[Volvo V44club evenement] Elandrun 2007 1 April 2007

Gestart door Emiel, 16-02-2007 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

FGG

We zijn zowaar op tijd. Auto inpakken en wegwezen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

oldostofjas

Was inderdaad een gezellige dag, met zoals altijd mooi weer!

Foto's komen eraan.
There is no place like 127.0.0.1

Taranis

Was inderdaad wel leuk... en ik heb andere kofferdekselveren, Eric bedankt voor de hulp!  :eusa_clap:

Alleen m'n helm vergeten mee te nemen  :eusa_wall:

Ludo

was jij ook daar dan?, niet gezien.
en Eric heb ik ook gemist...

::)

Taranis

Citaat van: Ludo op 01-04-2007 19:01:13
was jij ook daar dan?, niet gezien.
en Eric heb ik ook gemist...

::)

De zwarte R van Eric stond anders toch redelijk op het zicht ;)

En ik was er ook ja... maar misschien later dan jou? Heb jij en/of jouw auto namelijk ook niet gezien... was er pas na twaalven en om 3 uur ofzo weer weg...

Misha was ook al vlug weer weg? Die had geen idee wie er in die 850 zaten die 'm tegenin kwam toen hij het terrein af reed  :P

pwassink

Was een hele leuke dag,
super weer,
Een leuk maar volgens mij (als toeschouwer al) erg listig baantje,
meer dan genoeg te zien
en erg fraai rijwerk van een aantal bolides ook.

Ben heel bang dat ik er volgend jaar weer bij ben, mogelijk zelfs met een helm .. hehe

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jeroentjuh

Zippo

Ik vond het gezellie vandaag!
Het aanbod was iets minder dan afgelopen jaren....
Maar dat mocht de pret niet drukken  ;D

HIER EEN AANTAL FOTO'S!!

Misha

Citaat van: Taranis op 01-04-2007 19:11:31
Misha was ook al vlug weer weg? Die had geen idee wie er in die 850 zaten die 'm tegenin kwam toen hij het terrein af reed  :P
Echt wel ! Ik had er alleen geen dame bij verwacht... :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

oldostofjas

Hier "mijn" foto's. De meeste zijn van pa van Zuijlen...

Klik hier
There is no place like 127.0.0.1

Rudy-M

Zo even na mijn werk nog even langs gewipt. Heb nog zeker een uur kunnen genieten. Het was in ieder geval lekker weer.

Ingrid ook nog gefeliciteerd met je prijzen (!)

Buiten de 850's waren uiteraard andere Volvo's. Een van de mooiste was toch die rode P1800 ES. Echt gaaf.

Terug met Ronnieduck mee, komen we bij het opdraaien van de A1 een groene Impreza STi tegen. Ronnie gaat er meteen achterhangen. Impreza kon hem niet voor blijven. Ronald kreeg een duimpje 8)
Ik ben niet gevolgd, aangezien ik een peutlampje had branden, ongeveer al sinds grens van Almere. Ik reed bij Amstelveen bijna onvrijwillig op gas :-X ;D

-D©©©L-

JCviggen

Super dagje!!!  :D

Zonnetje was er, alle bekenden, het was niet al té druk....en de baan lay-out was super in vergelijking met de vorige jaren. Eindelijk konden we hier en daar onze voorwiel-pks goed loslaten op een paar kleine stukjes (blijft een kleine baan natuurlijk)

Ik was gekomen voor de lol en niet om scherpe tijd neer te zetten, maar toen het eenmaal zo ver was was ik wel benieuwd wat m'n 850 op vol gewicht (en nog een boel extra) zoal kon doen.

De gewoonlijke problemen van body roll en tractieloosheid in snelle bochten waren natuurlijk aanwezig, maar het was een lastig parcours om snel op te gaan en dus heb ik meer rondjes dan gewoonlijk gereden. Om uiteindelijk minder dan een seconde van de beste tijd af te zitten was een aangename verassing! Ook fijn hoeveel reacties er waren op het geluid van de supersprint uitlaat :) Al met al dus een erg geslaagde dag, jammer dat't zo ver rijden is  ;D

Tot volgend jaar!

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

HJ850

Ik heb de smaak helemaal te pakken en heb mijn doel bereikt: langzaamste tijd neegezet (in GLT klasse en met automaat). Was gister avond uit geweest  :eusa_doh:, dus heb 's middags maar niet verder geprobeert, scherpte was een beetje weg bij mij.  :-\

Maar is ontzettend leuk, erg goed te doen met beperkte rijvaardiheid, auto is gewoon goed aan te voelen.

Hoop dat V44 vereniging ondanks 850 geweld hiermee doorgaat. Gelukkig ook een aantal hele snelle amazones op de baan.
Wil volgend jaar sport remblokjes er op zetten, dan durf ik tenminste veel te remmen. Je mist met automaat remmen op motor en volvo remmen zijn berucht voor faden bij herhaald intensief gebruik. Ben vandaag misschien erg voorzichtig geweest, maar beter dat dan met totaal versleten remmen naar huis. Of ik koop een oude 700, dat gaat niet snel, maar wel heel erg leuk   :evil:

Kortom, was erg leuk.

Hajo