[Volvo V44club evenement] Elandrun 2007 1 April 2007

Gestart door Emiel, 16-02-2007 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Citaat van: Hylco op 04-04-2007 15:26:40
Fearless, wat voor sluitertijd heb jij gebruikt voor die bewegende foto's, waar de wielen draaien, maar de auto scherp is?

Sluitertijd op 60.

HaRdCoRe-WeZ

Ik mis toch wat scherpte, probeer 1/125 ofzo. Maar ligt ook aan de snelheid en je afstand tot het bewegende object.

Hylco

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 04-04-2007 20:25:17
Ik mis toch wat scherpte, probeer 1/125 ofzo. Maar ligt ook aan de snelheid en je afstand tot het bewegende object.

klopt, maar ik zag een aantal foto's van hem die vanaf zo goed als het zelfde standpunt als het mijne zijn genomen. Ik heb ook een beetje lopen spelen en net heel veel weg gegooid omdat het of bewogen was of ik heb het bewaard, maar dan volledig scherp, inclusief wielen. Was dus gewoon benieuwd.

Ludo

weinig filmpjes hé?.

ZZZZOEEEEFFFFFFFFF

Eugene

Ik weet wel iemand die een filmpje van een donkergroene T-5R online kan zetten ;)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

HJ850

Ja, alle plaatsers van foto's: erg mooi en dank. Wat ontzettend veel. Heb ook op andere fora gekeken, maar nergens zo veel foto's geplaatst als hier.

thuur

Citaat van: HJ850 op 05-04-2007 07:58:53
Ja, alle plaatsers van foto's: erg mooi en dank. Wat ontzettend veel. Heb ook op andere fora gekeken, maar nergens zo veel foto's geplaatst als hier.

Nou, in DIT TOPIC staat toch een link naar zo'n 190 foto's :o

Gr ;)

Ties

Jur

Oke hier de bijdrage van ons.

KIJK HIER VOOR DE REST VAN DE FOTO'S EN DE 3 FILPMJES(incl. rondje Emiel)

Let op, er zijn meerdere pagina's zie onderaan het scherm.

HJ850

Vind de Elandrun toch eigenlijk het leukste Volvo evenement tot nu toe. Was dit jaar 1e keer Elandrun voor mij.
Achteraf jammer dat ik niet meer ronden heb gereden.
En jammer dat we tot volgend jaar moeten wachten. Heb al zitten kijken of er meer (alemegen) circuit dagen zijn daar, maar helaas.

Hajo

Hengeveld

Een beetje laat, maar toch nog een nieuwsberichtje in dit topic. Ik was blij verrast toen tijdens de Var Fard de tweede prijs voor de standaard 850 en 70-serie werd uitgereikt door Rob Straatman.

oldostofjas

Citaat van: Hengeveld op 18-04-2007 14:21:05
Een beetje laat, maar toch nog een nieuwsberichtje in dit topic. Ik was blij verrast toen tijdens de Var Fard de tweede prijs voor de standaard 850 en 70-serie werd uitgereikt door Rob Straatman.

Was ook grappig om te zien hoe je ieder rondje weer een fractie van de tijd afsnoepte om zo toch op de 1:20 te komen...
There is no place like 127.0.0.1

HJ850

BTW, wie heeft de rondentijden? Ik heb namenlijk mijn snelste tijd niet kunenn zien, wil ik toch wel even weten, for the record.