Nieuwe trotse eigenaars van een beauty T5! En nu dan ook op dit forum ingeschr.

Gestart door Tamarzilla, 31-01-2007 22:16:51

Vorige topic - Volgende topic

Tamarzilla

Hallo mede 850 liefhebbers.
Wij zijn nieuw! Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een getunede T5 uit 1996.
We hebben eindelijk de overstap gemaakt van een prachtige 480 (1995) naar die ongelofelijk stoere 850  :)  Na een proefrit de knoop eindelijk door kunnen hakken.
Hadden uiteraard de 480 het liefst in een garage onder een dekentje gezet maar helaas bestaat het leven uit keuzes maken  :-\ en was dat plan financieel niet haalbaar.  Nu ongelofelijk blij  :eusa_dance:  met 'onze' 850. We houden graag bij jullie 'kenners' de vinger aan de pols waar het technische details betreft....de 850 is toch wel een heeeel beetje anders dan de 480. ;D
Graag tot ziens...
Frank en Tamar
Ps. hoe plaatsen we hier foto's bij van de onze..??
T5, rica getuned

t5karel

Foto,s plaatsen is een studie op zich,kijk es onder de zoekfunctie ;).Van harte met jullie t5.Wat is er zoal aan getuned?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Niek

Welkom en proficiat met jullie 850! 480 is een hele mooie en fijne auto, maar een roffel is even heel wat anders. ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Tamarzilla

Thanks, heel happy ermee.
Er staan wat foto's op de 850 club pagina!  Ze hebben hem er nog niet afgehaald.(hij staat onder vraag en aanbod) Hij is motorisch tot zo'n 305 PK getuned (Rica) hij is wat verlaagt(uiteraard.....) DTM uitlaat......en uiteraard de prachtige 17" titanium wielen.
En dan nu het klapstuk: 157K km op de teller!!

Hij is echt geweldig!!
T5, rica getuned

Tamarzilla

Oeps sorry, zie nu dat ie toch van de 850 club site is afgehaald. Waarschijnlijk vandaag dus........

Foto's volgen nog! Belooft.
T5, rica getuned

Niek

Helemaal super! Bij 157.000 moet je wel nog even rustig aan doen, duurt nog even voordat ie ingereden is ;D

Foto's zijn we wild op hier!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

t5karel

Citaat van: Tamarzilla op 31-01-2007 22:26:47
Thanks, heel happy ermee.
Er staan wat foto's op de 850 club pagina!  Ze hebben hem er nog niet afgehaald.(hij staat onder vraag en aanbod) Hij is motorisch tot zo'n 305 PK getuned (Rica) hij is wat verlaagt(uiteraard.....) DTM uitlaat......en uiteraard de prachtige 17" titanium wielen.
En dan nu het klapstuk: 157K km op de teller!!

Hij is echt geweldig!!
Zei hij met overslaande stem ;D.Man ik kan je hiero horen hijgen joh ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Tamarzilla

Zo, nu staat bij m'n profiel in ieder geval een mini foto'tje....hebben jullie alvast iets!
T5, rica getuned

Ludo

ief

welkom hier, ik zie het al... die mooie met volledig dealeronderhoud bij Hooftman Waddinxveen... ;) proficiat!
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Tamarzilla

T5, rica getuned

elianmars

Die foto mag best wel wat groter, hoor  ;D ;)

Welkom hier en gefeliciteerd met de aankoop!!

Tamarzilla

Jawel mensen, die is het ja! Prachtige onderhoudshistorie helemaal compleet.

Nu zijn we nog op zoek naar een MOOIE platte spoiler. Heb er 1 op Ebay gezien maar is me niet helemaal duidelijk of daar ook een 3e remlicht in zit en hoe de pasvorm ervan is (is uiteraard niet orgineel Volvo) iemand ervaring ermee??

Verder zijn we nog op zoek naar een mooi lederen interieur. Hebben ervaring met overbouwen van interieurs weten alleen niet of je eventueel de lederen hoezen eraf kunt halen en op de huidige stoelen kunt plaatsen.

Iemand ervaring?
T5, rica getuned

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ewing

Beste Frank en Tamar, van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Een 480 is ook niet verkeerd, maar een 850 (zeker een getunede) is toch wel het échte werk!  ;D

P.S. Een fotootje zou inderdaad nog wel leuk zijn!