JBR maakt mooi spul....................

Gestart door CeeBee, 10-02-2007 22:44:28

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: CeeBee op 25-03-2007 09:12:31
Wie ziet dat trompetje nou met de motorkap dicht?

En hij raakt hem niet, ook niet op een klinkerweg. :eusa_naughty:

Op de foto lijk het in ieder geval of hij op de accu ligt.

Hans

M a r c

Citaat van: OMD op 23-03-2007 11:52:13
Dan zal ik denk toch weer terug moeten naar de Forge. Want hij staat op zijn slapst, 1 tikkie verder en dat ding ligt uit elkaar...

Maakt ook niet uit hoe ik hem zet. Helemaal dicht of open, op alle turbodrukken zeg maar geeft die dezelfde "surge"

vreemd...

Veer iets inkorten...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850 T5 Freak

bij mij zit hij gewoon goed hoor nergens geen last van  ::)

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Hans Duiven

Ik heb er ook maar eens een Forge Dumpvalve besteld via Gerben Brouwer en die komt morgen binnen. Ben heel benieuwd. Proberen dat mooi pasbaar te maken.

Hans (Sorry voor de typfout heren!)  ;D

thuur

Eugene

Citaat van: Hans Duiven op 26-03-2007 10:21:15
... Dumbvalve ...

Ik begin me toch af te vragen hoe zo'n ding werkt en klinkt en of er veel verschil is met een dumpvalve. Er zijn er al meerdere hier die een dumbvalve hebben, maar heb nooit meer iets vernomen na installatie.

If it's not blown, it sucks...

Misha

Citaat van: Eugene op 26-03-2007 11:11:23
... Dumbvalve ...

Ik begin me toch af te vragen hoe zo'n ding werkt en klinkt en of er veel verschil is met een dumpvalve. Er zijn er al meerdere hier die een dumbvalve hebben, maar heb nooit meer iets vernomen na installatie.
Het grootste verschil is dat een Dump-valve een soort van intelligentie ingebouwd heeft, een een DumbValve niet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Wout309t

Bij het schakelen gaat er een soort duim omhoog??!!!? ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

M a r c

Ik heb er ook maar eens een Forge Dumbvalve besteld via Gerben Brouwer en die komt morgen binnen. Ben heel benieuwd. Proberen dat mooi pasbaar te maken.

Hans

Als je de complete voorbereide set van Forge koopt hoef je niks passend te maken. Ik hoop dat je wel een dual-piston hebt besteld?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Hans Duiven

Citaat van: M a r c op 26-03-2007 12:53:35
Ik heb er ook maar eens een Forge Dumbvalve besteld via Gerben Brouwer en die komt morgen binnen. Ben heel benieuwd. Proberen dat mooi pasbaar te maken.

Hans

Als je de complete voorbereide set van Forge koopt hoef je niks passend te maken. Ik hoop dat je wel een dual-piston hebt besteld?

Gerben Brouwer heeft goed verstand van tunen en neemt de inbouw op zich.
Hij doet zo goed als al het werk aan zijn rally S60 ook zelf.

http://www.gerbenbrouwer.nl/rally/S60/index.html

Groet,

Hans

OMD

Citaat van: M a r c op 25-03-2007 13:15:59
Citaat van: OMD op 23-03-2007 11:52:13
Dan zal ik denk toch weer terug moeten naar de Forge. Want hij staat op zijn slapst, 1 tikkie verder en dat ding ligt uit elkaar...

Maakt ook niet uit hoe ik hem zet. Helemaal dicht of open, op alle turbodrukken zeg maar geeft die dezelfde "surge"

vreemd...

Veer iets inkorten...

Kan dan mooi als die toch bij jou staat :-P

als je wil uiteraard hahaha

fearless

Citaat van: Hans Duiven op 26-03-2007 14:12:51Gerben Brouwer heeft goed verstand van tunen en neemt de inbouw op zich.

Denk dat het dan wel goed komt. Is wel een vakman.  :eusa_clap:

Hans Duiven

Citaat van: fearless op 26-03-2007 20:24:12
Citaat van: Hans Duiven op 26-03-2007 14:12:51Gerben Brouwer heeft goed verstand van tunen en neemt de inbouw op zich.

Denk dat het dan wel goed komt. Is wel een vakman.  :eusa_clap:

Jij werkt bij Furness Car in Meppel toch Fearless? Zag je laatst volgens mij naar Blankenstein rijden.
Dikke velgen zo op een afstandje bekeken.

Hans

fearless

Citaat van: Hans Duiven op 26-03-2007 22:48:21Jij werkt bij Furness Car in Meppel toch Fearless? Zag je laatst volgens mij naar Blankenstein rijden.
Dikke velgen zo op een afstandje bekeken.

Hans

Jep klopt helemaal.  ;D

en Thnx.  :)