850R en T-5 R

Gestart door JeroenW, 15-02-2007 14:02:43

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Volgens mij is hier al eerder gediscussieerd over T-5R en R "mix" auto's:

<edit> Het is zo ver: enige maanden terug is een clublid bij een 854R gaan kijken, volgens mij ergens in Noord Holland. Deze auto heb ik ook op internet zien staan destijds. Was een automaat (goh, wie zou dat toch zijn  ) Auto werd aangeboden als 850R, kenteken 1996 (te oud voor 2e serie T5R) en volgens het chassinummer zat er idd een R motor in. Alleen had de auto het T5R interieur, Titan velgen, T5R achterspoiler, geen chip in de sleutel (vanaf MY96) etcetera. Deze auto is dus geboren als T5R maar staat gekentekend als R... rara hoe zit dat. Ik zal kijken of het kenteken nog te achterhalen is. Ik vertrouw die auto iig niet. </edit>

Ik hoop niet dat dit de auto is waar het hierboven over gaat...

Jan

Ludo

Citaat van: Jan_D. op 25-02-2007 16:51:04

kenteken PD PN 12.

;D

Jeroentjuh

Of misschien wou de eerste eigenaar er gewoon Titan's onder hebben en een T-5R interieur in hebben. Zoek eens uit waar de auto afgeleverd is en bel die dealer eens.....

Of een T5-R die later op kenteken is gezet en ook als R op kenteken is gekomen. Ownee want het chassisnr. zegt dat het een R is  :eusa_wall:

Jan_D.

Citaat van: Ludo op 25-02-2007 16:56:11
Citaat van: Jan_D. op 25-02-2007 16:51:04

kenteken PD PN 12.

;D

Afgegeven op 31 mei 1996.

:eusa_shhh:

john850r

jawel is idd PD-PN-12 .
is dit een probleem geval dan? :eusa_shifty:

Jan_D.

Zie PB, komt zo!

Ludo

Jeroentjuh

Op veel onderdelen staat toch ook een productie datum? Gordels, ramen, .... Wat staat daar op?

En heb de auto OBD1 of OBD2?

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

john850r

auto heeft odb 2 produtiedatum glas 1995

thuur

Is het niet gewoon een T-5R die nog ergens in een hoekje stond en omwille van de gelimiteerde oplage als R op kenteken is gezet?

Of wat overtollige fabrieksvoorraad?

Velgen en interieur zeggen niet zoveel m.i. Dat is snel genoeg gewisseld...

Waarom het een no-go zou zijn zie ik dus niet ???

Gr ;)

Ludo

Citaat van: thuur op 25-02-2007 23:57:45
Waarom het een no-go zou zijn zie ik dus niet ???

dat weet ik ook niet, vond em daar alleen terug...

Spin!

Er is toch een keer iemand van hier wezen kijken, die kon zien dat deze auto meerdere 'herstel' punten had. M.a.w. dat ie een keer total zou zijn geweest. Verder al weer vol zat met kleine deukjes en krasjes.

Dan hoeft het nog geen no-go te zijn, maar om hem weer strak te krijgen kost het net zo veel ( of misschien meer ) als dat je een perfecte zou kopen ( M. Heitzer  ;) )

www.vm-parts.nl

Gmid

Discussie is al wel eens vaker gevoerd,

een auto kan eigenlijk niet no-go zijn. Als deze schade auto voor 3000 gekocht kan worden, heb je een goede basis, en genoeg centen over om deze te repareren. Zelfs een teruggedraaide km stand hoeft geen nogo te zijn, als het bekend is en de prijs is in overeenstemming met de terugdraai actie.
Volvo C30 '12

Spin!

www.vm-parts.nl