En dan ineens een pakketje op de mat!

Gestart door RonnieDuck, 14-02-2007 23:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

)()()sT


FGG

Helemaal naar Belgie voor een paar gekleurde dekens?
???



;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel


Laserblue

Citaat van: Emiel op 24-08-2007 18:04:59
Welkom bij de club!

18ers niet?

::)


ahum.

Ja 18" hoe wist je dat. ???
Een prachtige maat velgen voor een 850
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Citaat van: Laserblue op 24-08-2007 18:21:47
Citaat van: Emiel op 24-08-2007 18:04:59
Welkom bij de club!

18ers niet?

::)


ahum.

Ja 18" hoe wist je dat. ???
Een prachtige maat velgen voor een 850

Dat zie je? Ben niet voor niets voorzitter van de F.A.I.P.

fearless


haRtV70R

[move][/move]

thuur

Mooi Ron! :eusa_clap:

Dat van die commissie had ik je toch gezegd he? :eusa_shifty:


Gr ;D

Rudy-M


RonnieDuck

Na een weekje in dubio te hebben gezeten of ik gelijk rubber om de Pegs leg en rijden maar, of eerst even helemaal op laten knappen en dan met een supersetje te gaan rijden. Niet dat de velgen zo slecht waren maar een stukje verf eraf is zo gedaan.

Ik heb dus voor het laatste gekozen. Kleur wordt niet meer origineel omdat dat gewoon te duur is. Gewoon een frisse poedercoat.

Verders al even in de het doolhof der rubber aan het neuzen,..das ook niet leuk!

Zoals het er nu voor staat dus nog een week of 3 voordat de remmentjes eronder gaan!!!!

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

V70geRwin

Had ook nieuwe velgen en moest uitwijken voor een rare actie van tegenligger. Velg tegen stoeprand, kaal aan de rand. Paar dagen goed van lopen balen maar volgens de politie en verzekering had ik dan beter de tegenligger kunnen raken  ???

Velgen mooi houden is echt een kunst als je ook met je auto rijd. Maar als je velgen niet erg lelijk zijn zou ik ze er om leggen. Maar dat is wel erg praktisch gedacht en waarschijnlijk wil je net als ik je auto gewoon mooi hebben ;D

Ben benieuwd!
Ook naar de remmen.

michiel

#116
Ik heb voor mijn 18"-ers via www.autobandenmarkt.nl een setje Kumho KU19 gekocht. Waren niet direct binnen maar wel erg goedkoop en bevallen uitstekend tot nu toe. Daarvoor ff gechecked op internet, volgens velen plakken ze als eehh iets heel plakkerigs  ;D maar leveren ze daardoor wel in op levensduur. Maar met die prijs (iets meer dan 100 pleuro voor 18"-ers is toch niet verkeerd) is dat wel acceptabel.

Wbt WP Pro, ik moet ze nog wel 'inremmen' maar ondertussen is het al heel veel stukken beter dan de originele Volvo-kroonkurken. Moet trouwens ook nog die platen achter de schijven (hebben die dingen een officiele naam? ???) iets uit de weg buigen want bij volledige stuuruitslag lopen ze aan.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Eugene


If it's not blown, it sucks...

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

M a r c

Citaat van: Eugene op 30-08-2007 13:19:30
ankerplaten ;)

Alsof de originele remmen zo'n 'ankers' zijn....  :-X  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl