Boardcomputer werkt niet (goed)

Gestart door ewing, 25-02-2007 22:39:12

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

ewing

Voor alle duidelijkheid, zodat andere roffelaars wellicht dit topic vinden voordat ze een BC aanschaffen, met een Yakazi-klokkenwinkel werkt een BC dus niet. Daar is verder geen oplossing voor?

Ludo

Citaat van: Emiel op 26-02-2007 21:03:02
Jammer maar helaas...

hoezo jammer?, kwestie van de de goeie computer vinden, toch.   ???

ewing

Citaat van: Ludo op 26-02-2007 21:07:42
hoezo jammer?, kwestie van de de goeie computer vinden, toch.   ???

Bespeur ik licht aan de horizon?

Ludo

Emiel

Het officiele accessoire boek van Volvo zegt:

Opmerking! De boordcomputer is alleen geschikt voor VDO-instrumenten.

Voor de franstaligen onder ons:

Remarque: L'ordinateur de bord ne s'adapte qu'aux instuments VDO

ewing

Dan lijkt het me duidelijk...snik, snik, het is niet anders. Ach, het klokje ziet er tenminste wel wat mooier uit dan het standaard klokje dat ik er eerst in had zitten.

Ludo

ach Emiel, Volvo schrijft zoveel, ook dat de remmen voor alle types voldoen.  :eusa_whistle:

ewing

Citaat van: Ludo op 26-02-2007 21:15:24
ach Emiel, Volvo schrijft zoveel, ook dat de remmen voor alle types voldoen.  :eusa_whistle:

Hahaha....Ludo daagt het Volvo-(accessoire)boek uit ;)

Ludo

Citaat van: J.R. Ewing op 26-02-2007 21:18:44
Citaat van: Ludo op 26-02-2007 21:15:24

Hahaha....Ludo daagt het Volvo-(accessoire)boek uit ;)

nee, ik niet.
lees de topics die hierover gaan, er zijn je er al meerdere vooraf gegaan...  ;)

wepster

volvo heeft ook voor de yazaki klok ee bc maar het nummer zal moeten worden op gezocht in vadis
ik wil me er dit weekend wel even aan begeven dan stuur ik je wel een pb

greetz wepster

Johann

Vadis geeft alleen ene klok of klok met buitentemp optie aan voor de yazkakwalibie

ewing

Citaat van: Johann op 26-02-2007 21:22:32
Vadis geeft alleen ene klok of klok met buitentemp optie aan voor de yazkakwalibie

Ik raadpleeg nu net ook even VADIS, en zie dat inderdaad ook Johann...dat zou dus betekenen dat er geen BC voor die Kawasaki-Harakari-klokkenwinkel bestaat.

Vreemd dat er kennelijk voor de GLT-roffels van 1993 en jonger en 1996 en later wel een BC bestaat, maar niet voor de modeljaren 1994/1995. Waarom hebben ze in hemelsnaam voor die twee bouwjaren een of ander japanse klokkenwinkel gebruikt?

Emiel

Jeroentjuh

Citaat van: wepster op 26-02-2007 21:21:09
volvo heeft ook voor de yazaki klok ee bc maar het nummer zal moeten worden op gezocht in vadis
ik wil me er dit weekend wel even aan begeven dan stuur ik je wel een pb

greetz wepster

In vadis kan ik zo snel geen bc vinden hoor voor een Yazaki, alleen een klokje met temperatuur meter......