De grote spoiler, dakrails, combinatie daarvan of helemaal niks pol

Gestart door simmz, 05-02-2007 10:12:49

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Aan die CY van Tom moest ik ook denken ja. Verder weet ik er geen zonder rails en met spoiler :eusa_think:

Hier beide: 8)

[move][/move]

Daf46

simmz

owja! das een goeie! Sow dat ziet er ook niet verkeerd uit! Alleen een spoiler! Maar ik twijfel nog steeds...

:eusa_think:

ik denk toch dat ik de eerste tijd eerst eens ga rijden... en het op me in laat werken...

of zoiets.

every man dies, not every man really lives

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

GeertG

Citaat van: mehn op 06-02-2007 09:41:17
Post vorige pagina weer aangepast ;)
2 stuks op 1 foto ;D

Tssss, losliggende vloerplaat  ;)

Persoonlijk vind ik met dakrails en spoiler samen 'voller' aanzien, maar zonder dakrails is ook niet slecht (weer wat sportiever).
Ligt ook beetje aan praktische omstandigheden.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Citaat van: mehn op 06-02-2007 09:09:47
Zoiets?  ;)

Zucht.... krijgen we ook nog eens gelegenheid om zulke mooie prentjes te schieten?

En anders... laat de zomer maar komen ;) 8)

Turbobiker

Dakrailsloos is de Estate gewoon het mooist. (goed, als je daar een andere mening over hebt mag je die ergens anders ventileren en ik zal je er ook niet persoonlijk op aanvallen :eusa_angel: )

Maar die dingen zijn ook nog eens geheel overbodig. Een sedan zou kunnen profiteren van dakrails, want daar kun je geen bagage in kwijt. Een estate is ruim en al je zooi kan er in. Past het zelfs dan niet, dan raad ik een 960 aan. En helpt dat ook niet, dan ben je toe aan een bussie.

Maar ga niet de estate verpesten met dakrails :eusa_hand:
De Tussenpaus

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Emiel

Freakybaby

Ga dan terug naar de basis: De sedan is gewoon mooier  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Citaat van: Freakybaby op 30-07-2008 17:43:32
Ga dan terug naar de basis: De sedan is gewoon mooier anders  :evil:

Tsjah, maar dakrails op een sedan...dat staat gewoon voor geen meter. Feit dat je al begint dat je slechts een mening neer zet...wat moet ik daar dan tegenin spreken!? ;D

Slotje maar?  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

Freakybaby

Geen mening maar een feit. En het scheelt gezeur: je hoeft niet meer te denken over wel of geen dakrails. Moet je veel rommel mee dan leen je een stationhok of een aanhanger.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Een estate zonder dakrail is als een vrouw zonder borsten.
Niet compleet.

ief

Ben er in de winter hier vaak blij om dat ik ze wel heb.....scheelt weer onderuit gaan.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 30-07-2008 18:07:45
Een estate zonder dakrail spoileris als een vrouw zonder borsten.
Niet compleet.

Borsten horen ook mooier te maken. En een vrouw is ook niet per definitie een laad ezel, een estate ook niet.