nieuwe eigenaar v70

Gestart door jbe v70, 09-02-2007 19:43:22

Vorige topic - Volgende topic

jbe v70

hallo ik heb net een  2e hands v70 bij de volvo dealer aangeschaft wel wat prijzig maarja wel half jaar garantie en een jaar op de nog in te bouwen g3 installatie heb gekocht een : donker grijs metalic automaat5 bj 7-7-99 neem aan dat dit aan 20v is??kenners?? 170 pk standaard navigatie etc etc. half leer winter -zomer banden 159.000 km ...verheug me er nu al op om hem af te halen eind februari .......

groeten JBE

Jeroentjuh

Gefeliciteerd met de aankoop, 170pk is altijd een 20V motor, en aangezien het bouwjaar heb je ook een nieuw type motor....

Turbobiker

Welkom JBE. Veel plezier met je aankoop.

Waarom een Volvo? Waarom een V70? En heb je ook foto's?
De Tussenpaus

Marc O.

Zorg ervoor dat je, gelijk met die gasinstallatie, Flashlube laat inbouwen. De nieuwe motoren hebben vaste klepstoters en huoden niet zo van LPG. Flashlube voorkomt dat je kleppen verbranden. Bij wie laat je die installatie inbouwen?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Niek

Welkom en gefeliciteerd met je roffel, mooi lage kilometerstand ook!
Wel foto's posten tegen die tijd he... (of heb je al foto's?) ;)

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Jeroentjuh

Citaat van: Marc O. op 09-02-2007 20:51:13
De nieuwe motoren hebben vaste klepstoters.

Niet allemaal ;D

jbe v70

foto s volgen zeker nog..en waarom een volvo??rijd nu een oude bmw 320 6 cilinder automaat bj 89 wat ook heerlijk relaxed rijdt.. maar die rijdt 1 op 8 en aangezien wij onze familie ver weg hebben wonen en graag autorijden  zoek je een comfortabele ruime auto(gezinsuitbreiding in mei ...dan met 4) met veel opties zoals bv. standaard cruise control die het ook nog goed doet op g3 want een bmw 5 serie station op g3 zie je niet veel...dus zo kwam ik bij de 850/v70 terecht wat ik altijd al een topmodel heb gevonden na een keer een proefritje te hebben gemaakt was ik verkocht want wat een heerlijke auto en stoelen.........staat nu allleen nog op 15 inch en wil toch wel graag 17 inch misschien wel in de zelfde donkere metallic kleur als de auto ...lijkt me wel errugh mooi...o ja gas wordt ingebouwd door een vialle station in zwaagdijk geloof ik dit regelt  de dealer verder dus komt goed hoop ik .....verder bedankt voor de reacties en tot later.....

V70geRwin

Mooie auto en straks lekker voordelig tanken  :)
Geen foto's of link naar de dealersite?

gr,
Gerwin

FGG

Welkom op 't Forum, JBE.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Welkom op het forum.

Verkocht na een testrit, dat horen we hier vaker ;)

If it's not blown, it sucks...

850maniak

Kan je mij je ervaringen vertellen van de inbouwer te Zwaagdijk etc..

jbe v70

ja zodra ik m heb zal ik de ervaringen delen loopt nu allemaal via dealer heb wel gebeld naar de inbouwer om te vragen of hij er standaard flashlube inbouwt maar dat deed hij niet maar voor 100 exc. btw bouwt hij dit alsnog in als hij toch bezig is......ik ga ervan uit dat met flashlube misschien toch net ff beter voor je auto is toch???foto s heb ik niet echt en op de dealersite staat hij niet....dus nog ff geduld..

groeten jeroen

jbe v70

nou het is gelukt hoor daar is tie dan

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1

Chris