vreemd zacht piep geluidje

Gestart door hk1000, 16-02-2007 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

hk1000

Het lijkt wel dat de roffel steeds meer uit de kast komt. Hij rijdt als een zonnetje, nix mis mee maar hij geeft af en toe een zacht piep geluidje wat niet mechanisch is maar lijkt wel echt aukoestisch. Iemand dat ooit gehoord?

@®-

En wanneer gebeurt het? bij een bocht of gewoon rijden?

Probeer eens te rijden met je aanjager uit, en kijk of het er dan nog is. Hier rijdt ik al 2 jaar mee rondt.

hk1000

bocht of rijden maakt niet uit, gebeurt ook als ik voor stoplicht staat. Het is heel zacht, geen last van maar wel raar.

mehn

Zet de aanjager maar eens op 0

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Tamarzilla

Is het misschien een van de ventilatortjes die het ECC regelen??
T5, rica getuned

Snellebaksteen

Misschien is het je vrouw die naast je zachtjes zit te genieten van de heerlijke rit ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Tamarzilla

Ja ho ho, nu krijgen die vrouwen weer de schuld  >:( Niet helemaal netjes vriend! Ik rijd meer KM in ons " boodschappen roffeltje" dan me vent hoor! En alhoewel ik gigantisch geniet van die heerlijke roffel, overstemt me radio mijn genotzalige gegrom echt wel!!!!    :azn:   En dat van een blonde 1,83 mtr blonde schone!
T5, rica getuned

Ludo

Citaat van: Tamarzilla op 16-02-2007 23:30:03
Ik rijd meer KM in ons " boodschappen roffeltje" dan me vent hoor!

moet je zo vaak naar de winkel dan?.
die ligt doorgaans toch 'om de hoek'.  ;D

elianmars

Citaat van: Tamarzilla op 16-02-2007 23:30:03
een blonde 1,83 mtr blonde schone!

Was er al om foto's gevraagd?  :eusa_whistle:

Tamarzilla

T5, rica getuned

elianmars

Taranis

Heb je standkachel in je auto? Sinds ik er standkachel in heb zitten, heb ik dat stomme piepgeluidje dus ook. Heb inmiddels de voedingskabels van de standkachel van de accu afgetrokken en toen was het over... maar ik heb sterk het idee dat het in de ECC ventilatortjes zit zoals Tamarzilla al aangeeft... lijkt me namelijk sterk dat ik dat piepje in de standkachel nog steeds hoor aan de andere kant van het schutbord met draaiende motor ::)

Tamarzilla

T5, rica getuned

-D©©©L-

Ik heb ook zo'n raar piepje bij tijd en wijle, begint na een rit van minimaal 2 uur en de kachel lekker warm.
Blijkt afkomstig van het klepje van het dashboard kastje, een keer open en dicht doen is de oplossing.
(niet tegen de klep slaan, dan kan veel werk opleveren).