eerder naast en dat is wel net zo makkelijk.

wa beperkt casco inclusief rechtsbijstand en extra inzittenden verzekering. met 60 % korting 456.50 per jaar.

hier ziet ook ruitschade bij in.

Erik J.

5 jaar schade vrij bij Volvo Insurance.
WA+ inzittenden verzekering+ rechtsbijstand en geen eigen risico.  60% bonus
Per jaar             €378,60
per half jaar      €194,98
per kwartaal     € 98,44
per maand        € 33,13

Bij 15000 km per jaar.

Ben overgestapt dit jaar van WA beperkt casco (ja ondanks dat mijn auto uit 96 is) naar WA.
Omdat ik wegens ontslag de premie anders niet meer kan opbrengen.
lekker terrasje pakken in de zomer zie:
http://www.eettapperijbijsterbosch.nl

killerbee

Delta loydd alles in één pakket.
All risk. 80% trede 23 no-claim  :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: