V70R 2.3 AUT

Gestart door V70R2.3AUT, 11-02-2007 21:05:51

Vorige topic - Volgende topic

V70R2.3AUT

Sinds afgelopen woensdag ben ik de eigenaar van een Saffron pearl V70R 2.3 AUT met 116.000 km op de klok uit juli 1997. Ik ben er erg blij mee en rijdt uiteraard geweldig. De auto is afkomstig uit Duitsland en is door een officiele Volvo dealer nagelopen en geen enkele aanmerking, alles origineel, juiste km stand en nooit schade gehad. Ik heb al veel "tips" van het forum af kunnen halen. Zojuist een blitz connector besteld voor aansluiten van iPod, vraag me nu alleen af:

1. hoe krijg ik die radio SC-901 eruit, ik zie wel 2 beugeltjes maar weet niet hoe ik die eruit kan wippen?
2. hoe sluit ik dan die blitz aan?
3. hoe werk ik kabels e.d weg en waar laat ik die uit komen indien ik de iPod op een houder rechts naast het stuur wil monteren?

Zoals jullie wellicht al doorhebben, ben a-technisch maar met een beetje geduld kom ik er wel...........

http://img260.imageshack.us/img260/6681/img0716baw7.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/7812/img0713app3.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/4691/img0719ho3.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/4177/img0711aki1.jpg

elianmars

Welkom ........ *)

Mag ik de eerste zijn die om foto's van je wagen vraagt?  :eusa_dance:

*) Naam onbekend.

V70R2.3AUT

Ja, sorry, vergeten, mijn naam is Casper. Ik probeer zojuist foto's via imageshack te uploaden maar krijg "server unavailable" te zie, probeer het nog wel een keer..............

Turbobiker

Welkom Casper.

klinkt als een goede wagen. Veel plezier er mee.

Alleen klinkt 'helemaal origineel' me nu weer wat minder in de oren ::)

(chipje?) :evil:
De Tussenpaus

elianmars

Kom Lars, zit 'm nou niet gelijk op kosten te jagen joh.....  :eusa_snooty:

Je doet in ieder geval je best om foto's te plaatsen, Casper. Mooi zo!  :eusa_clap:

V70geRwin

Mooie schuit en een bijzondere kleur!
Veel plezier ermee!

Gerwin

Flipjes 850 R

Mooie roffel !! Te gekke kleur.
Als het goed is kan je de schuifjes van je radio indrukken, en dan komen ze vanzelf een stukje naar buiten te staan. Hier kan je je radio dan aan naar "buiten" trekken. Hou er wel rekening mee dat als je de stekkers los haald, je eerst weer een code moet invoeren voor dat je muziek hebt. succes
Veel veilige km's toegewenst !
855 R Automaat Dark Olive Pearl

R o b

Geweldige auto en weinig km'ters!!!  ;D

We want (even) more pics!

Brambo67

Hele mooie auto... Kan het trouwens zijn dat ik 'em al een tijdje op Marktplaats heb gezien? ;)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Laserblue

ja mooie auto, helemaal origineel lukt je niet lang hier op het forum ben ik bang ;D
wat zit er trouwens voor zwart stukje op je centerkapje?
die lijkt overigens wel beige ???

alleen dat hout, neh :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eugene

Erg mooie auto, maar jammer van het hout ;)

Welkom op het forum :)

If it's not blown, it sucks...

V70R2.3AUT

De auto heeft inderdaad een tijdje op Marktplaats gestaan. Overigens zit er wel een andere uitlaat op, Remus nog wat, geeft wel een mooi beschaafd geluid. Zwart stukje op het centerkapje is waarschijnlijk de ontvanger van de afstandsbediening van de RTI navigatie. Persoonlijk vind ik het hout wel mooi maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. Als ik trouwens die beugels van de radio indruk gaan ze er alleen nog maar dieper in.............. :P

Laserblue

Citaat van: V70R2.3AUT op 12-02-2007 12:40:59
De auto heeft inderdaad een tijdje op Marktplaats gestaan. Overigens zit er wel een andere uitlaat op, Remus nog wat, geeft wel een mooi beschaafd geluid. Zwart stukje op het centerkapje is waarschijnlijk de ontvanger van de afstandsbediening van de RTI navigatie. Persoonlijk vind ik het hout wel mooi maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. Als ik trouwens die beugels van de radio indruk gaan ze er alleen nog maar dieper in.............. :P

klopt, ze moeten vrij diep en dan komen ze naar buiten ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

850maniak

Rauwe bak zeg, geweldig! Helemaal R.

Je kan de beugeltjes zover indrukken totdat deze vanzelf na enige weerstand eruit wippen.

(vreemde zin eigenlijk) 

Racingbrick

Mooie kar!
Viel de BPM nog een beetje mee?

btw, er staat een zeer mooie V70 T5 op mobile.de, met slechts 85000 km, een zwarte voor onder de 8k.
Tis dat het een handgeschakelde is...