Plof!!! geen koelvloeistof meer

Gestart door Schnappi, 09-02-2007 17:48:17

Vorige topic - Volgende topic

Schnappi

Nou daar sta je dan, gisteren nog blij dat de kachelradiateur vervangen is en vandaag op de snelweg plof en weg koelvloeistof. was net bezig met optrekken en weg dus toen nog naar tankstation gegaan en motor uitgezet en volvo assistance gebeld kreeg even later mevrouw aan de lijn en ze zei de volvodealer in nijmegen heeft geen tijd en kan dus niet langs komt (k*t dealer >:(), dus anwb komt, had intussen gekeken en wat bleek de aansluitind van het schutbord lag los.

Nu maar hopen dat ik een koppakking heb opgeblazen in dit akkefietje. :eusa_pray:

dinsdag maar weer terug naar carcool in uden >:(

auto is nu afgevuld met water maar heb naderhand wat afgetapt en koelvloeistof bijgevoegd auto loopt tot dusver verder goed (geen rare geluiden)

Laserblue

oef dat zijn de mindere berichten :(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbobiker

Citaat van: H.M. Murdock op 09-02-2007 17:48:17
Nu maar hopen dat ik een koppakking heb opgeblazen in dit akkefietje. :eusa_pray:

???

Ga je het nog laten controleren of gok je er op dat zolang je niks raars hoort het wel in orde zal zijn?

Succes in ieder geval, we duimen met je mee.
De Tussenpaus

Jeroentjuh

Water in je koelsysteem met dit weer is ook geen aanrader ;)

Schnappi

hoe kan men nu bepalen of de koppakking gaar is of niet?

Jeroentjuh

Waarom denk je de koppakking? Denk dat die slang gewoon niet goed vast heeft gezeten, hebben ze vast losgehad bij het vervangen van de kachelradiator.....

Schnappi

anwb moest ongeveer  4.5 a 5  liter water erbij gooien, daarom

Jeroentjuh

Citaat van: H.M. Murdock op 09-02-2007 19:26:24
anwb moest ongeveer  4.5 a 5  liter water erbij gooien, daarom

Maar als je rijdt en je motor is warm (systeem op druk) en die slang schiet los komt er veel koelwater uit hoor....

)()()sT

Hij bedoelt misschien dat ie hoopt dat de pakking nu stuk is, nadat ie na de plof nog even door moest rijden?

Succes in ieder geval met de afloop....

Jeroentjuh

Citaat van: )()()sT op 09-02-2007 19:35:00
Hij bedoelt misschien dat ie hoopt dat de pakking nu stuk is, nadat ie na de plof nog even door moest rijden?

Succes in ieder geval met de afloop....

Owzo, tja, maar niet echt slim om nog ff 1,5 km door te rijden na de plof........

Schnappi

had trouwens nog contact gehad met volvo dealer en die zij dat waarschijnlijk de koppakking het binnenkort  kan begeven, heb trouwens toen hij plofte niet hard gereden maar ongeveer 2000 toeren gereden en ongeveer 100 km per uur gereden.

Vertigo

Een Volvo dealer die zei dat de koppakking van een 850 het binnenkort kan begeven? :eusa_naughty:

Tijd voor een andere dealer?

Schnappi

op langere termijn kan hij het begeven zij de chefwerkplaats, want ik moest meteen stilstaan (stel dat ik nou rij in duitsland ongeveer 250 km per uur en hij klapt er dan af, dan weg 850.

lijkt me sterk

elianmars

Rot dat 't gebeurd is, hopelijk verder geen schade.

Maar waarom ben je in hemelsnaam doorgereden zonder koelvloeistof?  ???

Oh ja. Wie heeft de radiateur vervangen?

Schnappi