info gevraagd

Gestart door misteryman, 15-02-2007 19:10:58

Vorige topic - Volgende topic

misteryman

Mensen alweer een vraag.hoop dat jullie het niet lastig vinden.ik vraag veel maar heb dan ook weinig verstand van auto"s,maar ben verliefd op de t5 estate.Nu wil ik graag weten of het wijs is om een t5 te kopen met 364000 km maar met volledige historie op  papier en kan de dealer bellen maar is de km stand niet erg hoog .En wil er ook nog een chip in laten zetten of is dat afteraden.Ik hoop dat er iemand is die advies kan  geven b.v.d. Marco

reneetje

Ligt ook aan de prijs natuurlijk, maar zoals je zelf zegt dat je geen verstand hebt van auto's, dus waarschijnlijk ook niet van sleutelen, kocht ik er eentje met garantie al dan niet bij de dealer.

Met dergelijke km standen kun je best nog een flink poosje vooruit , maar de kans op onkosten is wel wat hoger.

Nogmaal  de prijs kan het maken en breken.............. ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

haRtV70R

Ik zeg, zoek nog ff verder... ;)
[move][/move]

misteryman

Denk rond  de 3500 inclusief nieuwe riem en apk  ,auto is uit 96 .Bedankt alvast voor de snelle reactie ,maar het begint een beetje erg te kriebelen  ,maar daar weten jullie  alles  van denk ik zo.

haRtV70R

Citaat van: misteryman op 15-02-2007 19:28:04
Denk rond  de 3500 inclusief nieuwe riem en apk  ,auto is uit 96 .Bedankt alvast voor de snelle reactie ,maar het begint een beetje erg te kriebelen  ,maar daar weten jullie  alles  van denk ik zo.

Gewoon ff krabben  ;D, maar is niet te veel geld denk ik.. Ligt ook een beetje aan de algehele staat uiteraard.
[move][/move]

reneetje

Prijs kun je niks van zeggen , er van uitgaande dat het verder een nette auto is zonder deuken/krassen etc.

Lul er een paar honderd van af en reserveer voor je zelf 1000 a 1500 onvoorziene uitgaven................
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

thuur

Ik heb liever een 100% dealeronderhouden auto met 3,5 ton op de klok, dan een met onbekende historie met 'slechts' 2 ton.

Reserveer altijd zo'n 1000 tot 1500 euro (afhankelijk in welke staat je de auto wilt brengen) voor achterstallig onderhoud of andere reparaties.

Chippen kan best bij die km-stand. Zorg wel dat de motor in goede staat is (Stage 0) en niet meteen doorrijden naar Wateringen of Moergestel, maar eerst een poosje 'gevoel' krijgen voor de auto.

Suc6 met je keuze ;D

Gr 8)

misteryman

Dank voor jullie reacties ik ga morgen kijken ,en dan zien we wel .Ik laat wel wat weten.