grille bijspuiten

Gestart door arjen, 25-04-2003 15:14:05

Vorige topic - Volgende topic

arjen

Iemand ervaring met het spuiten van een grille met een chroomspuitbus? Wordt dat mooi? Mijn grille(van 850 uit 94) is wat afgebladderd...

Peter V.

Nee is niet aan te raden heb dit reeds een keer gedaan met een spuitbus gehaald bij Halfords maar deze geeft contine af en na een tijdje dit euvel gehad te hebben besloten om er een nieuwe in te zetten.Maar je kan er ook een halen op de sloop. >:(

Remy_W.

ik heb een tube met ehh roze spul d'r in, das ook voor je grille... daar wordt ie wel enorm mooi van.
'k weet alleen niet hoe 't heet ;)
Talkin' bout adrenaline!

arjen

handig dat van die naam! Is dat poetsmiddel of iets dat de chroomkleur terugbrengt. Het chroom is er namelijk echt afgebladderd bij mij...(en van de sloop zal de grille ook wel afgebladderd zijn...?)

Boom

nee dat hoeft toch niet? Gewoon een grill van een in de prak gereden volvo kopen. (uiteraard niet van een die een frontale botsing heeft gehad ;))
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Walter

Je kan 'm ook netjes schuren, 'm in de plastic primer zetten en dan zwart, 214 of Titan-kleur spuiten.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937