Motorelektronica/brandstofstoring lampje aan???

Gestart door volvohead, 02-02-2007 13:29:18

Vorige topic - Volgende topic

volvohead

Gisteren een nieuwe schakelaar voor m,n (automatische) bak ingebouwd en uiteraard een rotklus gehad aan die onvoorstelbare KLOOTTEN stekker (ja dubbel o en dubbel t.
Alles voorspoedig verlopen, hij loopt prima(??) schakelt weer geruisloos, en nu brand mijn motorelektronicalampje.
Dealer gebeld en die zegt dat ik misschien een vacuumslangetje heb losgetrokken.
Kan dat, of heb ik mijn stekker gemold, want dat is een klus die je je vijanden nog niet toewenst.
Kan dat gereset worden, zo ja, hoe, en hoe lezen jullie nou fouten uit.
Iedereen hoor ik maar praten over foutcodes en zo, hoe doe jullie dat (ik ben nog groen op het Volvo gebied ben wel een goede sleutelaar) maar alles moet je leren!!

AB

Ludo

Citaat van: volvohead op 02-02-2007 13:29:18
Iedereen hoor ik maar praten over foutcodes en zo, hoe doe jullie dat (ik ben nog groen op het Volvo gebied ben wel een goede sleutelaar) maar alles moet je leren!!

kijk even in dit topic hoe je dat doet.

volvohead

Kanjer.....................zoeken is ook een kunst..................!

volvohead

Heren bedankt..........weer wat geleerd.

A2 stekkertje erin drukken 1 flits 2 flitsen 1 flits...............nog is zelfde code.
Knopje 15 seconden vast, lampje uit, auto slaakt een aantal boertjes en begint heel mooi te draaien, contact uit en weer aan dashboardlampje uit, motor loopt als nooit tevoren!!

bedankt...............ik had echt nog nooit van die twee kastjes gehoord, wat is dat makkelijk, heb gelijk de hele kar ff gerset!