Mijn nieuwe DVD installatie

Gestart door Esveldt, 27-02-2007 23:01:10

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Das stimmt  :eusa_shifty:

Alleen de achterbank hoeft niet los. Plak de handrem en de pook even af, om krassen te voorkomen.
;)

marcelV70R

volgens mij zit dat gedeelte gewoon vast geklikt!!
ben er ook eens mee bezig geweest omdat ik dacht dat de bedrading
voor de achterbank verwarming er zou liggen,
maar die lag er dus niet!! ???
wel de elementen erin maar geen stroom!! >:(

Marcel

haRtV70R

Heb ook een vraagje: Hoe krijg ik die hoofdsteun los??? Kom er zo gauw niet achter.. :eusa_think:
[move][/move]

Esveldt

Ongeveer 12 cm recht onder de steunen, linker- en rechterpoot, zit een drukpunt deze indrukken en de steun omhoog duwen.

Ik deed eerst de ene poot een 1 cm en dan de ander en vervolgens tegelijkertijd de hele steun.

Soms gaat het heeeeeeel makkelijk, dat had ik een keer op de sloop, maar soms oh oh oh wat een tering werk. Ben er wel een kwartier mee bezig geweest.

Pas wel op dat je ook weer niet te hard drukt als je boos wordt wat het is wel plastic waarop je zit te drukken.

haRtV70R

Citaat van: Esveldt op 28-05-2007 11:38:21
Ongeveer 12 cm recht onder de steunen, linker- en rechterpoot, zit een drukpunt deze indrukken en de steun omhoog duwen.

Ik deed eerst de ene poot een 1 cm en dan de ander en vervolgens tegelijkertijd de hele steun.

Soms gaat het heeeeeeel makkelijk, dat had ik een keer op de sloop, maar soms oh oh oh wat een tering werk. Ben er wel een kwartier mee bezig geweest.

Pas wel op dat je ook weer niet te hard drukt als je boos wordt wat het is wel plastic waarop je zit te drukken.

Oke thanks, ga ik zo ff proberen. Eerst ''ff'' een ander setje nivo-mats er onder zetten.. :eusa_shifty: (hoop dat dat lukt op een krik..)
[move][/move]

Esveldt

Dat vraagt om een webcam.

Gnagnagna!

haRtV70R

Citaat van: Esveldt op 28-05-2007 12:05:35
Dat vraagt om een webcam.

Gnagnagna!

;D ;D (ik ga dat ergens in en hoekje doen, waar niemand me ziet. :P)
[move][/move]

Gunnar

Ik heb de stroom voor mijn carpc (die onder de passagiersstoel zit) gewoon gehaald vanuit het dashboard. Achteraan radio aansluitpunten gevonden en zo gewoon langs de onderrand van de centerconsole naar achteren toe, en dan onder de stoelrail door.

Ik dacht eerst ook aan het uitbouwen van de centerconsole, maar uiteindelijk is dat niet nodig.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Jeff

Ben benieuwd na de foto's man :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Esveldt

Muwahahahahha, de schermpjes zijn retour!!!

Vzv dompelfolie! Alles is nu in de juiste houtkleurstelling.
Stuur (net gemonteerd) en de schermpjes.

Aaaaah, lekker. Zal morgen ff een foto maken.

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Schermpjes gaan morgen ff naar een goudsmit, die heeft z'n mooi stukkie gereedschap waarmee ze klein letters (trouwring) kunnen graveren. Daarna ff vullen met witte verf en alles is weer duidelijk waar voor het dient.  ;D

Laserblue

Citaat van: Esveldt op 02-06-2007 22:42:10
Muwahahahahha, de schermpjes zijn retour!!!

Vzv dompelfolie! Alles is nu in de juiste houtkleurstelling.
Stuur (net gemonteerd) en de schermpjes.

Aaaaah, lekker. Zal morgen ff een foto maken.

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Schermpjes gaan morgen ff naar een goudsmit, die heeft z'n mooi stukkie gereedschap waarmee ze klein letters (trouwring) kunnen graveren. Daarna ff vullen met witte verf en alles is weer duidelijk waar voor het dient.  ;D

Jaa, kom maar op met die foto's!  :eusa_drool:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

Zo, weer iets verder.

Kabels door de stoelen getrokken, vanavond ff nog wat kabeltjes leggen van de tft naar de radio.
En eens kijken of ik de radio er in krijg.

De hoofdsteunen zijn nu in dit stadium, gaan van het weekend naar de leerlooier.

Heb er toch maar wat polyester op gesmeerd voor wat meer stevigheid, was een goede beslissing.

markwinterman

ik heb bij de volvo dealer hoezen gezien in de vorm van je hoofdsteun
deze kun je zo over je hoofdsteun heen trekken zodat het net lijkt of er een standaard hoofdsteun in zit zonder scherm...
trouwens knap stukje vakwerk! :eusa_clap:

Esveldt

ja, die zijn voor de XC90, maar die heeft wat smallere en lagere steunen.

Dacht ik.

Esveldt

Zoooo, hoofdsteunen weggebracht volgende week zaterdag klaar!

Het einde van het project nadert!  :eusa_dance: