Panelen vd deuren

Gestart door Esveldt, 11-02-2007 17:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Zijn deze panelen los te bestellen?

Staat dat misschien in de Vadis?

Laserblue

ik ben bang van niet :eusa_think:
is één geheel. Heb je er al één los gehad?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

Zippo

Volgens mij compleet!
Elferink  ;)

-D©©©L-

Vadis kent er wel aparte nummers voor.  :)
Ik neem aan dat ze dus te vervangen zijn, dat zal denk ik een behoorlijk !@# klusje zijn.

Esveldt

Citaat van: Zippo op 11-02-2007 18:22:01
Volgens mij compleet!
Elferink  ;)

Heb ik al gemaild!

Roy V70R

Deurpaneel bestaat uit èèn deel, maar wellicht kun je dat ene deel wel los maken.
Vastzetten wordt denk ik een ander verhaal, want volgens mij zijn ze met smeltpennen vastgezet.
Bij Elferink staat wel een V70 waar bijna alles van het interieur nog aanwezig is, hij staat vooraan op de plas, en het is een zwarte.
Dit was trouwens wel een paar weken geleden, moet je maar kijken wat er nog in zit.

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Esveldt

Zullen we dinsdag eens naar toe gaan!

Patrick R.

Kan je bij Elferink zelf nog ouderwets snuffelen tussen de verschillende auto's?

Ik ben er vele jaren niet meer geweest. Misschien dat ik er een keertje naar toe toer, als het kan. Blijft een leuke bezigheid, op sloperijen rond neuzen voor accessoires bv!
Volvo 850 GLT 2,5l 20v automaat sedan, eind 1994

Daf 33 bj1967

volvo Paul

hoi

er bestaat een ruil systeem dat per set gaat dus 2 voor de voordeuren en 2 voor de achter deuren ik kan dit op mijn werk wel eens opzoeken maar moet wel de interieur code hebben

grtz paul

jberg

wat mankeert eraan dan?

Esveldt

De bekleding laat los! In het deel waar je je arm in kan leggen.

Bij bijna alle 4!!!

Citaat van: volvo Paul op 19-02-2007 22:29:07
er bestaat een ruil systeem dat per set gaat dus 2 voor de voordeuren en 2 voor de achter deuren ik kan dit op mijn werk wel eens opzoeken maar moet wel de interieur code hebben

grtz paul

1 deur heb ik nu in zijn geheel vervangen. Bestuurderskant moet ik nu nog doen.
Maar dan alleen dat gedeelte wat kapot is. Wordt wel snijden trouwens,
Interieurs code? Hoe kom ik daar aan?

Of heeft iemand nog een tip met bijvoorbeeld heeeeeeeel snel drogende lijm en een spuit(naald).

volvo Paul

hoi

ik heb de nrs voor de deurpanelen voor de voorste kit 8601652 deze kost 211.11euro voor de achterste kit 8601656 deze kost 175.92 dit is wel voor het donker grijs normaal staat de kleurcode op het chasis plaatje  onder de lak code dit zijn meestal 4 cijfer ; je moet wel rekening houden dat je de oude binnen levert bij de dealer waar je ze haalt : :eusa_dance:
grtz paul

Esveldt

Ja ja.

Bedankt in ieder geval.

Gringo

Ik heb dezelfde klachten.
Blijkt een hele serie V70 van begin 1998 last van te hebben. In de lichte bekledingkleur voornamelijk, bij Off black deurpanelen heb ik het nog niet gezien.

Ik heb 3 deurpanelen op de kop kunnen tikken bij Auto Rima in Druten.
Maar het paneel aan de bestuurderskant is nog niet vervangen. dr. Vinyl kan er ook niets aan doen, daar heb ik al contact mee gehad. Ik heb het een eens bij een "bevriende" autostoffeerder gevraagd en die bood mij aan om een deel met leer te overtrekken, maar dat werd me te duur.

Ik ben benieuwd naar ervaringen/tips van andere forumleden.

Groet,
Rob