nieuwe volvo freak

Gestart door VOLVOHANS001, 14-02-2007 20:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

VOLVOHANS001

hallo iedereen,

Blij dat ik deze site heb leren kennen. Laat ik mezelf even voorstellen: ben een passionele liefhebber van alles wat met volvo te maken heeft. Naast een gelukkig gezinnetje met mooi vrouwtje en twee lieve meiden wiens eerste woordjes 'nee' en 'volvo' waren ben ik nu de gelukkige eigenaar van mijne eigen 850 T5 van '93, 270000km erop, gekocht van volvo Paul die ook hier lid is van het forum.
Op zich niet zo speciaal, er zijn zovelen die een 850 bezitten, maar na een ware kruisvaarderstocht van ongeveer 10 jaar en, effe denken,... mijn eerste volvo was een V40 1.8 aut, dan een 740 break diesel van '87 denk ik, een 850 break
2.0, een V40 1.9D, een V70 2.5D, terug een V40 1.9D, S60 2.4 170pk, S80 2.5D, V70 2.5 classic, euh, effe denken, ...
ja, een V50 T5, een V50 2.0d, daarna de V70 D5 en nu de XC90 D5 als family car heb ik eindelijk mijn goesting gevonden.
Laat ik hier wel bij vermelden dat het dankzij mijn garage mij telkens weer gelukt is om telkens van wagen te veranderen zonder al te veel centjes te verliezen! Soms verloor ik, maar enkele keren heb ik er zelfs op gewonnen!
Niet dat het veel was, maar kif kaf spelen is altijd leuk hé!
Enfin, nu heb ik de wagen van Paul gekocht, in perfecte staat! En content dat ik ben!
Om met de familie op stap te gaan is er niets beter dan de XC90, rustig, veilig en comfortabel.
Maar als het hart spreekt slaat de 850 T5 toe!
Wat een wagen! Wat een passie!
Als God bestaat dan zou hij een 850 T5 zijn !
Of zou het toch een R zijn...???

Hoop van jullie te horen want ik heb nog vele vragen,

mvg,

Hans

V70geRwin

HI Hans,

Welkom hier, ennuh, heb je ook pics van die wonderschone zweedsen?

gr,
Gerwin

VOLVOHANS001

Tja, ik ga effe moeten zoeken naar foto's, maar die van de de 850 zet ik er zeker op! Intresse in foto's van de XC90?
Dit wordt een make-over, zend je de foto's hoe hij nu is, origineel zonder spoiler, en als hij klaar is in fase 1 zend ik je de volgende. R velgen, R spoiler, Rooster voor, verlagingskit en andere achterlichten.
Als dit achter de rug is en ik weer wat centjes over heb pakken we die zaaaaalige motor aan!

groetjes,

Hans

Turbobiker

Oei, beladen naam ::) :evil:

Welkom in ieder geval.

En foei :eusa_naughty: Als Volvo liefhebber 'break' zeggen. Ook (of zelfs) in België is het 'Estate'...
De Tussenpaus

matRRR

hallo, welkom alhier tussen ons volvo-gekken.
fantastisch om te horen dat iemand die eigenlijk alle generaties volvo gereden heeft, van de oude types tot de nieuwe, met bijpassende veranderingen en verfijningen in techniek toch  zijn hart laat spreken en gewoon teruggaat naar de mooiste combinatie die volvo ooit gemaakt heeft, pure passie,  de 850 met T-5 motor.... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Doe hem nooit weg... deze niet, is gewoon te mooi.

Ik wens je heel veel plezier en succes met de te komen modificaties, want die horen erbij nu je voor deze naam gekozen hebt 8)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Misha

Welkom Hans !

Ik zeg maar zo: er kunnen niet genoeg Hans'en in een Volvo rijden !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

VOLVOHANS001

Hey guy's,

Thanks voor jullie positieve feedback. Jullie weten wat het is om een volvo passioneel te rijden! Enne,  Turbobiker, ge hebt gelijk zene, nen break is gene 'Estate', mijn nederige excuses voor deze woordspelling.
Binnenkort kom ik met al mijn vragen wanneer ik de T5 naar mijn zin maak, hoop dat ik op jullie eerlijke mening rekenen kan.
mvg
Hans

pwassink

Citaat van: VOLVOHANS001 op 14-02-2007 21:42:12

Binnenkort kom ik met al mijn vragen wanneer ik de T5 naar mijn zin maak, hoop dat ik op jullie eerlijke mening rekenen kan.
mvg
Hans

Welkom ..

Alleen over die laatste zin zou ik even nadenken ..

Weet waar je aan begint ..  ;D

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Turbobiker

Citaat van: VOLVOHANS001 op 14-02-2007 21:42:12
Binnenkort kom ik met al mijn vragen wanneer ik de T5 naar mijn zin maak, hoop dat ik op jullie eerlijke mening rekenen kan.
mvg
Hans

Tuurlijk geven we onze eerlijke mening, sterker nog, die geven we zelfs ongevraagd:

Dakrails er af, geen spoiler, mooie wielen en een dikke chip :eusa_dance:


8)


(toch, Peter?)
De Tussenpaus

pwassink

Citaat van: Turbobiker op 14-02-2007 21:50:04

Dakrails er af, geen spoiler, mooie wielen en een dikke chip :eusa_dance:

8)

Gut , gaat echt niet goed met me, ben het nu ook al met Lars eens ..  :eusa_wall:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Volvo Felipe

He Hansje,

Welkom op de site, en binnenkort kunnen ze naat elkaar staan pronken.

De wijziging zullen mooi zijn, jou R velgjes staan al te wachten


greeeeeeeeeeeetz

VOLVOHANS001

Hela philipke,

Kijk er nu al naar uit, weet dat je dat heel goed zal soigneren!
Enne, zeg tegen uw vrouwke dat ik haar mailtje gelezen heb en dat ik dat zal arangeren!

groetjes,

hans

Clapton


Citaat van: pwassink op 14-02-2007 21:51:11
Citaat van: Turbobiker op 14-02-2007 21:50:04

Dakrails er af, geen spoiler, mooie wielen en een dikke chip :eusa_dance:

8)

Gut , gaat echt niet goed met me, ben het nu ook al met Lars eens ..  :eusa_wall:

fout, fout dakrails eraf oké, spoiler erop !!!, mooie wielen en chip oké  ;D

pwassink

Citaat van: Clapton op 14-02-2007 22:04:04

Citaat van: pwassink op 14-02-2007 21:51:11
Citaat van: Turbobiker op 14-02-2007 21:50:04

Dakrails er af, geen spoiler, mooie wielen en een dikke chip :eusa_dance:

8)

Gut , gaat echt niet goed met me, ben het nu ook al met Lars eens ..  :eusa_wall:

fout, fout dakrails eraf oké, spoiler erop !!!, mooie wielen en chip oké  ;D

Gelukkig .. hiermee kan ik het alleen maar oneens zijn.. t was slechts een tijdelijke inzinking dus ... Pfffft
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

BenC70ES

Welkom hier Hans!

Leg eens uit hoe je van ne 740 diesel naar een V50 T5 of XC90 gaat zonder veel centjes te verliezen  ;D

Veel plezier met je T5  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!