[VOLVO850CLUB-MEETING] Sleuteldag Goes 17-3-2007

Gestart door thuur, 02-02-2007 09:32:39

Vorige topic - Volgende topic

BasV70

Ik heb weer heel wat gemist, zie ik al.  :eusa_wall: :eusa_wall:

Rayman

Mooiste uitspraak van de dag

Frans Dooge (De Groene): "Zo nu een LPG-tje!"

Ik keek Frans vragend aan: "LPG?"

Frans: "JA! Lekker Potje Grolsch!"

Peter Wassink en ondergetekende moesten daar wel om lachen!  ;D

b0nkolok

Erg jammer dat ik er niet bij was. Alleen al het samenzijn is enerverend en stimulerend! Nu is Goes wel een beetje ver voor mij (vanuit Spanje), maar ik hoop iederen weer te zien op de volgende meeting. Overigens stralend weer hier en de saffron blijft een 'eyecatcher' voor de Volvo-spanjolen!!!!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

thuur

Allereerst de complimenten voor De Groene in Goes voor de excellente verzorging, perfecte werkplaats en de gastvrijheid en uiteraard alle lof voor de Evenementen Commisie van de Club die dit evenement mogelijk hebben gemaakt :D

De sleuteldag was zeer geslaagd, maar ook zeer gezellig.

Wat plaatjes:

Bij aankomst, heel, heel, heeeeeeeeel vroeg in de ochtend:

Het uitzicht  8)

De toeschouwers

Met 3 man sterk Champie geholpen ;D

Verrot uitlaatstukje?

Je roept om hulp:

En voila!

Vorige meeting had ik meteen iemand onder mijn auto liggen, nu hangt er iemand aan?  :eusa_eh:

Zonder commentaar..  :eusa_silenced:

Nog een carterontluchting

Mooie platte ringsleutel 22-24. Zonder is de handbakolie nauwelijks te wisselen:

Passagier :)

Het vertrek uit Goes..

En langs deze weg mijn dank voor iedereen die heeft geholpen met de klusjes aan mijn auto!

Gr 8)

855-Champagne

Zo ben ik weer, de Groene bedankt voor de gastvrijheid en medewerking
van alle medewerkers, heb me weer goed vermaakt en ook zeker met de catering, die was weer helemaal top.

Verder wil ik bij deze de organisatie van de Volvo850club wederom bedanken voor hun inzet en hun aanwezigheid.

Heb de distributie vervangen wat eigenlijk erg goed ging voor de 1e keer,
dat kwam ook zeker door de hulp van de monteurs van de Groene.

S'avonds lekker gegeten in Goes en nog ff wezen stappen met Pooh Thuur en Ronnie Duck was voor herhaling vatbaar.

Was bij thuiskomst bek af en was om 19:00u ff op bed gaan ligen om vervolgens om de volgende dag om 6u wakker te worden, denk dat ik het nodig had.

Tot de volgende sleuteldag dan maar weer.

ronald317

hoi

hier even een berichtje van een van de monteurs van de groene.
allereerst wil ik jullie bedanken dat jullie allemaal meegeholpen hebben om er een leuke dag van te maken.
en marcel heb je niets meer gemerkt aan je sleutelbos??
en verder heb ik op mijn werkbank (de 2e werkbank aan de linkerkant van de werkplaats) een oliekannetje gevonden ik kan het niet thuisbrengen in onze werkplaats dus denk ik dat 1 van jullie het heeft vergeten? als de gene van wie het kannetje is even iets laat weten via het forum of via mn mail?
dan zal ik het bewaren tot de volgende sleuteldag bij ons ;D. je mag er natuurlijk altijd omkomen. (we drinken koffie van 9.45 tot 10.00 van 12.15 tot 1245. en van 14.45 tot 15.00)
tot slotte hoop ik dat jullie volgend jaar weer gezellig een dagje komen sleutelen bij ons?

gr

ronald317

RRRRR_Ramon

Citaat van: ronald317 op 22-03-2007 20:03:20

.........en verder heb ik op mijn werkbank (de 2e werkbank aan de linkerkant van de werkplaats) een oliekannetje gevonden ik kan het niet thuisbrengen in onze werkplaats dus denk ik dat 1 van jullie het heeft vergeten? als de gene van wie het kannetje is even iets laat weten via het forum of via mn mail?
dan zal ik het bewaren tot de volgende sleuteldag bij ons ;D. je mag er natuurlijk altijd omkomen.

Ja die is van mij (  :eusa_wall:  ? Glad vergeten in alle commotie van het compressiemeten nog om half zes met Joop. Ik denk dat je mij eerder nog even geholpen hebt met de staalborstel op de luchttol voor de remklauwen.

Ik zal je m'n adres per mail sturen, dan kun je hem wel thuisbrengen!!  :P Om hem op te halen is geen optie vanuiit de omgeving Amsterdam en gelukkig heb ik er nog 1. Je mag hem bewaren en/of gratis gebruiken tot volgend jaar. Dan neem ik hem weer mee!  ::)  ;D

Die dag ook eindelijk de reden van 3 weken beroerd lopen op LPG kunnen traceren. Oorzaak een lekkende benzine-injector afdichting. Motoroliewissel + filter, MT bakolie ververst, Voorremmerij compleet vervangen en veel hulp gehad van Marcel. Bedankt Plag!!  ;D

Bij deze wil ik de Groene ook nog bedanken voor alle goede zorgen, gastvrijheid en gezelligheid! Ook de organisator(en) van de Volvo 850 Club hartelijk bedankt.  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:

Ronald bedankt voor het bewaren alvast, zet hem maar onder je werkbank, heb volgend jaar toch weer brug 4.   8)

Gr. Ramon
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Taranis

Mocht je je kannetje eerder terug willen kan ik 'm wel meenemen naar de Elandrun...

RRRRR_Ramon

Citaat van: Taranis op 22-03-2007 21:00:24
Mocht je je kannetje eerder terug willen kan ik 'm wel meenemen naar de Elandrun...

Oh das ook een optie........... als het niet te veel moeite is, graag!!  ;D

Ronald? Taranis haalt hem op. Tot die tijd nog steeds gratis gebruiken hoor, tis een topkannetje!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Taranis

Citaat van: RRRRR_Ramon op 22-03-2007 21:16:53

Ronald? Taranis haalt hem op. Tot die tijd nog steeds gratis gebruiken hoor, tis een topkannetje!  ;D

Dan wordt ie morgenmiddag al opgehaald :P (tegelijkertijd met een C30 en wat onderdelen voor de 850 8) )
Zal er denk ik niet zelf om komen tenzij ik vrij krijg van stage om aan de 850 te sleutelen ;D

Geert-Jan

Citaat van: Taranis op 22-03-2007 21:23:35
Citaat van: RRRRR_Ramon op 22-03-2007 21:16:53

Dan wordt ie morgenmiddag al opgehaald :P (tegelijkertijd met een C30 en wat onderdelen voor de 850 8) )
Zal er denk ik niet zelf om komen tenzij ik vrij krijg van stage om aan de 850 te sleutelen ;D
Had je dat afgelopen zaterdag niet moeten doen dan!!

Volvo850Club lidnr.0504409

Taranis

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 22-03-2007 22:02:09

Toen ging ik er niet van uit dat het te verhelpen was met een stuurpompje van 5 tientjes... en een stuurhuis van 800 euro ga ik er echt niet meer in zetten.

En toen stond de thermostaat inderdaad ook al op de planning maar was het te lekker weer om niet op de motor te stappen :P

Geert-Jan

Citaat van: Taranis op 22-03-2007 22:09:54
Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 22-03-2007 22:02:09

Toen ging ik er niet van uit dat het te verhelpen was met een stuurpompje van 5 tientjes... en een stuurhuis van 800 euro ga ik er echt niet meer in zetten.

En toen stond de thermostaat inderdaad ook al op de planning maar was het te lekker weer om niet op de motor te stappen :P
Ah... ;)

En nee dat zou ik inderdaad ook niet gedaan hebben. :eusa_dance:

Ssss.. ik ben ook alleen maar wezen kijken. :-[
Ik had een rem probleempje en de roffel moest gekeurd zijn op 12 maart j.l. :-\
Laat dat nou net voor de sleuteldag zijn geweest.

Taranis

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 22-03-2007 22:16:46
Ssss.. ik ben ook alleen maar wezen kijken. :-[

Kwam ik jou rond 12 uur niet tegen ongeveer bij De Jager Tolhoek voor? 't Was het goeie type/kleur auto... seinde nog met m'n lichten... of wat dat iemand anders?

Geert-Jan

Zou heel goed kunnen.
Seinen is me niet opgevallen, maar daar heb ik meer last van :-[ krijg regelmatig commentaar:
Zag je me niet >:(

Zoals je weet rijdt ik regelmatig rondt in Vlissingen oost.

Ik heb dit jaar alleen foto's staan schieten op de sleuteldag en de chef monteur heeft het service lampje nog even gereset, geen storingscode's was zijn commentaar. ;D