De kleur Laserblue

Gestart door Clapton, 23-02-2007 11:43:59

Vorige topic - Volgende topic

Clapton

Amice,

Met referte aan het verzoek van één van de weledele heren moderators heb ik de vrijheid genomen om de kleur van uw vervoermiddel te bespreken in een nieuw topic, hetgeen indien juist geplaatst wellicht geen wrevel zal opwekken.

Met referte aan uw laatste schrijven moet ik toch constateren dat u als beheerder van uw vervoersmiddel enigszins verschrikt reageerd op mijn al dan niet Kroatische afkomst, welnu het zal uw hartslag aanzienlijk reduceren als ik u meld dat ik slechts als Nederlands ingezetene regelmatig daar verblijf om mijn altruistische inborst een nieuwe boost te geven en gebruik te maken van ons scheepje welke daar tot ons groot genoegen een plaatsje heeft, en om mijn kwaliteiten als dolfijnspotter up to date te houden, dit geheel terzijde overigens.

Uw aanname met betrekking tot mijn acceptatie inzake de kleur van uw vervoermiddel is echter niet geheel correct, echter gezien het feit dat u regelmatig uw bolide in de Rotterdamse scene wenst te parkeren en te gebruiken geeft mij een vermoeden, een en ander in combinatie met verwijzingen naar kam, schaar en borstel en niet te vergeten föhn, dat dit een levensfase is die zich van zelf zal oplossen.

Wat mijn wél bijzonder stoort is dat u aangeeft het prachtige Belgische wegennet slechts als passant te gebruiken en in overleg met de daarvoor verantwoordelijke zeg ik u nu reeds aan dat dit niet zonder gevolgen kan blijven én er dus op bijzonder hoog niveau gesproken wordt over een additionale belasting voor eigenaren van een laserblue voertuig, immers vele andere weggebruikers, incl. de befaamde driewielers welke in mijn regio frequent op de daarvoor toegewezen paden en wegen rijden, hebben ná geconfronteerd te zijn met de kleur laserblue, extra kosten moeten maken voor passende medicijnen welke slechts mondjesmaat voorradig waren, én dit feit kan niet zonder concequenties blijven hetgeen u natuurlijk zult kunnen begrijpen.   

Tot slot verzoek ik u vriendelijk doch dringend aan te geven wanneer u met uw bolide in België verschijnt zodat er opdracht gegeven kan worden alle ouderen en vierhoefige dieren een veilig onderkomen te bieden. Dit verzoek dient in drievoud, schriftelijk én bij de juiste instatnties te worden ingedient om misverstanden te voorkomen, u dient hiervan goede nota te nemen.

mvrgr

)()()sT

::)

(ik snap de humor wel, maar toch)

duikertjuhhh

Citaat van: Clapton op 23-02-2007 11:43:59

Amice,

Met referte aan het verzoek van één van de weledele heren moderators heb ik de vrijheid genomen om de kleur van uw vervoermiddel te bespreken in een nieuw topic, hetgeen indien juist geplaatst wellicht geen wrevel zal opwekken.

Met referte aan uw laatste schrijven moet ik toch constateren dat u als beheerder van uw vervoersmiddel enigszins verschrikt reageerd op mijn al dan niet Kroatische afkomst, welnu het zal uw hartslag aanzienlijk reduceren als ik u meld dat ik slechts als Nederlands ingezetene regelmatig daar verblijf om mijn altruistische inborst een nieuwe boost te geven en gebruik te maken van ons scheepje welke daar tot ons groot genoegen een plaatsje heeft, en om mijn kwaliteiten als dolfijnspotter up to date te houden, dit geheel terzijde overigens.

Uw aanname met betrekking tot mijn acceptatie inzake de kleur van uw vervoermiddel is echter niet geheel correct, echter gezien het feit dat u regelmatig uw bolide in de Rotterdamse scene wenst te parkeren en te gebruiken geeft mij een vermoeden, een en ander in combinatie met verwijzingen naar kam, schaar en borstel en niet te vergeten föhn, dat dit een levensfase is die zich van zelf zal oplossen.

Wat mijn wél bijzonder stoort is dat u aangeeft het prachtige Belgische wegennet slechts als passant te gebruiken en in overleg met de daarvoor verantwoordelijke zeg ik u nu reeds aan dat dit niet zonder gevolgen kan blijven én er dus op bijzonder hoog niveau gesproken wordt over een additionale belasting voor eigenaren van een laserblue voertuig, immers vele andere weggebruikers, incl. de befaamde driewielers welke in mijn regio frequent op de daarvoor toegewezen paden en wegen rijden, hebben ná geconfronteerd te zijn met de kleur laserblue, extra kosten moeten maken voor passende medicijnen welke slechts mondjesmaat voorradig waren, én dit feit kan niet zonder concequenties blijven hetgeen u natuurlijk zult kunnen begrijpen.  

Tot slot verzoek ik u vriendelijk doch dringend aan te geven wanneer u met uw bolide in België verschijnt zodat er opdracht gegeven kan worden alle ouderen en vierhoefige dieren een veilig onderkomen te bieden. Dit verzoek dient in drievoud, schriftelijk én bij de juiste instatnties te worden ingedient om misverstanden te voorkomen, u dient hiervan goede nota te nemen.

mvrgr

hahahahha

FGG

Met referte aan uw laatste schrijven moet ik toch constateren dat u als beheerder van uw vervoersmiddel enigszins verschrikt reageerd op mijn al dan niet Kroatische afkomst, welnu het

reageert

Wat mij stoort...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

t5karel

Uiteindelijk vallen ze door de mand ;D. :eusa_whistle:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

de boekhouder

Amice,

Wat mijn wél bijzonder stoort is dat u aangeeft het prachtige Belgische wegennet slechts als passant te gebruiken en in overleg met de daarvoor verantwoordelijke zeg ik u nu reeds aan dat dit niet zonder gevolgen kan blijven én er dus op bijzonder hoog niveau gesproken wordt over een additionale belasting voor eigenaren van een laserblue voertuig,
mvrgr

Begrijp ik nu goed dat de geplande Belgische tolheffing alleen voor de kleur "laserblue" gaat gelden ?   ;D
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

-D©©©L-

Snellebaksteen

Amice,

Met referte aan het verzoek van één van de weledele heren moderators heb ik de vrijheid genomen om de kleur van uw vervoersmiddel te bespreken in een nieuw topic, hetgeen indien juist geplaatst wellicht geen wrevel zal opwekken.

Met referte aan uw laatste schrijven moet ik toch constateren dat u als beheerder van uw vervoersmiddel enigszins verschrikt reageerdt op mijn al dan niet Kroatische afkomst, welnu het zal uw hartslag aanzienlijk reduceren als ik u meld dat ik slechts als Nederlands ingezetene regelmatig daar verblijf om mijn altruistische inborst een nieuwe boost te geven en gebruik te maken van ons scheepje welke dat daar tot ons groot genoegen een plaatsje heeft, en om mijn kwaliteiten als dolfijnspotter up to date te houden, dit geheel terzijde overigens.

Uw aanname met betrekking tot mijn acceptatie inzake de kleur van uw vervoermiddel is echter niet geheel correct, echter gezien het feit dat u regelmatig uw bolide in de Rotterdamse scene wenst te parkeren en te gebruiken geeft mij een vermoeden, een en ander in combinatie met verwijzingen naar kam, schaar en borstel en niet te vergeten föhn, dat dit een levensfase is die zich van zelf zal oplossen. (levensfase lost niet op maar gaat voorbij)

Wat mijn wél bijzonder stoort is dat u aangeeft het prachtige Belgische wegennet slechts als passant te gebruiken en in overleg met de daarvoor verantwoordelijke zeg ik u nu reeds aan (aanzeggen is iets anders) dat dit niet zonder gevolgen kan blijven én er dus op bijzonder hoog niveau gesproken wordt over een additionaele belasting voor eigenaren van een laserblue voertuig, immers vele andere weggebruikers, incl. de befaamde driewielers welke in mijn regio frequent op de daarvoor toegewezen paden en wegen rijden, hebben ná geconfronteerd te zijn met de kleur laserblue, extra kosten moeten maken voor passende medicijnen welke slechts mondjesmaat voorradig waren, én dit feit kan niet zonder concsequenties blijven hetgeen u natuurlijk zult kunnen (Als je kunnen laat staan ga je van de kompetentie uit en zonder van het begrip) begrijpen.   

Tot slot verzoek ik u vriendelijk doch dringend aan te geven wanneer u met uw bolide in België verschijnt zodat er opdracht gegeven kan worden alle ouderen en vierhoefvige dieren een veilig onderkomen te bieden. Dit verzoek dient in drievoud, schriftelijk én bij de juiste instatnties te worden ingedientd om misverstanden te voorkomen, u dient hiervan goede nota te nemen.

mvrgr

;D

Ik kan er wel om lachen moet ik zeggen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Clapton

Amice Lastigblue,

Ik stel voor dat wij dhr. Baksteen snel deelgenoot van onze briefwisseling maken daar hij kennelijk in een levensfase zit die deelname rechtvaardigd.

Echter tot mijn grote spijt moet ik ook constateren dat uw nautische kennis, evenals u kleurkeuze van uw vervoermiddel enigsinds ontoereikend danwel vertroebeld is.

Is u misschien niet bekend met water en bootjes ?, en is u mogelijkerwijs enigsinds kleurenblind, een eigenschap die overigens meer schijnt voor te komen bij leden van het gilde der coiffeurs ?.

Uw verkleinterm van scheepje zijnde schip is een juiste, daarbij aangetekend dat een schip ook daadwerkelijk groot kan zijn noem bijvoorbeeld de Titanic, waar de daar aangesteld kapper óók geen blijvende indruk heeft kunnen achterlaten bij haar passagiers die anmas gillend overboord sprongen, wellicht een voorbode...

Aangezien mijn kompetentie inzake schipbreuk natuurlijk uitermate beperkt is, kunt u misschien enig licht laten schijnen op het vak van coiffeur en vertellen waarom dit zo desatreus voor schepen blijkt te zijn.

Met betrekking tot een mogelijke kleurenblindheid, iets wat aanmerkelijk meer voor komt bij mannen als bij vrouwen en alle tussenvormen hiervan, wil ik nog opmerken dat de kleur van uw transportmiddel wel tot enige ongerustheid zou moeten leiden, wat impliceerd dat u deze kleur naar alle waarschijnlijkheid met opzet heeft gekozen, hetgeen ik graag nader teogelicht zou willen zien.

In verband met het meelezen van één van onze jongere forummers, en dan met name diegene met een driewieler, denk ik dat het uitermate belangrijk is om uw voertuig uitsluitend te gebruiken tijdens de gebruikelijke lesuren van scholen en /of in overleg met betrokkene een rijschema op te zetten zodat verplaatsingen uitsluitend plaatsvinden op tijden dat er weinig driewielers van het merk Suzuki 1200 aan het verkeer deel nemen.        

Taranis

Citaat van: Clapton op 23-02-2007 15:03:23
In verband met het meelezen van één van onze jongere forummers, en dan met name diegene met een driewieler, denk ik dat het uitermate belangrijk is om uw voertuig uitsluitend te gebruiken tijdens de gebruikelijke lesuren van scholen en /of in overleg met betrokkene een rijschema op te zetten zodat verplaatsingen uitsluitend plaatsvinden op tijden dat er weinig driewielers van het merk Suzuki 1200 aan het verkeer deel nemen.         

Beste gitarist (en hiermee bedoel ik ook oprechte 'beste'),

allereerst wens ik mijn dank uit te spreken wegens uw bezorgdheid om mijn persoontje. Helaas moet ik u een aantal wellicht vervelende mededelingen doen.
De door u genoemde 'Suzuki 1200', is een tweewieler. Ik snap dat u enerzijds verleden dinsdag bijzonder overdonderd was door een dergelijk mooie machine en de details u wellicht ontgaan zijn, anderszijds zou ik u willen adviseren bij het volgende bezoekje aan het wonderschone dorp Kapelle niet alleen de bloemisterij te bezoeken, maar ook de opticiën welke zich aan het kerkplein bevindt. Zojuist heb ik voornoemde vakman ook een bezoek gebracht en ter plaatse een moderner montuurtje aangeschaft waarvoor binnen afzienbare tijd bijpassende glazen geleverd kunnen worden, waarna ik weer met een frisse blik de wereld in kan kijken.
De door u aangehaalde driewieler wordt normaliter aangedreven door een persoon, welke meestal 1 mensenkracht produceert. Het is mij niet bekend hoe dit in verhouding staat tot de algemeen gebruikte paardenkracht, of de SI-eenheid kW. Echter, de inhoud van 1 mens overstijgt 1200cc ruim, tevens loopt de mens op een veel milieuvriendelijker brandstof. Vooral met alcoholische versnaperingen van Belgische komaf zijn in het verleden goede resultaten geboekt. Hierbij valt te denken aan Jupiler, Palm, Duvel, Leffe, Wieckse Witte en vele andere bieren.

Ik maak uit uw relaas op dat u mij zoveel mogelijk wilt beschermen voor de Lastigblue's van deze wereld. Helaas loopt u achter de feiten aan. Recent is mij door haRtV70R een ritje in diens automobiel aangeboden, een uitnodiging welke ik onder dankzegging aangenomen heb. Aangezien een dergelijke kleur teveel is voor een teer zieltje als het mijne, vrees ik dat een infectie met het kappersvirus aanstaande is. Er is mij ook opgevallen dat in Damwoude zich een lastigblue V70 bevindt, welke te koop aangeboden wordt. Helaas is de gevraagde somma momenteel dermate hoog dat deze buiten mijn budget valt, doch sluit ik een aankoop van voornoemde automobiel of soortgelijke, niet uit.

Clapton

Geachte heer Taranis,

Dank voor uw heldere uiteenzetting.

Uw constatering dat mijn blik enigsinds vertroebeld was ná aanschaf van enige ruikers heeft zeker enige grond en derhalve biedt ik u dan ook mijn welgemeende verontschuldigingen aan. Echter heb ik géén opticiën op het door u gemelde kerkplein aangetroffen, wél een herenkapper, misschien bent u daarmee in de war. Ik hoop dan ook dat u niet in dit establiciment zich heeft laten voorzien van pupilcorrigerende middelen waarvan u het idee heeft dat zij uw blik op onze maatschappij significant zullen verbeteren, want dat zou tot een grote teleurstelling kunnen leiden.

Erger is echter het feit dat u aangeeft de driewieler als persoon te beheren c.q. te besturen in combinatie met fantastische biersoorten welke door zeer vakbekwame Belgische lieden ambachtelijk worden geproduceerd. U dient er zich ter dege van te vergewissen dat besturen in combinatie met bieren, hoe goed deze dan ook mogen zijn, een kwalijke mix vormen.  

Daarentegen is uw mededeling interesse te hebben c.q. aangestoken te zijn met het kappersvirus een bron van verontrustheid, immers u kon toch zo goed studeren...

Overigens doet het mij zeker genoegen dat u zo vriendelijk bent publiekelijk toe te geven  besmet te zijn met de kleur laserblue, maar aangezien deze constatering nog in een vroeg stadium openbaar is gemaakt, is er nog hoop én zijn medicijnen hiervoor goed voorhanden en schijnt de kleur 214 of groen in estate uitvoering zonder spoiler en roofrails een enigsinds kalmerende werking te hebben, doe hiermee uw voordeel.

Als welgemeende raad wil ik u graag meegeven om géén bezoek in de richting van Damwoude te overwegen want dát kan desastreuze gevolgen voor uw ontwakende verslaving oproepen die zelfs niet met Belgisch bier niet te stoppen zijn.

Snellebaksteen

Citaat van: Clapton op 23-02-2007 15:03:23
Amice Lastigblue,

Ik stel voor dat wij dhr. Baksteen snel deelgenoot van onze briefwisseling maken daar hij kennelijk in een levensfase zit die deelname rechtvaardigd.

Dank u zeer voor deze invitatie, ik zal deze zeer zeker in overweging nemen.
U begrijpt dat ik niet onvoorbereid deel wens te nemen aan een discussie cq. woordenwisseling, derhalve trek ik mij vooralsnog terug om eerst de genoemde lastige kleur/oog aandoening en alle eerder genoemde feiten te bestuderen zodat ik zeer binnenkort goed beslagen ten ijs kan treden.
Aangezien de couleur van mijn huidige voiture mijzelf nog steeds een raadsel is (blauw danwel groen?) dien ik in eerste instantie zorgvuldig het uitgebreide kleuren pallet van de hersteller van onze gevierde automobielen te bestuderen. Ook nautische termen zijn mij enigzins vreemd ondanks het feit dat er ergens achter in mijn groenrijk een vaartuig rust dat eenmaal te water gelaten zich voortbeweegt door middel van een bronzen schroef aangedreven door petroleum gestookte zuigermotor, ookwel Ottomotor genoemd. Dit vaartuig heeft zeer bescheiden afmetingen, is derhalve niet zeewaardig maar is desondanks uitermate geschikt voor het plezierig verpozen op een rustig glad watertje op een luie zondagmiddag. Wellicht is het met het oog op dit vaartuig niet geheel onhandig mij eens in te lezen in de terminologie van het gehele nautische gebeuren.

Voorwaar ik zeg u, zodra ik deze materie beheers keer ik gaarne terug teneinde deze briefwisseling op een waardige manier te kunnen volgen en voortzetten.

Hoogachtend,

S. Baksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Misha

LB- Laserblue

LB - Lekker Belangrijk.

Kan geen toeval zijn... :eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Citaat van: Clapton op 23-02-2007 15:57:03
Daarentegen is uw mededeling interesse te hebben c.q. aangestoken te zijn met het kappersvirus een bron van verontrustheid, immers u kon toch zo goed studeren...

Overigens doet het mij zeker genoegen dat u zo vriendelijk bent publiekelijk toe te geven  besmet te zijn met de kleur laserblue, maar aangezien deze constatering nog in een vroeg stadium openbaar is gemaakt, is er nog hoop én zijn medicijnen hiervoor goed voorhanden en schijnt de kleur 214 of groen in estate uitvoering zonder spoiler en roofrails een enigsinds kalmerende werking te hebben, doe hiermee uw voordeel.

Als welgemeende raad wil ik u graag meegeven om géén bezoek in de richting van Damwoude te overwegen want dát kan desastreuze gevolgen voor uw ontwakende verslaving oproepen die zelfs niet met Belgisch bier niet te stoppen zijn.

Beste heer Clapton,

wellicht ben ik niet geheel duidelijk geweest in het nuttigen van alcoholische versnaperingen in combinatie met het besturen van eender welk voertuig. Het staat buiten kijf dat dit simpelweg not done is. Ondergetekende 'geniet' elke dag nog van de gevolgen van een randdebiel (excusez le mot) die die combinatie wel gemaakt heeft en ondergetekende van z'n fiets af heeft gereden.
Doch, een alcoholische versnapering op z'n tijd gaat er bij ondergetekende ook zeker in.

Voor wat betreft het studeren: ik verwacht niet dat het kappersvirus daar enige invloed op heeft. Aanstaande dinsdag zal ik aanvangen met afstuderen voor mijn master of science, wat vanaf dinsdag ongetwijfeld een serene rust op dit forum tot gevolg zal hebben. Na het voltooien van deze opleiding, zou ik graag binnen niet al te lange tijd het ouderlijk nest verlaten om mij te vestigen in een eigen huisje. Of daar een lastigblue V70 bij past, is dus nog maar de vraag.

Zoals u wellicht weet, verplaats ik mij vrijwel dagelijks per 214, doch is van een kalmerende werking geen sprake. Zeker niet wanneer hierbij gedacht wordt aan de nota's van de plaatselijke Volvo dealer voor talrijke reparaties aan het vehikel.
Een groene estate staat soms ook tot mijn beschikking, echter wel voorzien van roofrails en achterspoiler. U wierp hier bij uw bezoek een korte blik op. Een kalmerende werking gaat van voornoemde auto ook niet echt uit, evenals van de zilvergrijze estate welke ook tot mijn beschikking staat. Overigens noopt het zilvergrijze kleurtje mij niet tot het toekennen van een koosnaampje als 'Zilvermeeuw', zoals bepaalde forumleden wensen te doen. Overigens geef ik de voorkeur aan 'schijtlijster', doch dit wordt door de eigenaresse als 'irritant' opgevat.

Uw advies zal ik zeker ter overweging nemen, al was een reis naar Damwoude voorlopig niet gepland. Niet alleen zou dit inderdaad desastreuze gevolgen kunnen hebben voor het ziektebeeld, Damwoude is gelegen aan het spreekwoordelijke eind van de wereld. Een dergelijke reis ondernemen teneinde een automobiel te bezichtigen waarvan bij voorbaat al duidelijk is dat er geen ruimte binnen het budget is, kan m.i. als 'kansloos' gekwalificeerd worden.
Niettemin drijven voornoemde nota's mij soms tot wanhoop, waarbij ik de stille hoop heb dat een iets moderne auto minder reparaties en bijbehorende nota's tot gevolg heeft.

Voorlopig zal ik dus nog niet toetreden tot het kappersgilde.

Clapton

Citaat van: Misha op 23-02-2007 17:49:26
LB- Laserblue

LB - Lekker Belangrijk.

Kan geen toeval zijn... :eusa_whistle:

uw commentaar indeze ook niet......   :eusa_whistle: maar indien u deelgenoot wilt worden in dit topic verzoek ik u vriendelijk de andere participanten om toestemming te vragen...  :angel: :evil: