vraagje

Gestart door misteryman, 12-02-2007 10:49:02

Vorige topic - Volgende topic

misteryman

goede dag mensen wil mij even voorstellen .Ik ben misteryman en wil erg graag een volvo 850 estate kopen nu staat er een op de voorkant een 2.5 t maar ik kan de gegevens niet openen want heb nog geen volvo dus kan nog geen lid worden volgens mij hoe kan ik contact krijgen met de verkoper en kent iemand deze auto b.v.d.

de boekhouder

welke bedoel je ?

Om lid te worden van het forum hoef je niet direct een 850 te hebben, liefhebbers zijn ook welkom.
Of bedoel je de 850 club ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

misteryman

de 850 club en ik bedoel die zwarte 850 2.5 t estate voor 3900 euro alvast bedankt voor de snele reactie

Eugene

Je kan ook lid worden zonder volvo.

Kun je die betreffende auto niet vinden op marktplaats of speurders?

Welkom op het forum :)

If it's not blown, it sucks...

FGG

Citaat van: misteryman op 12-02-2007 11:08:06
de 850 club en ik bedoel die zwarte 850 2.5 t estate voor 3900 euro alvast bedankt voor de snele reactie

Ik ken de auto niet en ik weet niet of 't de bedoeling is dat we gegevens uit de advertenties mogen doorgeven. Ik zoek 't even uit...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: Eugene op 12-02-2007 11:17:17
Je kan ook lid worden zonder volvo.

Is dat zo? ???

Citeer
Wanneer u lid wenst te worden dient u te voldoen aan enkele voorwaarden:

- u gaat akkoord met onze statuten en het reglement door het aanmeldformulier ondertekend aan ons te retourneren.
- u bent eigenaar van een Volvo 850 of x70 Classic als vermeld onder Techniek- u betaald de jaarlijkse contributie (momenteel 36 euro per jaar)
- u betaald eenmalig een inschrijfgeld voor administratieve kosten (momenteel 10 euro, eenmalig)

- Indien u donateur wenst te worden betaald u ook eenmalig het inschrijfgeld alsmede een bijdrage van 30 euro per jaar. U kunt geen deelnemen aan de Evenementen maar mag aanwezig zijn op de ALV en ontvangt al onze clubbladen. Indien u donateur wenst te worden dient u dit duidelijk bovenaan uw aanmeldformulier te vermelden.

Eugene

Donateur dan....

FelixB

Dat is een 25.t volgens de advertentie ....
Zou ik meteen kopen want volgens mij is dit de enige op de wereld  :eusa_whistle:
855R & C70 T5 cabrio automaat

Eugene

Citaat van: FelixB op 12-02-2007 11:27:33
Dat is een 25.t volgens de advertentie ....
Zou ik meteen kopen want volgens mij is dit de enige op de wereld  :eusa_whistle:

hmm, 1930pk 8)

)()()sT

Nice... Ik wil ook wel een 2.5T  8)

Prijs is vrij laag, niet?

Eugene

Citaat van: )()()sT op 12-02-2007 11:31:54
Nice... Ik wil ook wel een 2.5T  8)

Prijs is vrij laag, niet?

Niet echt duur nee, al weet ik voor de rest niks van die auto.

850 2.5T is zowiezo erg zeldzaam, die zijn maar 1 jaar gemaakt!

FGG

Kunnen we niet gewoon dat telefoonnummer doorgeven? Wil ie 'm nou verkopen of niet?

de boekhouder

Ik heb ook al zitten kijken; op markplaats kan ik 'm niet vinden.
Gegevens van de adverteerder krijg je blijkbaar alleen te zien als je inlogt. Waarom is dat bij verkoop ?  Zo beperk je je bereik.

Citaat van: FGG op 12-02-2007 11:40:35
Kunnen we niet gewoon dat telefoonnummer doorgeven? Wil ie 'm nou verkopen of niet?

Kun je het niet omdraaien, maw. de verkoper het nummer of emailadres van de geïnteresseerde geven ?

Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Frans Harkema

Misteryman (heb je ook een normale naam?),

je krijgt een PB.

misteryman

Dank u wel mensen voor deze snelle reacties , en de pb ,gewone naam is Marco zijn er nog wel mensen die iets meer over dit type in het algemeen kunnen zeggen alvast bedankt.