Mijn 850 T-5R

Gestart door Volvo Felipe, 17-02-2007 22:18:05

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

2e en 5e foto zijn idd geweldig !  Mooie locatie ook.

tackle

mag je zomaar met een garagekenteken rondrijden? In belgie dan

Volvo Felipe

met een handelaarsplaat ( Z..-123 ) mag ik heel de benelux afrijden, met een proefritplaat ( ZZ.-123 ) van punt A terug naar punt A, deze mag je zelfs niet op de openbare weg parkeren.

fbm

Citaat van: fbm op 29-03-2007 20:32:07
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:..........wat een werk, maar nu is hij wel meteen als nieuw!

Zo heb hem vandaag voor het eerst in het echt mogen bewonderen, had echt het gevoel dat ik terug in de tijd was rond '94 en bij de volvodealer naar het nieuwe model de T-5R aan 't kijken was!

Wat een prachtbak!  :eusa_clap:

StefanCJ

Powerpete

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

fbm

Staat een hoop zooi voor  :eusa_wall: wie kan dat even weg shoppen?  :eusa_whistle:

UserID6342

Vind dat kissie zo mooi op de voorgrond, kan die T-5R er even afgeshopt worden dan ? ;D :evil: ;D

Sem

Ik zou voor de zekerheid maar even kijken of je type-aanduiding nog wel achterop je auto zit. Zo te zien op de foto probeert een mini-mens met behulp van zijn moeder het T-5R logo te verwijderen... ;D

Volvo Felipe

RobbertC70

Ik zag hem achterop de truck/trailer staan afgelopen zondag, op de A27 bij Breda.
Denk dat hij terug onderweg naar het baasje was...

Volvo Felipe

Het is weer zover, hij mag weer naar de technische keuring, heb het afgelopen jaar slecht 700 km gereden met de CY

Vulk

Volvo Felipe

Citaat van: Vulk op 24-06-2011 06:59:45
Ruilen? ;D

HAHA soms met rijden, en anders is het toonzaal opvulling.

Tom960

Citaat van: Volvo Felipe op 23-06-2011 23:04:21
Het is weer zover, hij mag weer naar de technische keuring, heb het afgelopen jaar slecht 700 km gereden met de CY

Ik doe met mijn C70 ook niet meer dan 2000 km per jaar, meestal minder  :eusa_think: