Waar heb jij je Volvo verzekerd?

Gestart door HJ850, 31-01-2007 08:18:22

Vorige topic - Volgende topic

forza123

FBTO internetverzekering
WA+, + inzittendenverzek.
47 euro per maand (8 jaar schadevrij, grote stad (Utrecht), 20.000km, geen eigen risico)
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

hathü

Centraal beheer Allrisk, 30 % korting via mijn werk, maximale noclaimkorting kost me 55 euro per maand.

Freakybaby

Ohra, 48,?? per maand, 7 jaar schadevrij, obeperkte km's en rechtsbijstand/inzittenden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

onnaj

London Verzekeringen, echter omdat ik tussenpersoon ben hoef ik zelf natuurlijk géén provisie te betalen en krijg ik extra korting bij London, dus ik betaalde maar € 38,- All-Risks voor mijn S70 Turbo (inclusief € 0,- eigen risico, ongevallen inzittenden, no-claimbescherming en assurantiebelasting). Ik ben trouwens 27 jaar.

Jullie mogen altijd ff een pm of email sturen voor een offerte, als je zegt dat je van het forum komt mag ik jullie wat extra korting geven van mijn baas.

We kunnen kiezen uit ongeveer 25 maatschappijen, maar doen geen zaken met bijvoorbeeld centraal beheer, polis direct, orion etc omdat dit allemaal zogenaamde 'direct writers' zijn. Ze werken namelijk zonder tussenpersoon.

rody

Citaat van: FGG op 09-07-2007 10:26:37
Citaat van: Taranis op 09-07-2007 10:17:43
Citaat van: FGG op 09-07-2007 10:04:55
Ik heb geen idee...volgens mij niet. Wat is dat?

Dat je bij 1 schade niet direct een stuk no-claim kwijt bent.

Nope. Niet dus. Vorig jaar met het Cuore-incident wel no-claim verloren.
is geloof ik bij sns tegenw. mogelijk.

was zelf voordelig bij sterpolis, wa casco, inzittendenverz, no-claim garantie voor 31,= pm.

helaas is sterpolis overgenomen door interpolis die dit weer overgedragen heeft aan centraal beheer achmea.

als sns dit ook kan regelen met no-claim beschermer stap ik over. mede vanwege mijn overige verzekeringen.

premie was voor de 850 glt, 7 schadevrije jaren. no-claim 72.5%

chiel850

WA + inzittende en rechtsbijstand verkeer ,interpolis €26,30 per maand incl no claim bescherming, Maar dit is wel dankzij 75% no claim en als 5e rubriek binnen de polis

VolvoVentje

De auto word verzekerd bij centraal beheer, vanwege het kortingspercentage van mijn werkgever daar  welke 30 procent is...heb maar 1 schade vrij jaaro mdat mijn andere jaren vervallen zijn vanwege even geen auto hebben.

In totaal betaal ik dan 98 euro per maand dan issie WA++ verzekerd (all-risk minus eigen schade) en accesiores boven 1500 meeverzekerd, inzittende bescherming inclusief.
géén rechtsbijstand want die heb ik normaal al in de breedste zin van het woord en is nog eens goedkoper ook.
voor iemand die in de jongeren catagorie valt vond ik het nog aardig meevallen...
voor mijn 440 1.7turbo betaalde ik 150 euro per maand en dat was enkel WA+

daytonawim

Aegon voor beide, Wa + minicasco  circa 400 euro per jaar per auto 75 % no claim

Nunki

Delta Lloyd. Was volgens mijn verzekeringsagent de goedkoopste in mijn situatie. Ik betaal 30 euro p maand aan WA met 2 jaar schadevrij.
Na 2 jaar stap ik over op Budgio, die is dan voordeliger. Het zijn beiden maatschappijen die ik destijds zelf niet vond op internet.
Het scheelt me bijna 30 euro per maand in vergelijking met mijn vorige verzekering bij 'www.verzekeruzelf.nl', die er na mijn eigen zoektocht destijds als goedkoopste uit kwam.

GJ850T5

Ben net 25 geworden, dus in eerste instantie was de verzekeringsmaatschappij wat terughoudend met m'n T-5, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen!!
trede 14, 7 schadevrije jaren...WA+....€30,54 (max. 20.000 km/jaar)
En meestal één keer per jaar een winstuitkering...scheelt meestal 1 maand verzekering!! :eusa_dance:
Volvo 440 '92 >>> Volvo 940 '94 >>> Volvo 850 T-5 '94

denkweb

Citaat van: Nunki op 10-07-2007 14:26:34
Delta Lloyd. Was volgens mijn verzekeringsagent de goedkoopste in mijn situatie. Ik betaal 30 euro p maand aan WA met 2 jaar schadevrij.
Na 2 jaar stap ik over op Budgio, die is dan voordeliger. Het zijn beiden maatschappijen die ik destijds zelf niet vond op internet.
Het scheelt me bijna 30 euro per maand in vergelijking met mijn vorige verzekering bij 'www.verzekeruzelf.nl', die er na mijn eigen zoektocht destijds als goedkoopste uit kwam.

Budgio is geen verzekeraar maar een tussenpersoon...

denkweb

Werk zelf in de bergingsbranche en heb een site gelanceerd waarop bergingsbedrijven de rechten e.d. van leaserijders en verzekerden kunnen terugvinden ofwel de alarmcentrale van hun verzekeraar welke de aanvullende hulpverlening biedt.

Hier vindt je praktisch alle NL-autoverzekeraars (en volmachtkantoren) op een rijtje; als je doorklikt kom je vanzelf bij de alarmnummers die je kunt bellen als je met schade (of pech) staat.

autoverzekeraars

Nunki

Citaat van: denkweb op 10-07-2007 19:27:21

ah dat zou kunnen. Dan is het een verzekering die via hen loop oid. Ik heb wel een offerte van budgio thuis liggen.
Het gaat via mijn verzekeringsmanneke dus het fijne weet ik er niet van.

denkweb

Citaat van: Nunki op 11-07-2007 18:49:50
Citaat van: denkweb op 10-07-2007 19:27:21

ah dat zou kunnen. Dan is het een verzekering die via hen loop oid. Ik heb wel een offerte van budgio thuis liggen.
Het gaat via mijn verzekeringsmanneke dus het fijne weet ik er niet van.

Fortis ASR NV
(http://www.budgio.nl/Autoverzekering/Contact.cmt)

Dit is een samenvoeging van voorheen Fortis, Amev, Stad Rotterdam, Amersfoortse en nog wat verzekeraars.
Als je rechtstreeks bij Fortis ASR NV een offerte opvraagt kun je zelf berekenen wat je aan provisie betaald...  ;)