205/55 R16V getest door de Consumentenbond

Gestart door FelixB, 26-02-2007 09:45:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ruud

Juist ja, dat is inderdaad waar, maar weet je iedereen heeft intern de discussie of hij of zij de consumentenbond wel op haar oordeel vertrouwt. En dan ga je gewoon een andere weging toepassen en vind je voor jezelf een andere band beter. En dat heb ik dus ook gedaan en ben toen tot de conclusie gekomen dat michelin voor mij de beste band was, die bovendien ook nog eens beste koop heette!

:P

...en ik ben blij met Michelin :angel:

groetjes
Ruud

V70geRwin


Derks

Citaat van: ruud op 10-04-2007 22:17:01

...en ik ben blij met Michelin :angel:

groetjes
Ruud

Die liggen er bij ook onder ( in de zomer dan) winters rijd ik op Conties.

De weegfactoren van de consumentenbond, kun je zeker ter discussie stellen.
Als ik een nieuwe tv koop, wil ik dat deze een goed beeld geeft en goed geluid.
De consumentenbond komt dan aanneuzelen met de leesbaarheid van de gebruiksaanwijzing ( wordt die dan gelezen?) het stroom verbruik ( alsof ik daar falliet aan ga) en of hij door kinderhandjes gemaakt is (kleine handjes kunnen nu eenmaal beter de kleine onderdelen vasthouden.)

Zo moet je inderdaad op de verschillende onderdelen bepalen wat voor jou de beste koop is.


gr derks

Misha

Citaat van: Derks op 11-04-2007 21:21:48
Zo moet je inderdaad op de verschillende onderdelen bepalen wat voor jou de beste koop is.
of wat voor jou de beste test- en beoordelingsmethode is.


En daarbij sowieso besluiten dat dat niet die van de Consumentbond is, en al helemaal niet voor autobanden.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ruud

#34
Citaat van: Derks op 11-04-2007 21:21:48
Citaat van: ruud op 10-04-2007 22:17:01

...en ik ben blij met Michelin :angel:

groetjes
Ruud

Die liggen er bij ook onder ( in de zomer dan) winters rijd ik op Conties.

De weegfactoren van de consumentenbond, kun je zeker ter discussie stellen.
Als ik een nieuwe tv koop, wil ik dat deze een goed beeld geeft en goed geluid.
De consumentenbond komt dan aanneuzelen met de leesbaarheid van de gebruiksaanwijzing ( wordt die dan gelezen?) het stroom verbruik ( alsof ik daar falliet aan ga) en of hij door kinderhandjes gemaakt is (kleine handjes kunnen nu eenmaal beter de kleine onderdelen vasthouden.)

Zo moet je inderdaad op de verschillende onderdelen bepalen wat voor jou de beste koop is.


gr derks

Precies wat ik bedoel!

groetjes
Ruud