uitlaat lekt!

Gestart door hpetak, 27-04-2003 20:10:12

Vorige topic - Volgende topic

hpetak

Tijdens een van mijn racerondjes( met mijn V70 R AWD) maakt na afloop mijn auto een v8 geluid :P!Ik schrok behoorlijk!! :o
De dealer heeft inmiddels gekeken. In mijn uitlaatstuk VOOR de kat. is de uitlaatsteun losgescheurd van de uitlaatbocht. Er zitten nu dus 2 gaten in (vandaar dat zware geluid).
Kosten een nieuwe uitlaat met kat incl montage en BTW 1275 euro :'(!! Is lassen niet een oplossing ::)?
Komt dit doordat mijn auto gechipt is en de warmrteproductie met de standaarduitlaat niet voldoende kwijt kan?

Johann

Nee, maar een Race kat. van feritta is goedkoper.
~€1000,-

hpetak

Johan,past deze onder een awd?
1000 euro bij marc of rica?
incl het eronder zetten en btw ?

tin vervoo

eronderuit halen en laten lassen ,,rot zal die nog wel ni zijn ,,toch,,?

tig lassen..elk constructie bedrijfje kan dat wel
1 dag ni gereden is 1 dag ni geleefd

Johann

Citaat van: hpetak op 27-04-2003 22:23:22
Johan,past deze onder een awd?
1000 euro bij marc of rica?
incl het eronder zetten en btw ?

Bij RICA incl. montage. Marc weet ik niet Maar is dacht ik ietsje goedkoper.

hpetak

marc,
is de prijs van jouw uitlaat incl btw en het eronder plaatsen?
Zoja, heb je die op voorraad liggen?

Zippo

Citaat van: Marc 0101.001 op 01-05-2003 19:26:08
Hoi Hans, ik hebd e voorste downpipe met racekat op voorraad. Kost Eur 999,= incl. btw maar excl. montage. Is echter maar een half uurtje werk, kost je dus max. 20 eurootjes aan monteren. Ach, weet je wat? Ik doe het ook gewoon voor 1000 euro incl. montage deze keer.

Mmmmmmmh! Goed dat ik dat weet......... als ik een T-5R heb dan weet ik jouw te vinden! ;D

Zippo

ps Hopen dat de tapeinden niet vastzitten of afbreken!!!

Mellow_yellow

Daar hou ik je aan!  ;D

wepster

je kunt de bestaande uitlaat ook lassen dat is goedkoper en sneller gebeurd het hoeft trouwens niet perce tich gelast te worden je kunt het ook met een goed CO2 apparaat doen als je interessen hebt hoor ik het wel

greetings wepster