[Volvo V44club evenement] Elandrun 2007 1 April 2007

Gestart door Emiel, 16-02-2007 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Achterbanken eruit so what?  Is in het verleden ook door anderen al gedaan (met succes). Dus de formule was vooraf bekend en dat had Emiel in ieder geval al goed begrepen. Zoveel werk is het niet om het te demonteren.  Je bent gewoon weer te lui geweest Lars  ;D ;)

"Jullie" moesten nog je best doen om een 360 met 112pk achter je te houden. Gna gna  ;D  (en mijn beker was ook het grootst   :eusa_dance: )

Maar alle gekheid op een stokkie; het was een hele gezellige dag! Voor mij in ieder geval de leukste Elandrun ooit en dat kwam mede door de sportieve collegaliteit van de 850 clan.  En de biertjes achteraf....  :angel:

PS Ivo, waar blijven de foto's?  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Peth©oni

360 rules !!!!

Ben overigens 7e geworden afgelopen zaterdag, van de 21 !

martijn.

Heeft die blauwe 440 de klap overleeft  ???

Dat ziet er toch als een behoorlijke klap uit.

mehn

Citaat van: martijn. op 02-04-2007 10:15:03

Hij had het linkervoorwiel tegen de achterkant van de wielkast staan. Blijkbaar vond de eigenaar de schade niet groot genoeg om de auto te laten staan, want hij is er gewoon mee naar huis gereden (Breda) terwijl hij er bijna niet mee naar links kon sturen. Of ie het gehaald heeft is mij niet bekend.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Misha

Citaat van: mehn op 02-04-2007 10:30:29

Hij had het linkervoorwiel tegen de achterkant van de wielkast staan. Blijkbaar vond de eigenaar de schade niet groot genoeg om de auto te laten staan, want hij is er gewoon mee naar huis gereden (Breda) terwijl hij er bijna niet mee naar links kon sturen. Of ie het gehaald heeft is mij niet bekend.
???

Waarschijnlijk nog in de ontkennende fase....
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

M a r c

Citaat van: Peth©oni op 02-04-2007 09:55:12
360 rules !!!!

Ben overigens 7e geworden afgelopen zaterdag, van de 21 !

Proficiat!  :eusa_clap:  Hebben ze nog mooie foto's van je wagen gemaakt  ;)  ;D

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: mehn op 02-04-2007 10:30:29

Vervelend is dat ie nét gemaakt was nadat de eigenaar zelf een draagarm stuk had gereden.... en nu gaat zijn vader ermee vliegen  :-\

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

Winnaars gefeliciteerd, en het is maar weer bewezen, je hebt geen 300pk nodig om tijdens de Elandproef mee te kunnen doen.

Dit jaar trouwens geen slopers op de baan? Auto's met slicks?

Jammer dat ik er niet bij was, zo te zien genoeg spektakel haha, maar goed, Assen was ook zeer goed te doen gnegne. Misschien volgend jaar...

M a r c

info@europeantuning.nl

Geert-Jan

Citaat van: M a r c op 02-04-2007 12:06:25
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HVQIWLQP

:eusa_naughty:  Wild plassen   ;)
Kennelijk meer klikobakken dan plasbakken! :eusa_whistle:

Ik zie dat ik weer een erg geslaagde dag heb moeten missen.

Maar ja deze keer had ik de verplichting aan mijn vrouw om naar de bevreiding van "Den Briell" te gaan. :eusa_wall:
Heb er nog koppijn van.

Ps. ben ik niet hoor die hangt. ;D

Volvo850Club lidnr.0504409

M a r c

info@europeantuning.nl

JCviggen

Citaat van: M a r c op 02-04-2007 09:34:18
"Jullie" moesten nog je best doen om een 360 met 112pk achter je te houden. Gna gna ;D

Kom je volgend jaar toch gewoon met de zwarte om ons een poepje te laten ruiken met al die pk's ;)

Hoop dat ze volgend jaar de baan weer gelijkaardig uitzetten, was veel beter zo. Tegen dan kom ik beter weg uit de bochten  :eusa_whistle:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

Ja, de baan was top!  Echt snel maar wel tricky.

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: JCviggen op 02-04-2007 12:21:20
Kom je volgend jaar toch gewoon met de zwarte om ons een poepje te laten ruiken met al die pk's ;)

Jou heb ik nu toch al een poepje laten ruiken met de 360....  ;D  ;)

info@europeantuning.nl

Rudy-M

Ik vind het wel jammer dat ik niet de hele dag ben geweest. Naast de 850's waren de achterwiel-aangedreven Volvo's zeker ook een lust voor de ogen. Het is inderdaad jammer van de blauwe 440. We zagen nog dat iemand met het subframe in zijn handen liep.
Die 242 GT maakte ook een aardige schuiver. Die had gelukkig niet zo veel schade.

Citaat van: Peth©oni op 02-04-2007 11:39:30
Ja zekerrrrr:
http://autosportpics.web-log.nl/fotoverslagen_van_autospo/2007/04/dnrt_31_maart_2.html

Gefeli! Die rode Alfa met zwarte snoet is ook wel gaaf! Hoe deed hij het?