Nieuwe aanwinst laten nalopen

Gestart door jaapniet, 27-04-2003 18:00:21

Vorige topic - Volgende topic

jaapniet

Hallo alemaal,

Ik heb net een t5 aangeschaft. Ik heb het idee dat er hier en daar wat probleempjes zijn. Kent er iemand een adres waar ze zoiets goed doen in de omgeving A'dam zonder daarvoor McKinsey uurtarieven te rekenen en realistische reparaties voorstelt voor een auto van 7,5 jaar oud?

Groeten,
Jaapniet

jaapniet

zoiets is natuurlijk de auto nalopen  :P

Reitse

Jaapniet,

Een objectief oordeel krijg je bij de ANWB of DEKRA. Daarmee zou je naar dealer (of andere reparateur met kennis) kunnen gaan. Weet je zeker dat er geen onzin verkocht wordt. Kosten blijft altijd lastig...

trap

Dekra is voordeliger (ca E175) dan ANWB (ca E217,31 voor een 6 cilinder auto...vanaf prijs is ca E144 maar ik weet niet voor welke auto's dat geldt :)) MAAR...Dekra heeft geen brug dus je zult zelf een garage bereid zien te vinden die zn werkplaats en zn brug ter beschikking wil stellen.
De prijs van ANWB is hetgeen ik in januari betaalde om een 6 cil Pontiac te laten keuren...nog geen maand later kocht ik mn roffel. Dit nav het keuringsrapport..dus.....
Overigens is het geen slecht idee om dit VOOR aankoop al te doen. Ik heb mn Pontiac tijdens de garantieperiode laten keuren en had GELUKKIG een heel nette garage die um weer terug wilde kopen..maar het had ook helemaal fout af kunnen lopen met die auto.
Ga mn roffel ook nog laten keuren overigens..ik WEET dat de garage waar ik die gekocht netjes is en dus eventuele zaken onder garantie zal verhelpen..mochten die zaken er al zijn overigens..ik merk helemaal niets vreemds aan mn roffel met inmiddels 200Dkm op de teller.

Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Pim_V70T5

Citaat van: jaapniet op 27-04-2003 18:00:21
Hallo alemaal,

Ik heb net een t5 aangeschaft. Ik heb het idee dat er hier en daar wat probleempjes zijn. Kent er iemand een adres waar ze zoiets goed doen in de omgeving A'dam zonder daarvoor McKinsey uurtarieven te rekenen en realistische reparaties voorstelt voor een auto van 7,5 jaar oud?

Ik heb goede ervaring met officiële dealer Ton van Kuijk in Alkmaar maar dat is waarschijnlijk niet je bedoeling.

De ban in Amstelveen of de volvodealer aan de A2 zijn ook goed maar heb ik een mider goed gevoel bij.
sneller dan een nieuwe V70R

levensnevel

Jaap,

ik denk dat onze  AJPlas nog wel een goed adresje weet ::)
http://www.volvo850forum.com/index.php?board=3;action=display;threadid=1749;start=0

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

PieT111

Busje komt zo!