850 E2? op Marktplaats

Gestart door memmo, 01-02-2007 12:30:27

Vorige topic - Volgende topic

memmo

Volvo 850 T5 E2 turbo 20v 1995 airco leder te koop in Schijndel.....staat op Marktplaats; iemand bekend met deze Volvo met een rood/paarse metallic kleur? Is dit een ingevoerde roffel? Weet iemand iets hierover. ??? Hij staat bij www.debetaalbare.nl.  graag reactie vooral van onze zuidelijke leden.Memmo T5

mehn

Dat zal DEZE zijn ;)

Ziet er niet gek uit.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

-D©©©L-

)()()sT

Ik dacht inderdaad al "die stoelen... die zijn anders"  :eusa_doh:  ;D

memmo

Ok, er zijn andere stoelen in gemeubeld; maar de auto is dus ws. onbekend in onze club. Vind de km-stand ook niet echt veel voor dat bouwjaar...enfin zaterdag met een collega eens de auto aan alle kanten operen......Memmo

memmo

O,ja waar staat die E2 voor...economic? :eusa_think:

)()()sT

Stoelen zijn wellicht een "upgrade" geweest, enig nadeel is dat je nu niet een doorgezeten stoel kan zien bij een hele hoge kmstand (al hoeft dat ook niet persé; er zijn hier 850's met hoge standen en nog goede stoelen).

Succes met kijken, het is OBD-I dus je kunt de stand ook zelf uitlezen ;)

memmo

Thanks, we laten het weten wat de bevindingen zijn! :eusa_doh: MT5

FGG

Citaat van: memmo op 01-02-2007 13:29:28
O,ja waar staat die E2 voor...economic? :eusa_think:

Ik denk dat de eigenaar doelt op de vermelding "E2" op het kentekenbewijs. Dit heeft volgens mij weer te maken met milieunormen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Klopt. Is een uitstoot norm. Als er E2 of U9 op staat kan ie geloof ik nooit naar G3 omgebouwd worden.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Citaat van: Snellebaksteen op 01-02-2007 14:22:44
Klopt. Is een uitstoot norm. Als er E2 of U9 op staat kan ie geloof ik nooit naar G3 omgebouwd worden.

Ik ben blij dat jij dat gelooft, maar dat sommigen daar anders over denken. ;)
(leest 't RDW nog steeds mee?)

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Citaat van: )()()sT op 01-02-2007 13:30:43
Stoelen zijn wellicht een "upgrade" geweest, enig nadeel is dat je nu niet een doorgezeten stoel kan zien bij een hele hoge kmstand (al hoeft dat ook niet persé; er zijn hier 850's met hoge standen en nog goede stoelen).

Succes met kijken, het is OBD-I dus je kunt de stand ook zelf uitlezen ;)

Zit me ineens te bedenken;

Kijk even na of een zij-schade reparatie niet de reden is van de andere stoelen.
Bij een stevige aanrijding opzij zouden de SIPS bags in de originele stoel(en) wel eens afgegaan kunnen zijn.

memmo

DCCCL: goeie tip, zal scherp kijken/luisteren! Geloof niet dat de bedoeling is om er G3 inte bouwen

Racingbrick

Citaat van: DCCCL op 01-02-2007 12:52:27
Met V70 stoelen  ;D
Of S70... die zitten trouwens net iets lekkerder dan de 850 stoelen moet ik zeggen.
Ik heb daar ruim 140000km  op gezeten, dus ik kan het verschil wel weten...