wie kent deze C70??

Gestart door Sterre, 31-05-2007 13:25:39

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Citaat van: Sterre op 31-05-2007 17:37:19
...ik weet niet wat ik moet doen...

Citaat van: Sterre op 31-05-2007 17:54:24
...maar ik moet dan vanuit Arnhem even heen en weer om te gaan proefrijden...

You've already answered you own question

...hij is wel hééél erg mooi...
...je ziet zooo weinig C70-tigs met donkere bekleding..

The Saint

enneh ... je ziet zooo weinig C70-tigs met donkere bekleding..

Daar kwam ik ook 8er idd. Gelukkig is toch gelukt!

Je moet wel gaan kijken hoor (of niet, maar niet zomaar een bod doen). Op een foto ziet een auto R al snel heel goed uit... Bovendien kun je dan beter oordelen over het bedrijf.

Gewoon doen, combineer het met een bezoekje aan Bokito...  (blijf naar beneden kijken Sterre...)
No shirt no shoes, no pinball

RRRRR_Ramon

Ja als je interesse gewekt is moet je gaan kijken en rijden!! Bieden op MP is zinloos, je maakt er alleen maar anderen mee wakker. Je kan nooit meer lager gaan bieden dus en daarbij wat is een bod waard op MP? Niets dus.

Ik kocht mijn V70 ook op 135 km enkele reis, ben er twee keer geweest voor ik hem kocht. Totaal dus 540 km gereden, inclusief ophalen was het zelfs dus 810 km. ;)

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Sterre

Ik zal binnenkort kijken of ik heen en weer kan rijden, en het idd bijvoorbeeld met een bezoekje aan Bokito kan combineren  ;D ;D....misschien kan ik iemand vragen met me mee te gaan die vééél meer van een C70 af weet dan ik  :eusa_shifty:, zodat we wat beter beslagen ten ijs komen..

In ieder geval allemaal hartelijk bedankt voor de reacties... en ik hou jullie op de hoogte... ;)

enne... ik zal naar beneden blijven kijken  ;)
Ah joh, vlieg op en pluk sterre...

RRRRR_Ramon

Ik weet niet of Gea het een goed plan vind dat ik met een vrouw naar een C70 ga kijken........ vroegâh zei je als je met een meisje wat meer privacy wilde hebben dat je ff brommers ging kiek'n !   :angel:  :eusa_whistle:

Ik heb ook helemaal geen verstand van C70's  ::)  ;D

Veel succes !
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Sterre

Ik heb al iemand op het oog...

maar bedankt..

Laserblue

Ik fiets morgenochtend wel ff langs ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sterre

Citaat van: Laserblue op 01-06-2007 08:40:06
Ik fiets morgenochtend wel ff langs ;)
Heel erg bedankt, ik ben benieuwd of er toch niet iets mis mee is, er heeft namelijk nog niemand op deze auto geboden...
(ben het weekend weg geweest, vandaar de late reactie)

Topsport180

De auto ziet er heel goed uit op de foto's, ik zou er dan ook zeker eens gaan kijken. Ben je overigens gericht op zoek gegaan naar een 2.4 met automaat of ben je uitsluitend op zoek naar een C70 met deze kleur en maakt de motorisering je daarbij niet zoveel uit ?
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Sterre

Ik ben niet heel speciaal op zoek naar dit type. maar wel minstens een 2.3 liter motor
En ik vind de C70 in deze kleur fantastisch maar dan wel heel graag met een donker interieur.. :eusa_drool:

BenC70ES

Is die atmosferische motor in Nederland geleverd, of is dit een Duitse import.
Ik zou persoonlijk veel liever de 2.0T hebben dan de atmosferische 2.4...

Ook jammer dat er geen vol-leder inzit.
(Toch twee punten die een sterke invloed op de prijs zouden moeten hebben)

Edit: ik zie dat deze eigenlijk weinig opties heeft... geen verwarmde zetels, geen SC901 radio met 4*100watt versterker, geen ECC...

Succes.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Laserblue

Sorry Sterre, maar ik ben wegens lichamelijke beperkingen (chic voor ik was ziek) niet in de mogelijkheid geweest om langs te rijden :-[
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Barry_C70

Citaat van: BenC70ES op 03-06-2007 13:44:54
Edit: ik zie dat deze eigenlijk weinig opties heeft... geen verwarmde zetels, geen SC901 radio met 4*100watt versterker, geen ECC...

All easy (albeit pricey) fixes if he wants to add them later

Sterre

Citaat van: BenC70ES op 03-06-2007 13:44:54
Is die atmosferische motor in Nederland geleverd, of is dit een Duitse import.
Ik zou persoonlijk veel liever de 2.0T hebben dan de atmosferische 2.4...

Ook jammer dat er geen vol-leder inzit.
(Toch twee punten die een sterke invloed op de prijs zouden moeten hebben)

Succes.

Wat is een atmosferische motor??  :eusa_shifty: behalve dat ik de auto mooi vind, weet ik weinig van motoren af...

wat betreft de leren bekleding: ik vind het mét alcantara eigenlijk mooier, maar met een klein manneke van bijna 5 zou leer alleen wél makkelijker zijn. ::)

en géén verwarmde zetels.... dan moet ik er nog wel even goed over nadenken!!! Want dat is wel ongeveer een van de prettigste dingen van de VOLVO

Sterre

Citaat van: Laserblue op 03-06-2007 14:18:58
Sorry Sterre, maar ik ben wegens lichamelijke beperkingen (chic voor ik was ziek) niet in de mogelijkheid geweest om langs te rijden :-[

Ik hoop dat je een beetje opgeknapt bent en toch wel een fijn weekend gehad hebt..
en als je een andere keer kan kijken, heel graag, als het niet lukt .. geen probleem