[VOLVO850CLUB-MEETING] Sleuteldag Goes 17-3-2007

Gestart door thuur, 02-02-2007 09:32:39

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Ricardo op 17-03-2007 20:26:01
Die jongens die de auto's wasten gingen ineens lopen toen ik vroeg of ze er nog eentje konden doen. Zou ik iets verkeerd gezegd hebben?

Hahaha, ik denk dat ze de werkplaats nog aan 't uitkeren zijn...  ;)

Heel leuke dag, ik had niet echt iets te sleutelen maar leuk om rond te kijken en eventueel een klein handje te helpen...

Super catering weer, tot volgend jaar!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Bas850

Zo mijn klus zit er ook weer op, Ingrid bedankt voor het afkijken, Champ voor het lenen van wat gereedschap.
De catering en natuurlijk Goes bedankt voor de organisatie en het beschikbaar stellen van de ruimte.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Geert-Jan

Nou hier nog wat foto's voor de gene die aan het wachten zijn. ;D

Voor de gene die een fototje willen hebben mail even het nummer (in de explorerbalk te vinden) en je mail adres dan krijg je de originele.
En even geduld voor de foto's ik ga nu de nachtdienst in en reageer dus mogenlijk niet direct.

Groetjes Geert-Jan

Ps. voordat er iemand gaat klagen, ik had ze liever naast elkaar gehad maar krijg het niet zo vlug voor elkaar. :-[

Volvo850Club lidnr.0504409

Turbobiker

Het had vandaag slechter af kunnen lopen met de sleutelaars :-\
De Tussenpaus

Ludo

jup, mooie dag, bijna eerste aanwezig en ook weer bijna laatste weg.  :P
zelf ook niks gedaan, maar een handje toesteken waar er eentje tekort was, is soms ook handig voor degene die er maar 2 heeft.  ;D
ondanks dat de tijden uitliepen heeft toch iedereen kunnen doen wat op de planning stond.
super geregeld door de mensen van Volvo De Groene, én de catering.
:D

je hebt veel foto's gemaakt G-J.
mooi.

Geert-Jan

Een groot deel door mij en een deel door mijn pa.

Ik zal eens even kijken of ik ze aan de club gemaild kan krijgen op originele grote.

Volvo850Club lidnr.0504409

Domaso

Citaat van: Turbobiker op 17-03-2007 21:12:18
Het had vandaag slechter af kunnen lopen met de sleutelaars :-\

Het ongeluk vond even voor 19.00 uur plaats in de woning van de man aan de Noorderstraat
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

scania164

Ziet er allemaal strak uit daar in Goes!!!
Mooi hoor!!1 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Chris

elmarconi

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 17-03-2007 20:55:54
Ps. voordat er iemand gaat klagen, ik had ze liever naast elkaar gehad maar krijg het niet zo vlug voor elkaar. :-[

Je moet ff de CrLf tussen elke 1e 4 of 5 /url en url tags weggooien. Na elke 4e/5e moet je m wel laten staan, anders krijg je zo'n brede rij. Anders wil de moderathuur er misschien wel ff aan hakken. 4 breed is goed voor 800x600, 5 breed is prima op 1024x768, verreweg de meeste kijkers hebben die resolutie of beter.
--
Autogas Inside . . .

Rayman

* 640 km gereden
* 200 foto's gemaakt
* Ontzettend genoten
* Nu moe

Later meer  :)

pwassink

Ja , Superdag

Net thuis,  ook een tank sprit verdampt heen en terug, heerlijk bezig geweest, veel spruitstukken in de hand gehad ook.
zelf ook alles wat op t lijstje stond kunnen doen, weer een hoop lol gehad ook.
Medewerking was super, iedereen van de Groene zette ook zijn beste beentje voor, waar nodig werd een handje
gegeven of wat hulp verleend, hele goede sfeer en wat een prachtige garage hebben ze daar .
Onderweg terug genoten van heerlijk soepel schakelen, en nog even een hapje gedaan met Gmid en Rayman .

Ik heb geen fotos, was al snel te zwart om de camera ter hand te nemen .. hehe .

maar verheug me op de beelden.

Alle mensen van de Groene en van de club bedankt !
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Emiel

Citaat van: Rayman op 18-03-2007 00:29:38
* 640 km gereden

Pfff...das niks!

Heenweg ging zeer voorspoedig, bocht bij Philip Morris was leeg... :eusa_dance:
Terugreis was heel apart...navigatie had me via Valkenburg a/d Geul gestuurd, klein stukje om... :eusa_whistle:

Ludo

Citaat van: Emiel op 18-03-2007 00:41:00
Terugreis was heel apart...navigatie had me via Valkenburg a/d Geul gestuurd, klein stukje om... :eusa_whistle:

heb je die soms van Claudia overgenomen?.  :evil:

Rayman

Citaat van: Ludo op 18-03-2007 00:47:34

Hij geeft het de navigatie op de kop...zou ik ook doen :evil:

Ray

(die 640 km best aardig wat km's vindt voor 1 dag)

Emiel

Citaat van: Ludo op 18-03-2007 00:47:34

Vond hem al zo goedkoop.... :eusa_wall: