wie kent deze C70??

Gestart door Sterre, 31-05-2007 13:25:39

Vorige topic - Volgende topic

breakman

Citaat van: Sterre op 03-06-2007 17:19:05
Citaat van: BenC70ES op 03-06-2007 13:44:54
Is die atmosferische motor in Nederland geleverd, of is dit een Duitse import.
Ik zou persoonlijk veel liever de 2.0T hebben dan de atmosferische 2.4...

Ook jammer dat er geen vol-leder inzit.
(Toch twee punten die een sterke invloed op de prijs zouden moeten hebben)

Edit: ik zie dat deze eigenlijk weinig opties heeft... geen verwarmde zetels, geen SC901 radio met 4*100watt versterker, geen ECC...

Succes.

Wat is een atmosferische motor??  :eusa_shifty: behalve dat ik de auto mooi vind, weet ik weinig van motoren af...

wat betreft de leren bekleding: ik vind het mét alcantara eigenlijk mooier, maar met een klein manneke van bijna 5 zou leer alleen wél makkelijker zijn. ::)

en géén verwarmde zetels.... dan moet ik er nog wel even goed over nadenken!!! Want dat is wel ongeveer een van de prettigste dingen van de VOLVO

een atmosferische motor is een ongeblazen motor ! alle power wodt puur uit het blok benut ! Een geblazen motor verkrijgt een deel van zen power uit een turbo of kompressor .
Op zich niks mis mee met een atmosferische motor hoor alleen voor de acceleraties/hernemingen en extra boosts zoek je beter naar een gebazen modelletje. Met een atmosferische motor heb je dan weer geen turbo problemen en dergelijke.
Het hangt er vanaf wat je zoekt.

Wat de zetels betreft is alcantara ook bijzonder chic en vooral erg sportief ! Helaas is deze auto voorzien van gewoon half ledere zetels (stof/leder) en niet van de optionele half leder/half alcantara versie.

Mss kan je ook eens vergelijking met andere auto's van dit type en opties maken dan heb je al een beter idee van de prijs.

Gr. Thomas

Sterre

Edit: ik zie dat deze eigenlijk weinig opties heeft... geen verwarmde zetels, geen SC901 radio met 4*100watt versterker, geen ECC...

stoelverwarming zit er trouwens wel in...
Ah joh, vlieg op en pluk sterre...

BenC70ES

In de omschrijving wel, net als automatische airco...

Maar dit is op de foto duidelijk niet aanwezig  :-\

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Vertigo

Citaat van: Sterre op 03-06-2007 18:14:51

stoelverwarming zit er trouwens wel in...

Op de foto (van het interieur) is te zien dat de auto geen stoelverwarming heeft en ook geen climatcontrol (beide staan wel in de advertentietekst).

Een stoelverwarming is niet moeilijk in te bouwen als dat er niet in zit hoor. Maar climatcontrol is heel wat lastiger. Dan zal je het met handmatig bediende airco moeten stellen.

Edit: ben was me voor

Sterre

Dus eigenlijk komen we er zo met z'n allen achter, dat de auto veel beter en met veel meer opties op papier staat als dat er in werkelijkheid in zit....
climate control, stoelverwarming en dergelijke zit er gewoon NIET in dus ...  :-[

ik denk dat ik hier nog maar eens even héél goed over moet nadenken...

In ieder geval wil ik iedereen die meegedacht heeft heel erg bedanken.. :eusa_dance: :eusa_clap:

groetjes, Sterre

Vertigo

Citaat van: Sterre op 03-06-2007 18:45:19

climate control, stoelverwarming en dergelijke zit er gewoon NIET in dus ...  :-[

Het gebeurd ook wel eens dat een oude / verkeerde foto in een advertentie word gebruikt en dat daardoor opties die de auto wel heeft niet zichtbaar zijn op de foto.
Maar het gebeurd vaker dat er meer opties in de tekst genoemd worden dan er daadwerkelijk op zitten.

Van te voren (telefonisch) informeren of die opties er nou wel of niet op zitten kan uitkomst bieden (of iemand in de buurt ff langs sturen om te controleren of dat er wel of niet op zit natuurlijk.

keuze tussen airco en climat control is ook een persoonlijke kwestie. Als je prima kan leven met een handbediende airco, is het ontbreken van climat control geen reden om de auto te laten staan.

M a r c

hij is sowieso al veel te duur... voor een kale ongeblazen versie  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sterre

Ik ben er dankzij jullie hulp achter gekomen dat ik nog gewoon door ga met zoeken... Het leek heel wat... :-[

maar als er in advertenties al op deze manier, zoals opties noemen die er gewoon niet inzitten,  met eventuele aankomende kopers omgesprongen wordt... dan pas ik even.. (idee voor een nieuw  topic.. ;D)

Nogmaals , iedereen bedankt voor alles!!  :eusa_clap:

Sterre