Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2009

Gestart door hgerr, 03-03-2007 14:36:53

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Sbv op 27-04-2009 15:55:13
Wat krassen aan de buitenkant maar verder ???? Ik had deze ook al gezien, nou je kan altijd eens met de prijs kijken wat je kan doen. De 855 R op LPI is een stuk duurder (en ouder) voor dat verschil kan je best wel wat opknappen denk ik zo. Binnenkant van de V70 ziet er nog netjes uit.

Maar wat wil je nu zelf. Heb je al een lijstje gemaakt wat je wilt anders blijf je tig advertenties bekijken en over 3 maanden staat auto te koop want toch geen gas of weer wel

Damn....... Als die wagen te koop had gestaan toen mijn wagen met motorschade bij de dealer stond, had ik 'm zeker gekocht  :o

Dan had Roetmobiel nu niet meer rondgereden (ja, in onderdelen dan)  :eusa_shhh:

Sbv

Citaat van: elianmars op 27-04-2009 23:44:21
Wat krassen aan de buitenkant maar verder ???? Ik had deze ook al gezien, nou je kan altijd eens met de prijs kijken wat je kan doen. De 855 R op LPI is een stuk duurder (en ouder) voor dat verschil kan je best wel wat opknappen denk ik zo. Binnenkant van de V70 ziet er nog netjes uit.

Maar wat wil je nu zelf. Heb je al een lijstje gemaakt wat je wilt anders blijf je tig advertenties bekijken en over 3 maanden staat auto te koop want toch geen gas of weer wel

Damn....... Als die wagen te koop had gestaan toen mijn wagen met motorschade bij de dealer stond, had ik 'm zeker gekocht  :o

Dan had Roetmobiel nu niet meer rondgereden (ja, in onderdelen dan)  :eusa_shhh:
kan nog steeds hoor. Ik hoorde dat er wel wat liefhebber voor een voorbumper zijn

elianmars

Citaat van: Sbv op 28-04-2009 07:10:10
Citaat van: elianmars op 27-04-2009 23:44:21

kan nog steeds hoor. Ik hoorde dat er wel wat liefhebber voor een voorbumper zijn

Ik heb voor 2600 euro de motor in orde laten maken.
Als ik 'm nu weg doe, kost 't me wel erg veel geld......

onnaj

Ik heb uiteindelijk toch de auto van Jaap weten te bemachtigen via Guido...voor mij voorloig (ga ik vanuit tenminste :)) geen wie kent deze meer.

Zal vanaaf ff mijn avator aanpassen.

Sbv

Rijst de vraag wat Guido dan gekocht heeft of gaat rijden....

Van harte met je nieuwe aanwinst in ieder geval. Ben je nog naar de 855 op LPI gaan kijken of niet meer?

Guido S70

Guido blijft vooralsnog in zijn S70 rijden. Die was nog niet verkocht...

onnaj

Ben niet meer wezen kijken, ook daar zat naar alle waarschijnlijkheid onderhoud aan te komen en dan waren de reserves helemaal uitgeput, die van Jaap moeten ook een aantal dingen aan gebeuren maar nu heb ik wat reserves. :)

elianmars

Toch nog goed gekomen, dus.

Helaas voor Guido, maar dat zal ook vast wel goed gaan komen.

allezjean

Heeft iemand hier deze CY T-5R al eens ter plekke bekeken?: http://link.marktplaats.nl/223150605

Lijkt me in ieder geval op de foto's een mooie auto. Staat al een tijdje te koop. 

Heb u ook een groene...?

Sbv

Citaat van: allezjean op 03-05-2009 14:17:24
Heeft iemand hier deze CY T-5R al eens ter plekke bekeken?: http://link.marktplaats.nl/223150605

Lijkt me in ieder geval op de foto's een mooie auto. Staat al een tijdje te koop. 

De advertentie is niet zo netjes km stand 196000 en dan in de text verder op 250000. Hetzelfde geld voor de prijs. In de kop 7500 in de text 8000.

Ik ken de auto niet, maar deze staat al wel een redelijke tijd te koop. Ik durf ook niet te zeggen of er eventueel wat mis mee is.
Heb je interesse, dan zou ik bellen en een afspraak maken

allezjean

Citaat van: Sbv op 03-05-2009 14:55:30

De advertentie is niet zo netjes km stand 196000 en dan in de text verder op 250000. Hetzelfde geld voor de prijs. In de kop 7500 in de text 8000.

Ik ken de auto niet, maar deze staat al wel een redelijke tijd te koop. Ik durf ook niet te zeggen of er eventueel wat mis mee is.

Ja, ben nog een beetje aan het twijfelen omdat het een automaat is. Weet niet of ik daar uiteindelijk blij van wordt. Heb zelf alleen nog maar 850 handbakken gereden. Zie ook wel de voordelen van een automaat maar als ik de probleem verhalen op het technische forum zo lees... Was benieuwd of iemand al was gaan kijken, uiteraard zal ik bij verdere interesse een afspraak maken.   
Heb u ook een groene...?

Sbv

Citaat van: allezjean op 03-05-2009 15:03:23

Ja, ben nog een beetje aan het twijfelen omdat het een automaat is. Weet niet of ik daar uiteindelijk blij van wordt. Heb zelf alleen nog maar 850 handbakken gereden. Zie ook wel de voordelen van een automaat maar als ik de probleem verhalen op het technische forum zo lees... Was benieuwd of iemand al was gaan kijken, uiteraard zal ik bij verdere interesse een afspraak maken.   
Blijft altijd een punt van discussie wel/geen automaat. Zelf wil ik niet meer anders. In onze S70R zit een automaat heerlijk. Mijn 850R vroeger was ook een automaat. Maak gewoon een afspraak, dat wil nog niet gelijk zeggen dat je de auto koopt toch ?

Sbv

Kent iemand deze http://link.marktplaats.nl/248952051 zoveel rode 850R zijn er niet in Nederland volgens mij.

allezjean

Citaat van: Sbv op 03-05-2009 15:15:01
Citaat van: allezjean op 03-05-2009 15:03:23

Blijft altijd een punt van discussie wel/geen automaat. Zelf wil ik niet meer anders. In onze S70R zit een automaat heerlijk. Mijn 850R vroeger was ook een automaat. Maak gewoon een afspraak, dat wil nog niet gelijk zeggen dat je de auto koopt toch ?

Is ook zo. Op zich wel wat raar dat een CY zolang te koop staat (stond ook al in 2008 te koop) maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Heeft ook maanden geduurd (in een verder verleden) voordat ik mijn 850 2.5 10v had verkocht, terwijl dat toch een goede auto was.
Heb u ook een groene...?

allezjean

Citaat van: Sbv op 03-05-2009 15:29:05
Kent iemand deze http://link.marktplaats.nl/248952051 zoveel rode 850R zijn er niet in Nederland volgens mij.

Er staan de laatste tijd relatief veel (originele NL) rode 850R'en te koop. Goede tijd om er een te kopen!
Ik ken deze overigens niet, maar de lichte houtinleg lijkt verwisseld voor een donkerder variant.
Heb u ook een groene...?