Volvo in Thailand

Gestart door b0nkolok, 01-02-2007 22:20:59

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Met de camera in de hand in Bangkok mocht ik een paar 850's en S/V 70 schieten. Er rijden er niet veel (wel veel 740/940 en 960 en die zien er doorgaand nieuw  :-* uit) van onze geliefde 850's. Hier een paar plaatjes 'for the record'.

En in Laos, Luang Prabang zag ik deze Japanner ....   :eusa_shifty:

Ik heb nog meer prentjes
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Racingbrick

Tja, alleen die gast met die s70 moet eens leren parkeren...
Er hebben altijd relatief veel Volvo's gereden in Thailand, ook in Hong Kong, Maleisie, Singapore en Taiwan zag ik ze altijd veel rijden..
In Singapore altijd max 2,0 ja ook de R modellen, en .... zelfs de 240/740/940's waren daar te koop met een B200K blok, met automaat.... :o
Mn zwager had in 1993 een van de laatse 240 SE's gekocht, alle opties, zelfs verwarmde spiegels, moet je je eens voorstellen...  ;D
Ook bij die 240 ging de verdamper kapot ??? klinkt bekend he? :-X

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Zippo

Peth©oni

Superrr Jan, erg leuk.... zie je weer in H'lem

martin850

als ik de foto's bekijk is het daar wel erg druk, ben blij dat ik daar niet hoef te rijden met de mijn roffeltje...

Niek

Leuke foto's, maar inderdaad wel druk zeg!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Wout309t

Ben in het najaar ook in Azie geweest, maar het viel in Bangkok wel heel erg op dat er idd vrij veel Volvo's rondreden...
En druk??? Valt wel mee..... :eusa_whistle:
2011 V70 2.0T R-Design MT

Rayman

Erg leuk gedaan Jan! Superactie ;D

pooh

Heb je nou voor die 4e foto een boete gerisceerd of is dat geen overheidsgebouw? ;)

Leuke foto's Jan.

En ach...druk, tis alleen even opletten met oversteken ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

b0nkolok

Ja het is best leuk om de Volvo's te spotten daar in Bangkok. Maar let op: ik was daar maar 3 dagen! De rest van de dagen (12) was ik in Cambodja en Laos. Daar is het echt genoeglijk toeven. 99% minder druk, veel te zien (Angkor) en voortreffelijk relaxen tegen verdomd lage kosten. In beide landen GEEN Volvo's, laat staan ons geliefde type. In Cambodja rijden (nog) weinig auto's. Die er rijden (veel taxi) zijn 90% van het merk en type Toyota Camry automaat. Overigens een gerieflijke auto: stil, ruim en comfortabel zitten. Ik vermoed dat Toyota die daar goedkoop hebben 'gedumpt'. In Laos (bergland) is een SUV een 'must'. De wegen zijn erbarmelijk.

Even terug naar Bangkok: ik heb de VELE 740, 940 en 960 Volvo's gezien, maar niet gefotografeerd. Deze zijn dus wel op leeftijd! Maar ze zien er werkelijk nog als NIEUW uit. Nu weet ik dat je je auto daar voor een krats kan laten poetsen (binnen en buiten). In één van deze zag ik de km teller op 3 ton staan.... maar zo te zien leek hij nieuw!!! Verbazingwekkend toch? Zelfs de plastic bumbers lijken nieuw. Jammer dat ik daar niet verder naar heb gevraagd (ik praat wat Thais) hoe ze dat doen. Maar dat komt nog wel een keer.

Willen jullie meer prentjes? Zeg het maar....

thuur

Je weet toch dat we gek zijn op prentjes?! :evil:

Gr ;D

)()()sT

Leuk en inderdaad ongelooflijk dat ze er dan zo goed uitzien  :eusa_angel:
Ik ben vorig jaar in Bangladesh geweest, en heb géénéén Volvo 850/*70 gespot. Ik geloof wel een dikke S80, maar dat was het dan ook...

En druk...... in Bangladesh is het druk ja  :o

Laat maar komen die pic's!  :police:

Nunki

Leuk die foto's!
Ik heb vorig jaar in Cuba 2 roffels gezien, allebei in Havanna. 1 stond met de voorkant omhoog, met een bok er onder. Die werd op Cubaanse wijze gerepareerd...
Helaas geen foto's van omdat we in een taxi zaten.

b0nkolok

Meer prentjes? Even wachten.op de memstick van m'n broer.