De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Burp... Welterusten allemaal :-)

Thys

V3lv3T

elianmars

Nog 5 uur. Dan gaat de wekker weer  :eusa_wall:

viking_in_shorts

ik maakte net de koelkast open - kwam er een mug uitvliegen. Volgens mij heeft die best wel zitten vloeken daarbinnen :D

thuur

Oh jee... Uitgedroogde bloedworst morgen :-\

Gr :eusa_sick:

MICHEL306

iemand nog wakker  ???

viking_in_shorts

het begint hier al weer licht te worden  :o

misschien is t tijd om maar naar bed te gaan  :-\

nickk.

Hier is het licht, leuk, werken in de horeca. Heb me wel stuk gelachen om dronken duitsers, en op de kop nog geld aan verdiend ook ;D Zo'n idioot kon zn camping niet meer vinden, waar ik hem gebracht heb voor 20 euro. :evil:

UserID6342

Mogguh allemaal, en dat op zaterdagmorgen :(

Laserblue

Citaat van: nickk. op 30-05-2009 05:04:30
Hier is het licht, leuk, werken in de horeca. Heb me wel stuk gelachen om dronken duitsers, en op de kop nog geld aan verdiend ook ;D Zo'n idioot kon zn camping niet meer vinden, waar ik hem gebracht heb voor 20 euro. :evil:

::) gek dat de Nederlandse horeca in het buitenland zo'n "goede" naam heeft  ::)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

nickk.

Citaat van: Laserblue op 30-05-2009 08:39:57

::) gek dat de Nederlandse horeca in het buitenland zo'n "goede" naam heeft  ::)

Kwestie van vraag en aanbod heh, hij komt naar mn auto rennen, 20 euri als je me thuisbrengt. Oh, ga maar zitten dan.

Laserblue

Citaat van: nickk. op 30-05-2009 09:27:02
Citaat van: Laserblue op 30-05-2009 08:39:57

Kwestie van vraag en aanbod heh, hij komt naar mn auto rennen, 20 euri als je me thuisbrengt. Oh, ga maar zitten dan.

da's wat anders, dan heb ik niks gezegd  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Zo'n idioot kon zn camping niet meer vinden

Hé, zo eentje kwam ik er ook tegen. Was om ca 3.00 uur hier op het park ;D

nickk.

Citaat van: elianmars op 30-05-2009 15:34:42
Zo'n idioot kon zn camping niet meer vinden

Hé, zo eentje kwam ik er ook tegen. Was om ca 3.00 uur hier op het park ;D

Zit jij in Renesse? Kom vanavond een broodje halen bij de Subway, moet werken vanaf 20.00 ;D