Hoogteverschil in Nederland? "diagnose gesteld"!

Gestart door italia, 17-02-2007 12:05:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

italia

Nou is het mij bekend dat Friesland en Groningen onder de zeespegel liggen maar dit vind ik wel erg overdreven:

Rit Groningen-Rotterdam op maandagochtend, 1:5.5
Rit Rotterdam-Groningen op vrijdagmiddag, 1:8
:eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:
let wel, de rit naar Rotterdam is vrijwel zonder file's en die terug iets meer vertraging.  :eusa_wall:

verder merk ik een lichtelijk koelvloeistofverbruik wat ik aan de verdamper wijd.

Heb al een afspraak bij Allround Spijkenisse maar wou dit toch hier ff kwijt..

oldostofjas

Eehhm, door verschil in temperatuur deed je airco het wel op de heenweg en niet op de terugweg?
There is no place like 127.0.0.1

italia

Gebruik de arko alleen voor ontwaseming, heb nog niet echt het idee dat ie het doet... ::)

Enno

2 soorten LPG gas gebruikt;
heen weg wind tegen;
terug weg wind mee;
er liep iets aan op de heen weg....
het was druk op de heen weg  (geen cruise control)
op de terugweg kon je rustig rijden (wel cruise control)..

ga zo maar door....

italia

Alleen die van de 2 soorten gas is een optie maar dan krijg je misschien een verschil van tienden van kilometers. Ben al een 5 week aan het meten en het komt elke week weer terug......

Snellebaksteen

Je wil niet terug naar groningen (begrijpelijk) dus rij je langzamer??
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

italia

Citaat van: Snellebaksteen op 17-02-2007 17:45:56
Je wil niet terug naar groningen (begrijpelijk) dus rij je langzamer??

Integendeel, de filestress begint op maandagochtend (rond half vijf) al bij het Julianaplein. maar meer dan 140 ist dan ook niet, vrijdagsmiddags schommelt het rond de 110...... (files enof stremmingen meegenomen.)

Pepijnwk

Tank je bij één pomp?
Dat lijkt me nmelijk wel belangrijk. verder is de wind wellicht ook een belangrijke speler!
Volvo 740 gle aut, volvo 740 gl , Volvo 940 GLE 440.000 , Volvo 850 GLT 240.000,
Volvo V70 T 335.000, Volvo 245 1980 310.000

BartRas

Ik zal zeggen zuid westen wind kracht 7 of meer...... :eusa_dance:
there is no substitute for PK's

Kees.R.S

Luchtvochtigheid, omgevingtemperatuur, luchtdichtheid in de ochtend en in de middag allemaal zaken om over na te denken, verbruik kan een ingewikkelde materie zijn.

Ludo

Citaat van: Kees.R.S op 27-02-2007 12:29:14
Luchtvochtigheid, omgevingtemperatuur, luchtdichtheid in de ochtend en in de middag allemaal zaken om over na te denken,

toch niet (meer) met een moderne lpg installatie.

Kees.R.S

Italia denkt daar anders over.. :eusa_wall: :eusa_doh:

Ludo

Citaat van: Kees.R.S op 27-02-2007 13:26:50
Italia denkt daar anders over.. :eusa_wall: :eusa_doh:

dat zou kunnen ja.
d'r komt ook niks goeds vandaan...  :evil:

italia

Gister bij Allround geweest, komt er op neer dat de transmitter tussen de Labda en de G3-computer storing heeft.

Nou nog de vraag waarom dat kleine kastje ter waarde van 140 eurie weet waar hij naar toe gaat....... :eusa_wall:

thuur

Hmm.. Nou ben ik wel benieuwd hoe dat kastje weet welke kant je oprijdt en welke tijd van de week het is. Dan is 140 euro helemaal niet zo duur :eusa_think:


Gr ;)